Motorrijders.nl

Decorative toolLogin voor premium content
Login
Decorative tool
Zoeken
Zoeken
  • Motorrijden
    • Clubs
    • Motorrijles
    • Motor kopen
    • Motorkleding
    • (Zelf)verzekerd op weg
  • Mijn motor
    • Techniek
    • Zelfbouw
  • Routes
  • Reizen
    • Reisverhalen
    • Reisgebieden
    • Voorbereid op reis
    • Motorhotels
  • Stories
    • Mens achter de motor
    • Pitstop
    • Motormuis
    • Podcast
  • Video’s
    • Totaal Nutteloze Test
    • De Ambachtsman
    • Rij-tips
    • Onderhoud
  • Inloggen
Skip to content

Blijven rijden

26 mei 2022 4 min ... 3 Reacties

Motormodel – Yamaha MT-01

Door Jarno van Osch

...
TwitterFacebookE-mail

De één vindt de rust op een lekker ploffende cruiser, terwijl de ander helemaal wild wordt van een schreeuwende superbike… We hebben allemaal dezelfde hobby, maar er is gelukkig een flinke diversiteit onder motorrijders en motoren. In de rubriek Motormodel zetten we steeds een ander type motor in het zonnetje. Ditmaal de Yamaha MT-01.

Foto’s: Sjon Dragtsma & Jarno van Osch

Misschien wat verwarrend door zijn naam, maar de motor die hier in het zonnetje wordt gezet heeft niets te maken met de huidige MT-serie van Yamaha. De populaire reeks die het Japanse merk weer volledig in de top van de motormarkt bracht, gebruikt enkel dezelfde twee letters als modelnaam. Eigenlijk is dat ook echt de enige overeenkomst, want verder staan deze twee MT-reeksen heel ver uit elkaar.

Dat grote verschil is vooral te wijten aan het concept dat achter de MT-01 schuilt, die in 2005 voor het eerst in de showroom te bewonderen valt. Zes jaar eerder toont Yamaha al een concept van deze opvallende naked, maar zoals wel vaker betekent dat niet automatisch dat zo’n fiets daadwerkelijk in productie wordt genomen. Met de MT-01 laat de Japanse fabrikant de nodige durf zien en kleuren ze serieus buiten de lijntjes. Want zeg nu zelf: je verwacht niet direct een dik cruiserblok in een naked aan te treffen, waar ook nog eens sportieve elementen aan zijn toegevoegd. Toch?

Nog krachtiger

De combinatie wordt niet door iedereen begrepen, getuige de niet al te voortvarende verkoopcijfers van de MT-01. De machine wordt gedurende een looptijd van zo’n acht jaar gebouwd. Sjon Dragtsma uit Avenhorn ziet juist wel de charme van de Yamaha in. Al ruim tien jaar voelt hij zich geprezen met de MT-01, eentje uit 2008. “Het is juist één van de redenen dat ik ‘m in 2011 heb gekocht, dat je ‘m niet vaak op straat voorbij ziet komen. Het is echt een bijzondere motor, vind ik. Vooral door die vreemde combinatie. Dat trekt mij juist aan. Als je een logisch besluit moet nemen voor een volgende motor, dan koop je geen MT-01.”

De 58-jarige gebouwbeheerder geniet met volle teugen van zijn excentrieke Yamaha, mede te danken door de stevige krachtbron die flink om aandacht schreeuwt in het ontwerp van de MT. De 1670 cc V-Twin wordt in diezelfde periode ook in de XV1700 Wild Star gebruikt, waar hij in eerste instantie voor ontwikkeld is. Toch ziet Yamaha ook een andere mogelijkheid, door het krachthonk in een naked te lepelen.

Het karakter van het luchtgekoelde blok wordt licht aangepast, zodat het beter past bij de bedoelingen van de MT-01. Wat die zijn, weet de eigenaar precies te vertellen: “Het is een enorm koppelmonster”, meent Dragtsma. Vreemd is dat niet als je de cijfers van de MT-01 kent. Op papier geeft Yamaha aan dat de MT-01 een goede 150,1 newtonmeter levert, bij slechts 3.750 toeren per minuut.

Benieuwd naar de voorgaande motormodellen? Je vindt ze hier!

De Noord-Hollander weet echter dat er meer schuilt in de explosieve V-Twin, te danken aan de speciaal uitgegeven kits voor de MT-01. In drie stappen is de naked nog krachtiger te maken. “Zelf heb ik het stage 1-pakket op mijn Yamaha zitten en ik was eigenlijk wel benieuwd wat de Akrapovic-uitlaten als extraatje geven. Zodoende heb ik de motor weleens op de vermogensbank gezet. Daar rolde uit dat ik zelfs over 170 newtonmeter beschik.”

Sportieve genen

Maar het is niet alleen het motorblok dat de MT-01 zo uniek maakt. Ook andere onderdelen doen een duit in het zakje, zoals de gehele voorpartij. Die is namelijk afkomstig van Yamaha’s superbike, de YZF-R1. Zodoende vind je onder meer een volledige instelbare 43 mm upsidedown-voorvork van Kayaba en radiaal opgehangen vierzuigerremklauwen die ingrijpen op een stel 320 mm remschijven. Ook achter zie je de sportieve genen terug, zoals een identieke swingarm aan de R1. Sjon: “Dat vind ik zo grappig, dat ze gewoon racespul op deze MT-01 hebben gezet.”

Hoewel Sjon Dragtsma heel graag met zijn Yamaha MT-01 rondrijdt, weet hij ook heel goed dat deze motor niet bij elke rijder past. Te danken aan het bijzondere karakter. “Je moet zo’n MT-01 wel snappen”, geeft hij aan. “Je moet lekker laag in de toeren rijden en veel mensen vinden dat al moeilijk genoeg. Die stappen dan op zo’n Yamaha, zitten continu tegen de toerenbegrenzer aan en vinden het daardoor een onding. Het vraagt echt om een andere benadering, zeg maar. Als je nagaat dat zijn maximale koppel onder de vierduizend toeren zit, veel motoren komen juist op dat moment pas een beetje los.”

Hoewel het rondrijden in lage toeren door veel motorrijders als een probleem gezien wordt, is dat voor Dragstma niet aan de orde. Wat dat betreft kan hij eigenlijk slechts één enkel nadeel benoemen. “Hij is wel redelijk zwaar, met 265 kilo. Gelukkig verdwijnt dat hoge gewicht als je eenmaal rolt, maar stilstaand is het een flinke jongen. Als je net een beetje te ver kantelt, dan heb je wel een probleem om ‘m rechtop te houden.”

Vrij simpel

Veel verschil tussen een eerste en laatste versie is er niet te vinden. In de looptijd van acht jaar is er eigenlijk slechts één serieuze upgrade doorgevoerd. Vanaf het 2007-model zijn er zeszuigerremklauwen op de krachtige naked terug te vinden, meeliftend op diezelfde wijziging die de R1 rond die tijd onderging. Hoewel de MT-01 van Dragtsma uit 2008 komt, vind je bij zijn motor vierzuigers terug, zoals bij de eerste generatie te zien is. “Mijn motor is eigenlijk een 2005-versie, maar die is pas later op kenteken gezet. Waarschijnlijk hadden ze er nog een paar staan.”

Verder wordt de MT-01 redelijk met rust gelaten door Yamaha. Alleen in 2009 weten ze nog eens de aandacht op het model te vestigen met een SP-uitvoering. De Japanners houden het vrij simpel: met veerwerk van Öhlins, Pirelli Diablo Rosso-rubber en een specifiek kleurenschema met rode en witte accenten.

De nieuwverkoop van de Yamaha MT-01 heeft nooit bijster hard gelopen, wellicht ook door de toch wel stevige aanschafwaarde van € 15.999,-. en het moeilijke inzetbereik. Uiteraard zijn de prijzen van de huidige occasions een stuk aantrekkelijker, maar de MT-01 weet zijn waarde goed te behouden. Juist door zijn unieke karakter en het feit dat het geen dertien in een dozijn-motor is.

Wil je nu een fraai exemplaar bezitten, dan moet je rekenen op een uitgave tussen de zes- en achtduizend euro. “De prijs van een tweedehandse blijft redelijk op niveau. Ik ben inmiddels een goede tien jaar in het bezit van mijn MT-01 en sindsdien heb ik er niets op verloren. Ik zou er nog hetzelfde geld voor KUNNEN krijgen, maar ik heb geen zin om ‘m in te ruilen op een andere motor. Waarom zou ik ook? Deze MT is veel te leuk om zomaar weg te doen!”

In de rubriek Motormodel zetten we steeds een ander type motor in het zonnetje. Over twee weken lees je het verhaal achter de Honda CBR600RR. Heb jij een mooi verhaal bij onze gezochte lijst met motoren, meld je dan nu aan via deze pagina!

TwitterFacebookE-mail
...
GEEF EEN REACTIE
...
TwitterFacebookE-mail

Reacties

geef een reactie
  1. Paul schreef:
    27 mei 2022 om 14:03

    Ik deel de mening van Sjon. Ik rijd ook een MT-01. Je koopt zo’n motor voor de looks, exclusiviteit en de rijbeleving. Die is niet met een andere motor te vergelijken. Ik heb al eens de vraag gehad of ik mijn motor zou willen verkopen maar die heb ik vriendelijk afgewezen. Ik hoop nog jaren plezier te hebben van deze bulderbak. Gezien de algehele bouw en de gebruikte hoogwaardige materialen bij de bouw van deze motor lijkt me dat geen enkel probleem.

    Beantwoorden
  2. Richard schreef:
    3 juni 2022 om 20:33

    Ik heb inmiddels m’n 4e MT01, ik heb er een haatliefde verhouding mee. Ik vindt ’t geen motor voor lange ritten al heeft dat meer met mijn lengte en slechte knieën te maken maar kan ook niet zonder ‘m. Het koppel is verslavend, het geluid is het mooiste wat er uit een motor kan komen en dan vooral met de Akra’s erop.
    Hij staat gewoon in de hoek naast m’n 2 andere motoren en af en toe rij ik er eens mee voor de kick. 😁

    Beantwoorden
  3. Andre schreef:
    4 april 2023 om 18:22

    Geweldige motorfiets, volop genieten. Je kunt er rustig met rond tokkelen en ook vlot en strak een bocht mee aan remmen en uit accelereren. Snel rijden is hard werken maar wat een beleving met stage-2 set. Minder geschikt voor vakanties. Na het ronden van de Stevio ben je echt kapot. Nieuw gekocht in 2005 als tweede fiets en gaat nooit meer weg. Hij heeft al meerdere “eerste” fietsen overleeft..

    Beantwoorden

Geef een reactie Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Lees ook:

  • Route

Door Leonoor Fischer

3 juni 2023 1 min

Genieten op de Veluwe

  • Reisgebied
Kasteel in het hart van Harz, Duitsland

Door Mark Litjens

30 mei 2023 3 min

Harz

Blijven rijden

Door Tom van Appeldoorn

25 mei 2023 6 min

Per Bullet naar Ladakh – deel 4

  • Reisgebied
Valsugana - Pieve Tesino - Lagorai Malga - Val Cion

Door Jens Holierhoek

23 mei 2023 3 min

Trentino

  • Route

Door Bas van der Wal

20 mei 2023 1 min

Zes rivieren in één uur

  • Reisgebied
Uitzicht over de vele wijnvelden die de groene Vogezen in Frankrijk rijk is

Door Mark Litjens

16 mei 2023 2 min

Vogezen

  • Reisgebied
Een foto genomen van een klassieke motor met uitzicht over de Alpen van Tirol

Door Marc te Witt

9 mei 2023 2 min

Tirol (Seefeld)

  • Route

Door Tom van Appeldoorn

6 mei 2023 1 min

Rivierhoppen rond Arnhem

  • Reisgebied

Door Mark Litjens

2 mei 2023 3 min

Moezel

  • Route

Door Leonoor Fischer

29 april 2023 1 min

Aan de drukte van de randstad ontsnappen in Brabant

  • Reisgebied
Op twee motoren door het groene hart van Sauerland in Duitsland

Door Mark Litjens

25 april 2023 2 min

Sauerland

  • Route

Door Marc te Witt

22 april 2023 1 min

De polders van Utrecht

  • Reisgebied
Een uitzicht over het Teutoburgerwald met op de voorgrond een motor geparkeerd op de weg

Door Mark Litjens

18 april 2023 3 min

Teutoburgerwald

  • Route

Door Leonoor Fischer

15 april 2023 1 min

Stadsroute Amsterdam

  • Reisgebied
Twee motorrijders rijden op een zonnige dag door de heuvels van Luxemburg

Door Jens Holierhoek

11 april 2023 3 min

Luxemburg

  • Route

Door Jarno van Osch

8 april 2023 1 min

Utrechtse Motorondo

  • Route

Door Mark Meisner

7 april 2023 1 min

De kip en het ei rond Barneveld

  • Reisgebied
Een geparkeerde motor langs de vangrail met de bergen van de Dolomieten op de achtergrond

Door Jens Holierhoek

4 april 2023 3 min

Dolomieten

  • Reisgebied

Door Leonoor Fischer

28 maart 2023 4 min

Zwarte Woud

Blijven rijden

Door Tom van Appeldoorn

26 maart 2023 2 min

Mijn motor en ik – Marcel Wijnberg

  • Route

Door Leonoor Fischer

25 maart 2023 1 min

Zeeën van rust en ruimte in Drenthe

  • Reisgebied

Frank Door Frank Andringa

21 maart 2023 4 min

Saksisch Zwitserland

  • Route

Door Bas Prins

18 maart 2023 1 min

De Friese veertien-stedentocht

Blijven rijden

Door Tom van Appeldoorn

17 maart 2023 4 min

4 tips om te gaan rijden met een zijspan

Blijven rijden

Door Leonoor Fischer

10 maart 2023 4 min

Als motorrijder het vliegtuig in

  • Route
Op de motor de Botlektunnel in Rotterdam

Door Mark Meisner

8 maart 2023 1 min

Op ontdekking in de Rotterdamse tunnels

  • Reisgebied

Door Leonoor Fischer

7 maart 2023 3 min

Gran Canaria

Blijven rijden

Door Motormuis

5 maart 2023 2 min

Op weg naar… de afgrond?!

  • Route

Door Leonoor Fischer

4 maart 2023 1 min

Motorparadijs Gran Canaria

  • Reisgebied

Frank Door Frank Andringa

28 februari 2023 7 min

Andalusië

  • Route
Polder

Door Sigrid Heick

25 februari 2023 1 min

De smalle dijken van Utrecht

  • Route

Door Peter Aansorgh

18 februari 2023 1 min

Sightseeing in de Vaucluse

  • Reisgebied

Door Peter Aansorgh

14 februari 2023 3 min

Vaucluse

Blijven rijden

Door Motorrijders.nl

13 februari 2023 2 min

Zien we jou op MOTORbeurs Utrecht 2023?

  • Route

Door Tom van Appeldoorn

11 februari 2023 1 min

Hoge heuvels, smalle dijken

  • Route

Door Mark Meisner

4 februari 2023 1 min

Zuid Engeland – Sussex – Surrey

  • Route
Uitzicht op Deventer vanaf de andere kant van de IJssel

Door Mark Meisner

28 januari 2023 1 min

Heuvels en Hanzesteden

  • Reisgebied

Door Jens Holierhoek

25 januari 2023 3 min

Zuidwest-Noorwegen

  • Route
Geparkeerde motor in Zeeland voor een vuurtoren

Door Jarno van Osch

21 januari 2023 1 min

Zeeland en zijn dikke dijken

  • Reisgebied
Een prachtig uitzicht over Loch Lomond vanaf een van de bergtoppen

Door Jens Holierhoek

18 januari 2023 3 min

Schotland

  • Route
Met de motor langs het binnenhof in Den Haag

Door Mark Meisner

14 januari 2023 1 min

Uitwaaien rond Den Haag

  • Reisgebied

Door Leonoor Fischer

11 januari 2023 3 min

Pyreneeën-Oost

  • Route
Het uitzicht over het landschap van Zuid-Limburg vanaf de motor

Door Mark Meisner

7 januari 2023 1 min

Bourgondisch Limburg

  • Reisgebied

Door Leonoor Fischer

4 januari 2023 3 min

Pyreneeën-West

  • Route

Door Tom van Appeldoorn

30 december 2022 1 min

Rondje Nederland

  • Reisgebied

Door Leonoor Fischer

28 december 2022 3 min

Navarra

Blijven rijden

Door Amber Blokhuis

27 december 2022 1 min

TNT – Aerial Silk in motorpak!

  • Reisgebied

Door Leonoor Fischer

21 december 2022 3 min

Catalonië

  • Reisgebied

Door Jens Holierhoek

19 december 2022 3 min

Ardennen

  • Route

Door Leonoor Fischer

10 december 2022 1 min

Kronkelen langs het Utrechtse water

Blijven rijden

Door Leonoor Fischer

28 november 2022 6 min

Doorrijden in de winter

  • Route
IJsselmeerdijk Hoorn

Door Leonoor Fischer

26 november 2022 1 min

Van meer tot kust in Noord-Holland

  • Route
Amsterdam Woonboten

Door Mark Meisner

19 november 2022 1 min

De polders van Amsterdam

Blijven rijden

Door Motormuis

14 november 2022 3 min

Moeten clubs het opnemen tégen overheden voor het behartigen van belangen?

  • Route

Door Mark Meisner

12 november 2022 1 min

Stadsrondje ‘Rotterdam uit’

  • Route

Door Leonoor Fischer

5 november 2022 1 min

Andere taal in Friesland

  • Reisgebied

Door Leonoor Fischer

2 november 2022 3 min

Zwitserland

  • Reisgebied
Uitzicht in de avond over de haven van Kopenhagen in Denemarken met zeilboten en kleurrijke huizen

Door Jens Holierhoek

26 oktober 2022 3 min

Denemarken

  • Reisgebied
Uitzicht over de pier van Brighton

Door Jens Holierhoek

19 oktober 2022 3 min

Kent – Sussex

Blijven rijden

Door Bas van der Wal

17 oktober 2022 4 min

De vermogenskwestie

  • Route

Door Mark Meisner

15 oktober 2022 1 min

Opladen door de Achterhoek

  • Reisgebied

Door Leonoor Fischer

12 oktober 2022 3 min

Italië – midden/zuid

  • Route

Door Leonoor Fischer

8 oktober 2022 1 min

Vanuit Eindhoven naar het westen

  • Reisgebied

Door Jens Holierhoek

5 oktober 2022 3 min

IJsland

  • Route

Door Leonoor Fischer

1 oktober 2022 1 min

Ten oosten van Eindhoven

Blijven rijden

Frank Door Frank Andringa

13 september 2022 3 min

4 tips voor het onderhoud van jouw classic racer

  • Route

Door Mark Meisner

3 september 2022 1 min

Rotterdams rondje

  • Reisgebied

Frank Door Frank Andringa

2 september 2022 4 min

Kreta

Blijven rijden

Door Bas van der Wal

19 augustus 2022 4 min

Ode aan de Lekdijk

Blijven rijden

Door Mark Meisner

19 augustus 2022 2 min

Zelf sleutelen – Ketting spannen

  • Route

Door Leonoor Fischer

30 juli 2022 1 min

De Noord-Veluwe

Blijven rijden

Door Lars Breuren

29 juli 2022 1 min

Een account maken doe je zo!

  • Route

Door Leonard van den Berg

16 juli 2022 1 min

Groningen vol gas

  • Reisgebied

Frank Door Frank Andringa

14 juli 2022 4 min

Sardinië

  • Route

Door Jarno van Osch

9 juli 2022 1 min

Ontdekking van de Randstad

Blijven rijden

Frank Door Frank Andringa

5 juli 2022 4 min

Romantici in de werkplaats: Hammer-broers hebben een passie voor klassieke racers

  • Route
Zaanse Schans motorrijden Ducati

Door Vincent Burger

2 juli 2022 1 min

Noord-Holland en zijn vele kusten

Blijven rijden

Frank Door Frank Andringa

29 juni 2022 4 min

Motorexamen voertuigbeheersing (AVB): Zweten, spanning en gehaald? (blog #7)

Blijven rijden

Bas Vis Door Bas Vis

27 juni 2022 4 min

Alles wat je altijd al over banden wilde weten – vakantie bandenspanning special

Blijven rijden

Frank Door Frank Andringa

15 juni 2022 4 min

Motorrijles in de winter: Geen enkel probleem (blog #6)

  • Route
Motorrijden rondom Rotterdam

Door Vincent Burger

11 juni 2022 1 min

Onder de rook van Rotterdam

  • Reisgebied
Zonsondergang op de Noordkaap

Door Jens Holierhoek

6 juni 2022 3 min

De Noordkaap

  • Route
Motorroute door Gelderland motor geparkeerd langs de Rijn

Door Jarno van Osch

28 mei 2022 1 min

Rillingen vanaf de Utrechtse Heuvelrug

Blijven rijden

Door Leonoor Fischer

27 mei 2022 4 min

Bagage op een naked bike

Blijven rijden

Frank Door Frank Andringa

15 mei 2022 4 min

Mijn motor en ik – Anne-Fleur Zandbergen

Blijven rijden
Banden onderhoud

Bas Vis Door Bas Vis

22 april 2022 4 min

Belangrijke vragen over motorbanden

Blijven rijden

Frank Door Frank Andringa

5 april 2022 4 min

Motorrijbewijs halen: nu is de tijd rijp (blog #1)

Blijven rijden

Door Amber Blokhuis

9 maart 2022 2 min

Dag van de Motorrijder – routes en pitstops bekend!

Blijven rijden

Frank Door Frank Andringa

6 maart 2022 6 min

9 legendarische snelheidsrecords op de motor

  • Reisgebied

Door Mark Litjens

9 februari 2022 3 min

Marokko

Blijven rijden

Door Amber Blokhuis

28 januari 2022 1 min

Dag van de Motorrijder – 20 maart 2022

Blijven rijden

Sabrina Door Sabrina de Wit

18 december 2021 5 min

Betoverend mooi: Op de motor door de Balkan – deel 3

Blijven rijden

Sabrina Door Sabrina de Wit

11 december 2021 4 min

Betoverend mooi: Op de motor door de Balkan – deel 2

Blijven rijden

Door Leonoor Fischer

19 november 2021 6 min

De machtige Pyreneeën – deel 3

Blijven rijden
Saarland

Door Tom van Appeldoorn

11 oktober 2021 4 min

Praten in je helm = risico’s zien!

Blijven rijden

Bas Vis Door Bas Vis

24 september 2021 4 min

Echt alles over de motorhelm

Blijven rijden
Ward de bles, Ducati 749

Door Tom van Appeldoorn

18 juli 2021 4 min

Mijn motor en ik – Ward de Bles

Blijven rijden

Door Tom van Appeldoorn

24 mei 2021 4 min

Zet een knotsgekke motorwereldrecord op jouw naam!

Pitstop
Schaaf

Door Bas van der Wal

19 mei 2021 5 min

Schaaf: “Ik reed als Marc Márquez en kwam superhard op een S-bocht af…”

Blijven rijden

Frank Door Frank Andringa

6 mei 2021 4 min

Mijn motor en ik – Monique Konings

Blijven rijden

Door Tom van Appeldoorn

20 april 2021 5 min

Hoe het nou zit met ‘geluidsflitspalen’

Blijven rijden

Door Mark Meisner

1 april 2021 1 min

Route: De kip en het ei rond Barneveld

Blijven rijden

Door Jarno van Osch

7 maart 2021 5 min

Verkooptoppers van Nederland, maar waarom eigenlijk? Deel 4, Yamaha Ténéré 700

Blijven rijden

Door Tom van Appeldoorn

12 februari 2021 4 min

Bestemming: Corsica – deel 2

Blijven rijden

Door Leonoor Fischer

6 februari 2021 5 min

Samantha van Wijk: “De motorsport is een mannenwereld, maar dat was ik wel gewend”

Blijven rijden

Door Mark Meisner

17 juli 2020 2 min

Wij zijn motorrijders

Blijven rijden

Frank Door Frank Andringa

10 juli 2020 3 min

Voor elke rijder. De juiste route

Motorrijders.nl

Sluit je aan bij onze community!

Elke week de laatste motortips, tricks, acties en mooiste verhalen in de mailbox? Abonneer je op onze nieuwsbrief!

  • Bij het inschrijven op de nieuwsbrief ga je akkoord met ons Privacy- en Cookiebeleid.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Blijf in contact

  • Instagram
  • Facebook
  • E-mail
  • Youtube

Footer

MEER OVER MOTORRIJDERS.NL – POWERED BY KNMV

#wefueltheride!
Motorrijder en -liefhebber ben je niet alleen als je op de motor zit, maar elk moment van de dag. Motorrijders.nl is het online ‘thuis’ dat de passie van motorrijders voedt met inspiratie en praktische informatie. We zijn het vertrekpunt als je wilt beginnen met motorrijden en het eindpunt als je er zelf niet meer op stapt, maar wel graag op de hoogte blijft.

CONTACTGEGEVENS

Papendallaan 51
6816 VD Arnhem
Info@motorrijders.nl

Heb je een tip voor de redactie? Mail naar redactie@motorrijders.nl

PARTNERS

Met trots werkt Motorrijders.nl samen met een aantal partners. Met een centrale en relevante rol voor alle motorliefhebbers kunnen wij ons bij uitstek vinden in de visie en werkwijze van deze partners.

Sluit je aan bij onze community!

Elke week de laatste motortips, tricks, acties en mooiste verhalen in de mailbox? Abonneer je op onze nieuwsbrief!

  • Bij het inschrijven op de nieuwsbrief ga je akkoord met ons Privacy- en Cookiebeleid.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Eifel
X