Motorrijders.nl

Decorative toolLogin voor premium content
Login
Decorative tool
Zoeken
Zoeken
  • Motorrijden
    • Clubs
    • Motorrijles
    • Motor kopen
    • Motorkleding
    • (Zelf)verzekerd op weg
  • Mijn motor
    • Techniek
    • Zelfbouw
  • Routes
  • Reizen
    • Reisverhalen
    • Reisgebieden
    • Voorbereid op reis
    • Motorhotels
  • Stories
    • Mens achter de motor
    • Pitstop
    • Motormuis
    • Podcast
  • Video’s
    • Totaal Nutteloze Test
    • De Ambachtsman
    • Rij-tips
    • Onderhoud
  • Motorfest
    • Liberation Route
  • Inloggen
Skip to content

Pitstop

3 april 2021 3 min ... 33 Reacties

The Dutch 1000: duizend kilometer motorrijden in 24 uur

Frank Door Frank Andringa

...
TwitterFacebookE-mail

Een route van duizend kilometer rijden door Nederland in 24 uur tijd, alleen over B- en C-wegen. Dat is het doel van de motortoerrit The Dutch 1000. Extreem, maar zeker niet onmogelijk. Het evenement, dat in 2021 voor de vierde keer wordt gehouden, groeit.

“Die afstand en de uithouding, dat is de kick”, zegt organisator Dani Palacios. “Wil je binnen 24 uur bij de finish zijn, dan moet je onderweg een gemiddelde rijden van minimaal 50 kilometer per uur. Dan heb je nog vier uur tijd om te eten en te rusten.”

In 2018 organiseert de Nederlands-Spaanse kilometervreter voor de eerste keer The Dutch 1000. “Ik ben geïnspireerd geraakt door filmpjes op Youtube in Spanje. Daar wordt al sinds 2011 een duizend kilometer lange toertocht georganiseerd. Tof, dat wilde ik ook in Nederland. Ik heb contact opgenomen met de Spaanse organisator en gevraagd of ik dat hier ook mocht opzetten. Nou, dat was geen enkel probleem.”

 

Tussen rijden in Spanje en Nederland zit een wereld van verschil. Maar voor Palacios is dat geen probleem. “Daar heb je natuurlijk veel meer bergen met mooie bochten dan hier. Het Spaanse land is iets uitdagender om te rijden. Maar ook in Nederland heb je schitterende plekken om te toeren. Daar proberen we onze routes op aan te passen. Elke editie gaat de tocht naar een andere regio”

Durf jij deze uitdaging ook aan? Schrijf je dan in op The Dutch 1000-website.

Het eerste jaar doen er zeven deelnemers aan de monstertocht mee. Een jaar later zijn dat er acht. In 2020 komt er de doorbraak voor het evenement. 108 motorrijders schrijven zich in voor het evenement, dat elk jaar van start gaat vanaf motorcamping De Hei in Siebengewald. En voor de editie van 2021 staan er inmiddels al meer dan 150 motorrijders op papier.

Storm en regen

De meeste deelnemers die vorig jaar deelnamen, staan ook dit jaar weer op de startlijst. “2020 was een uitdaging. Het evenement was in het eerste weekend van juli. Vlak na de start begon het te miezeren en het werd van kwaad tot erger. De miezerregen veranderde in stevige buien en terwijl de deelnemers over de afsluitdijk reden, nam de wind toe tot soms wel windkracht 8. Dikke pech natuurlijk. Van sommige deelnemers kreeg ik na 800 kilometer een appje. Zij hadden de tocht afgebroken omdat zij bijna van de motor afwaaiden en tot het ondergoed nat waren geregend. Dat heb ik ook liever dan dat er ongelukken gebeuren.”

‘Het gaat om de gezelligheid’

Waar het Nederlandse evenement nog in de kinderschoenen staat, is de Spaanse evenknie uitgegroeid tot een waar spektakel. Jaarlijks doen er 2.500 deelnemers mee en staan er ook nog 500 deelnemers op een reservelijst. Ook Palacios wil met zijn evenement groter groeien. Daarom zijn er naast de 1.000 kilometer ook 700 en 500 kilometer lange tochten. Maar de meeste deelnemers komen voor langste afstand.

“Het gaat om de gezelligheid. Motorrijders houden van twee dingen: rijden en ’s avonds een biertje drinken. Op vrijdagmiddag verzamelen de meeste deelnemers zich op camping De Hei. ’s Avonds is er een barbecue voor hen georganiseerd door de camping. De volgende ochtend vertrekken de deelnemers na een stevig ontbijt vanaf 6 uur. Elke tien minuten verlaat een groepje van zes motoren de camping.”

Vooraf schrijft Palacios de kilometerstand op bij de deelnemers. Als zij na uren weer binnenkomen, doet hij dat nog eens. Onderweg moeten motorrijders op herkenbare plekken een foto maken en naar de organisatie sturen. “Je gaat er vanuit dat iedereen de route rijdt zoals die is uitgezet. Het is geen wedstrijd, het is een uitdaging. Het liefst zou ik meer vrijwilligers willen hebben. Zodat er om de 150 kilometer een stempelpost is. Maar vrijwilligers hiervoor vinden is lastig.”

Voor alle motoren

“Ik zie echt alle soorten motoren voorbij komen. Veel Harley’s en BMW’s, maar ook racers en zelfs elektrische motoren. Vorig jaar was er iemand die meedeed op een Suzuki 750 R. Die heeft 500 kilometer plat op de motor gelegen. En voor mensen die elektrisch rijden, is een afstand van 500 kilometer ook haalbaar.”

Duizend kilometer rijden, een enorme afstand. Maar echte motorrijders draaien hun hand daar niet voor om, is de organisator overtuigd. “Of je na 700 kilometer nog steeds zin hebt om te rijden? Ja, zeker wel. Dat is het competitie-element wat erin zit. Hoe dichter je bij de finish komt, hoe groter de drang wordt om de finish te halen!”

Wil je ook meedoen aan The Dutch 1000? Kijk op de website en meld je aan. Nieuws en updates volgen? Dat kan ook via Facebook.

TwitterFacebookE-mail
...
GEEF EEN REACTIE
...
TwitterFacebookE-mail

Reacties

geef een reactie
  1. Maarten schreef:
    3 april 2021 om 14:01

    Is deze ook te downloaden voor de tomtom?

    Beantwoorden
    1. Dani Palacios schreef:
      3 april 2021 om 17:31

      Als de routes klaar zijn en dubbel gecontroleerd komen deze in de groep te staan .

    2. Evert schreef:
      3 april 2021 om 18:49

      Ja. De route wordt met MyRouteApp gemaakt en is geschikt voor Garmin en TomTom.

  2. Dani Palacios schreef:
    3 april 2021 om 14:54

    Bedankt is heel mooi geworden .

    D Palacios

    Beantwoorden
  3. Ivo van Gils schreef:
    3 april 2021 om 14:55

    Goedemiddag,

    Als we ons hiervoor inschrijven moet je dan ook op de camping verblijven, of mogen we ook een hotel in de buurt regelen? Alvast bedankt groeten Ivo

    Beantwoorden
    1. Dani Palacios schreef:
      3 april 2021 om 17:32

      Hallo ,

      Die keuze is helemaal aan jullie .

      Gr D Palacios

    2. Evert schreef:
      3 april 2021 om 18:50

      Nee, dat hoeft niet. Maar je mist wel de gezelligheid op de camping. De camping heeft ook bedden op een slaapzaal. De huisjes zijn al vol. En je moet natuurlijk wel op tijd zijn voor de start.

    3. Nicky schreef:
      3 april 2021 om 20:38

      Camping en of verblijfplaats is eigen keuze, ikzelf rij smorgens gewoon optijd naar de startplek (1uur enkele reis extra). Gr Nicky

  4. Jan Jansen schreef:
    3 april 2021 om 16:05

    Dani, wat begon in het klein, groeit tot een schitterend evenement! Ik weet hoe het begon… met ontbijt bij jouw huis…. Gefeliciteerd man!

    Beantwoorden
    1. Dani Palacios schreef:
      5 april 2021 om 19:43

      Gracias , dankzij mensen zoals jij is het een succes aan het worden .

  5. J. schreef:
    3 april 2021 om 16:44

    Hi Guys,

    Always nice idea to meet and have nice rides together but why only 1000kms? That’s just standard daily distance nothing big. On average touring capable bike you can do it few days in a row without any issue. To call it big start from 1000 miles / day or 2000kms/24h like iron butt challenge. This is just tourist trip! 🙂

    Cheers and good luck!

    Beantwoorden
    1. Dani Palacios schreef:
      5 april 2021 om 19:42

      We vermijden snelweg , dus 2000 km is onmogelijk . En 1000 via B en C wegen is voor de meeste al een hele uitdaging .

      Groet D Palacios

  6. Arno van den Elzen schreef:
    3 april 2021 om 17:30

    Heel mooi initiatief. Wij, als Breda Chapter Holland, hebben dit voor het eerst in 2015 georganiseerd als Endurance Run maar uitsluitend voor Harley-rijders. Er kan dan gekozen worden tussen 275 of 550 mijl met start- en finishplaats Breda. Ook het vastleggen van de km-stand en verplicht fotograferen van enkele objecten hanteren wij als bewijs. Inmiddels zijn er vijf Endurance Run’s geweest en was het vorig jaar niet meer te doen om onze geplande route om te zetten, want we zouden namelijk ook Noord-Frankrijk aandoen. Dit jaar willen we als alternatief ook binnen de NL-grens blijven.
    Bij de vorige edities deden we vaak vijf landen aan inclusief ons eigen landje natuurlijk. Keer op keer groeide het aantal deelnemers die altijd dolenthousiast terugkwamen na een mooie dag op de motor. Zelf ben ik één van de vijf van het ER-team dat alles regelt. Ik zie er weer naar uit wanneer we kunnen starten voor de zesde editie. Veel plezier allemaal en mogelijk tot ziens!

    Beantwoorden
    1. Dani Palacios schreef:
      5 april 2021 om 19:41

      Er doen bij ons ook veel HD rijders mee , iedereen is welkom .

      GR D Palacios

  7. Liesbeth Heemskerk schreef:
    3 april 2021 om 19:23

    Ik meld mij graag aan als stempelpost in het oosten van het land, mochten jullie hiertoe besluiten. Maar dat zal dan wel volgend jaar gaan worden ben ik bang voor.

    Beantwoorden
    1. Dani Palacios schreef:
      5 april 2021 om 19:38

      2022 willen dit gaan doen , dit jaar zijn alle routes al klaar .
      Bedankt voor het aanbod en kijk in de facebook groep , daar zal deze vraag na juli gesteld worden .

  8. Dorathé Poels schreef:
    3 april 2021 om 20:11

    Wat een leuk verhaal is het geworden Dani en Frank. Ik ben weer van de partij, te leuk om niet mee te doen!!;

    Beantwoorden
  9. Francis schreef:
    3 april 2021 om 23:12

    Vorig jaar met een dansgroepje de 500 km gedaan. Droog op een terrasje nog een dik 1,5 uur gelunched. Dit jaar gaan we gemixed m/v de 700 km rijden.
    De 1000 laten we over voor de echte bikkels 🙂
    Superleuk evenement, lekkere Bbq, goed georganiseerd!

    Beantwoorden
  10. Sherry Lu schreef:
    4 april 2021 om 13:35

    Mijn maatje en ik doen dit jaar voor het eerst mee met de 500 km als begin van onze motorvakantie!
    Ontzettend veel zin in!

    Beantwoorden
  11. Dani Palacios schreef:
    5 april 2021 om 19:36

    Geweldig al jullie reacties , daar doen we het voor .
    Tot juli allen .

    Beantwoorden
  12. Kaland schreef:
    9 april 2021 om 19:55

    Ik heb een abonnement op Myroute, maar ik kan die serie 1000-, 700-, en 500- km-routes niet vinden van jullie. Kun je niet een link naar de map op MyRoute zetten. (ik zoek me het sch….) ;-P

    Beantwoorden
    1. Mark Meisner schreef:
      9 april 2021 om 20:13

      De routes zijn nog niet goedgekeurd, vandaar dat je ze nog niet kan vinden. Hou de website en/of Facebookpagina van The Dutch 1000 in de gaten en dan komt het goed 🙂

    2. Dani Palacios schreef:
      10 april 2021 om 08:28

      Reactie van Mark is helemaal juist .

      Ze zullen binnen kort op MRA staan , dit zullen op facebook melden als ze er staan .

      GR D Palacios

  13. op t roodt frank schreef:
    10 april 2021 om 15:24

    waar is de startplaats en hoe kan ik inschrijven

    Beantwoorden
    1. Mark Meisner schreef:
      10 april 2021 om 15:49

      Hi Frank, Check de laatste zin van het artikel. Via de website van de The Dutch 1000 vind je alle antwoorden op jouw vragen.

  14. Alison Steffens Winchester schreef:
    14 april 2021 om 12:21

    Ik wil heel graag mee doen. Ik heb een Ryker. Dus breed, kan niet filteren bvd.
    Is het mogelijk? Ik wil juiste de eerste in Nederland op een Ryker om dit te doen.
    Snap wel, dat het kan vervelend voor een groep, dus ook voorbereiden om het alleen te rijden…. alleen wil ook mee doen met de bbq etc.

    Beantwoorden
  15. Dani Palacios schreef:
    14 april 2021 om 18:34

    Hallo , alles kan .
    en als je iets tegen komt wat niet lukt rij je er omheen .

    M.v.g.
    D Palacios

    Beantwoorden
  16. Michel Snell schreef:
    14 april 2021 om 22:52

    Hoe zit dat met de camping? Neemt een ieder z’n eigen tentje mee of hoe?
    Ziet er aantrekkelijk uit! Zou graag een keer mee willen 😉

    Beantwoorden
  17. Dani Palacios schreef:
    15 april 2021 om 18:27

    Michel ,

    Om te kamperen wel , ze hebben ook slaap zolder . Wil je weten of er plek is mail sturen naar
    http://www.campingdehei.nl

    M.v.g.

    D Palacios

    Beantwoorden
  18. Danny Budts schreef:
    20 april 2021 om 20:22

    ik vind het niet voor u in te schrijven voor de BBQ op vrijdag avond

    Beantwoorden
  19. Dani Palacios schreef:
    22 april 2021 om 17:43

    Danny er staat een bericht in de groep hierover .

    M.v.g.
    Dani

    Beantwoorden
  20. Anke reuvekamp schreef:
    1 juni 2021 om 13:40

    Je mag toch ook bij de bbq aanwezig zijn en natuurlijk vorkje mee prikken als je in een hotel bivakeerd ? Rijd samen met mn kerel de 500km. En heb er ontiegelijk veel zin in.

    Gr anke

    Beantwoorden
    1. Dani Palacios schreef:
      21 juni 2021 om 10:35

      Natuurlijk mag dat .

      M.v.g.
      Dani Palacios

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Lees ook:

Pitstop

Door Mark Meisner

2 februari 2023 3 min

Twaalf compleet nutteloze motoraccessoires

Pitstop

Door Mark Meisner

1 februari 2023 4 min

Ein-de-lijk naar Ace Cafe London

Pitstop

Door Tom van Appeldoorn

24 januari 2023 4 min

Een nieuwe droommotor, maar waarom dan?

Stories

Frank Door Frank Andringa

19 januari 2023 4 min

Indian Motorcycle: de wederopstanding van een record brekend merk

Pitstop
Een tourmotard in de Tour de France

Door Jens Holierhoek

10 januari 2023 3 min

Stoere job: tourmotard

Pitstop

Door Leonoor Fischer

9 januari 2023 3 min

World Ducati Week ’22

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

8 januari 2023 5 min

Suzuki Katana: cultmotorfiets die het hoofd van de liefhebber op hol brengt 

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

3 januari 2023 5 min

Motormonteur Lucy van Ostade inspireert en motiveert

Pitstop

Door Mark Meisner

30 december 2022 2 min

Tot volgend jaar!

Pitstop

Door Mark Meisner

15 december 2022 3 min

December showroom

Pitstop

Door Jarno van Osch

11 december 2022 4 min

De beste motorfilms op een rij

Pitstop

Door Merlijn Kuiper

24 november 2022 4 min

Bond, James Bond

Pitstop

Door Tom van Appeldoorn

31 oktober 2022 6 min

Motordetective: de zaak van de ontbrekende quickshifterplug

Pitstop
Landgezant Betuwe - Royal Enfield Interceptor 650 langs de Waal

Door Tom van Appeldoorn

29 september 2022 8 min

Landgezant #6: Betuwe

Pitstop

Door Motorfest Crew

23 september 2022 2 min

Terugblik Motorfest ’22

Pitstop

Door Mark Meisner

22 september 2022 4 min

Alleen op reis: “Praat met mij?”

Pitstop
Caterham Brutus 750

Door Jarno van Osch

15 september 2022 3 min

Bijzondere creaties die nooit op de markt kwamen

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

8 september 2022 5 min

De doelen van monteur Jarie Scheepstra: van WK Supersport tot een eigen zaak

Pitstop

Door Tom van Appeldoorn

7 september 2022 8 min

Ola Stenegärd: “Het ontwerpen van een motorfiets is als een legpuzzel”

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

20 augustus 2022 4 min

Hard Alpi Tour: 900 kilometer ploeteren over Italiaanse bergpaden

Pitstop

Door Tom van Appeldoorn

13 augustus 2022 8 min

Landgezant #3: Achterhoek

Pitstop

Door Bas van der Wal

22 juli 2022 6 min

Landgezant #1: Groningen

Pitstop

Door Jarno van Osch

21 juli 2022 4 min

Motormodel: Moto Guzzi V11 Sport Scura

Pitstop

Door Jarno van Osch

20 juli 2022 4 min

De pareltjes van Nederland – het Indian Motorcycle museum

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

11 juli 2022 3 min

GasGas: Spaanse trialspecialist wint ook op het asfalt

Pitstop

Door Leonoor Fischer

22 juni 2022 5 min

Jouw motor fotograferen doe je zo!

Pitstop

Door Jarno van Osch

9 juni 2022 5 min

Motormodel – Honda CBR600RR

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

2 juni 2022 3 min

Lego en motoren: Van een zijspan tot de Ducati Panigale V4 R

Pitstop
Norton headquarters

Frank Door Frank Andringa

25 mei 2022 2 min

Redding van een illuster merk: Norton in Indiase handen

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

22 mei 2022 5 min

Long Way Up – In gesprek met Charley Boorman

Pitstop
Foto van de bochten op de Transfăgărășan Highway in Roemenië

Door Jarno van Osch

29 april 2022 6 min

De 8 mooiste wegen van Europa

Pitstop

Door Jarno van Osch

28 april 2022 4 min

Motormodel: Yamaha XJ600S Diversion

Pitstop

Door Tom van Appeldoorn

25 april 2022 9 min

Blik op oneindig – project ’47 bobber

Pitstop

Door Jarno van Osch

14 april 2022 5 min

Motormodel: Royal Enfield Himalayan

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

8 april 2022 4 min

Motormodel: Yamaha XT500

Pitstop

Door Jarno van Osch

30 maart 2022 5 min

Motormodel: BMW K1

Pitstop

Door Mark Meisner

29 maart 2022 3 min

10 toffe motorgoodies

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

23 maart 2022 5 min

Mile Pajic – de uitlaatspecialist

Pitstop

Door Jarno van Osch

17 maart 2022 5 min

Motormodel: Honda CBR1000F

Pitstop

Door Mark Meisner

12 maart 2022 2 min

Exclusieve motormagazines

Pitstop

Door Jarno van Osch

11 maart 2022 3 min

Oranje boven! Hoe KTM zich ontwikkelde tot Europa’s grootste motorfabrikant

Pitstop

Door Jarno van Osch

3 maart 2022 4 min

Motormodel: Ducati Monster

Pitstop

Door Mark Meisner

1 maart 2022 3 min

Neerlands kronkelwegen – Showroom

Pitstop

Door Mark Meisner

15 februari 2022 3 min

10 YouTube-kanalen waar je als motorrijder blij van wordt – deel 5

Pitstop

Door Jarno van Osch

11 februari 2022 4 min

Suzuki – Op zoek naar de ommekeer

Pitstop

Door Mark Meisner

8 februari 2022 3 min

10 YouTube-kanalen waar je als motorrijder blij van wordt – deel 4

Pitstop

Door Mark Meisner

25 januari 2022 2 min

10 YouTube-kanalen waar je als motorrijder blij van wordt – deel 3

Zelfbouw

Door Mark Meisner

23 januari 2022 1 min

De motoren van Mad Max: Fury Road

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

21 januari 2022 4 min

Triumph laat de geschiedenis herleven

Pitstop

Door Mark Meisner

14 januari 2022 3 min

10 YouTube-kanalen waar je als motorrijder blij van wordt – deel 2

Pitstop

Door Mark Meisner

12 januari 2022 2 min

Motordocumentaires… deel 2

Pitstop

Door Jarno van Osch

9 januari 2022 4 min

7 YouTube-kanalen waar je als motorrijder blij van wordt – deel 1

Pitstop
12 o'clock boys

Door Mark Meisner

5 januari 2022 2 min

Motordocumentaires om de avond te vullen

Pitstop

Door Mark Meisner

31 december 2021 2 min

Op naar ’22, het jaar zit erop.

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

28 december 2021 4 min

Louis: van een droom naar dé snoepwinkel voor motorrijders

Pitstop

Door Mark Meisner

17 december 2021 3 min

Kerst ’21 Showroom + bonus!

Pitstop

Door Bas van der Wal

27 november 2021 6 min

Landgezant #5: Noord-Holland

Pitstop

Door Mark Meisner

18 november 2021 2 min

Cadeautips Showroom

Pitstop

Door Jarno van Osch

15 november 2021 5 min

De pareltjes van Nederland – het Aermacchi Museum

Pitstop

Door Jarno van Osch

29 oktober 2021 8 min

Landgezant #4: Zuid-Limburg

Pitstop

Door Jarno van Osch

27 oktober 2021 3 min

Cagiva: Succes en ondergang door eigen merken

Pitstop
De oude tweewieler

Door Jarno van Osch

1 oktober 2021 4 min

De pareltjes van Nederland – museum De Oude Tweewieler

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

29 september 2021 4 min

De Coureur: Wereldreiziger Paul van Hooff schrijft roman waar de motorolie uit druipt 

Pitstop

Door Tom van Appeldoorn

25 september 2021 2 min

Tussen vorm en functie: honderd jaar Indian Chief

Pitstop
Circuit rijden

Manouk van Ooijen Door Manouk van Ooijen

20 september 2021 4 min

Starten met circuitrijden – Kijktechniek

Pitstop

Door Bas van der Wal

17 september 2021 6 min

Landgezant #2: Zeeland

Pitstop
Manouk

Manouk van Ooijen Door Manouk van Ooijen

14 september 2021 3 min

Starten met circuit rijden – Motor & kleding

Helden
Wegenwacht

Door Jarno van Osch

30 augustus 2021 5 min

Maak werk van motorrijden

Pitstop

Door Jarno van Osch

18 augustus 2021 3 min

Hoe Soichiro Honda een enorm imperium opbouwde

Pitstop

Door Mark Meisner

9 augustus 2021 4 min

Showroom – Upgrades

Pitstop

Door Jarno van Osch

26 juli 2021 4 min

MV Agusta: exclusief en extravagant

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

6 juli 2021 4 min

Blind op jacht naar een snelheidsrecord in de documentaire Dark Rider

Pitstop

Door Jarno van Osch

1 juli 2021 4 min

Get ready voor The Dutch 1000

Pitstop

Door Mark Meisner

11 juni 2021 2 min

Motorrijden is genieten, alleen én in een groep

Pitstop

Door Mark Meisner

2 juni 2021 2 min

Vakantiegeld showroom

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

14 mei 2021 4 min

Luuc Muis: een jonge ambachtsman die de moderne technieken heeft omarmd

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

5 april 2021 3 min

500 Euro Challenge: nachtmerrie of ultieme uitdaging

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

27 maart 2021 3 min

De kick van de 500 Euro Challenge

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

14 maart 2021 4 min

Zadelbouwer Marcel Miller: ‘Custom motoren zijn als kunstvoorwerpen voor mij’

Pitstop

Door Jarno van Osch

28 februari 2021 3 min

Verkooptoppers van Nederland, maar waarom eigenlijk? Deel 3, Kawasaki Z900

Pitstop

Door Jarno van Osch

21 februari 2021 4 min

Verkooptoppers van Nederland, maar waarom eigenlijk? Deel 2, Yamaha MT-07

Pitstop

Door Mark Meisner

18 februari 2021 3 min

Hoe trap jij het motorseizoen af?

Pitstop

Door Jarno van Osch

14 februari 2021 5 min

Verkooptoppers van Nederland, maar waarom eigenlijk? Deel 1, BMW R 1250 GS

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

31 januari 2021 3 min

Husqvarna herontdekt zijn roots

Pitstop

Door Mark Meisner

31 december 2020 2 min

Het zit erop, 2020 is bijna ten einde

Pitstop
motorfiets tuning

Door Mark Meisner

28 december 2020 2 min

Motorfiets tuning – deze opties zijn er!

Pitstop

Door Mark Meisner

3 december 2020 2 min

Kerst Showroom

Pitstop
The longcut across

Door Jarno van Osch

19 november 2020 4 min

9 boekentips voor de motorrijder

Stories
Johammer

Door Jarno van Osch

10 november 2020 4 min

Lelijke eendjes

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

4 november 2020 3 min

De wonderbaarlijke terugkeer van Royal Enfield

Pitstop

Door Jarno van Osch

21 oktober 2020 3 min

Welkom in het groene kamp

Pitstop

Door Leonoor Fischer

4 september 2020 2 min

Forenzen showroom

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

20 augustus 2020 4 min

BMW Motorrad: Van overlever tot koploper

Pitstop

Door Mark Meisner

29 juli 2020 2 min

Staycation showroom

Pitstop

Door Mark Meisner

9 juli 2020 1 min

75 jaar bevrijding – de Route

Pitstop
Passo san Boldo

Door Mark Meisner

17 juni 2020 1 min

Roads to ride

Pitstop
Kriega Trail9

Door Mark Meisner

13 juni 2020 3 min

Reis showroom

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

5 mei 2020 4 min

Op deze motoren werden we 75 jaar geleden bevrijd

Pitstop
TT Assen

Frank Door Frank Andringa

23 april 2020 2 min

TT Assen verliest van corona, voor het eerst in 75 jaar gaat race niet door.

Pitstop
100kmu

Door Mark Meisner

12 maart 2020 2 min

100 op de snelweg: Het is nu aftellen!

Pitstop

Door Mark Meisner

17 september 2019 2 min

The Distinguished Gentleman’s Ride

Stories
Honda Cub 125cc

Door Marc te Witt

15 september 2019 4 min

De “Honda Monkey Cub 2019”

Pitstop
Malle Mile

Door Mark Meisner

22 juli 2019 3 min

De beste motorbestemmingen in Europa volgens TomTom

Pitstop
Hells race

Anne van Os Door Anne van Os

17 mei 2019 2 min

Hellsrace at Dirt Track in Lelystad

Pitstop
Hondapark Olmen - Balen - CB500x - CB500 x

Door Marc te Witt

5 april 2019 2 min

Hondapark: ’n dag offroad

Pitstop
Versys 1000 SE

Door Mark Meisner

20 februari 2019 4 min

Gereden: Kawasaki Versys 1000 SE

Pitstop
Deelnemers in actie tijdens de finale van eSports MotoGP in Valencia

Door Jan Meijroos

25 mei 2018 4 min

Virtuele Valentino’s

Motorrijders.nl

Sluit je aan bij onze community!

Elke week de laatste motortips, tricks, acties en mooiste verhalen in de mailbox? Abonneer je op onze nieuwsbrief!

  • Bij het inschrijven op de nieuwsbrief ga je akkoord met ons Privacy- en Cookiebeleid.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Blijf in contact

  • Instagram
  • Facebook
  • E-mail
  • Youtube

Footer

MEER OVER MOTORRIJDERS.NL – POWERED BY KNMV

#wefueltheride!
Motorrijder en -liefhebber ben je niet alleen als je op de motor zit, maar elk moment van de dag. Motorrijders.nl is het online ‘thuis’ dat de passie van motorrijders voedt met inspiratie en praktische informatie. We zijn het vertrekpunt als je wilt beginnen met motorrijden en het eindpunt als je er zelf niet meer op stapt, maar wel graag op de hoogte blijft.

CONTACTGEGEVENS

Papendallaan 51
6816 VD Arnhem
Info@motorrijders.nl

Heb je een tip voor de redactie? Mail naar redactie@motorrijders.nl

PARTNERS

Met trots werkt Motorrijders.nl samen met een aantal partners. Met een centrale en relevante rol voor alle motorliefhebbers kunnen wij ons bij uitstek vinden in de visie en werkwijze van deze partners.

Sluit je aan bij onze community!

Elke week de laatste motortips, tricks, acties en mooiste verhalen in de mailbox? Abonneer je op onze nieuwsbrief!

  • Bij het inschrijven op de nieuwsbrief ga je akkoord met ons Privacy- en Cookiebeleid.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Eifel
X