Motorrijders.nl

Decorative toolLogin voor premium content
Login
Decorative tool
Zoeken
Zoeken
  • Motorrijden
    • Clubs
    • Motorrijles
    • Motor kopen
    • Motorkleding
    • (Zelf)verzekerd op weg
  • Mijn motor
    • Techniek
    • Zelfbouw
  • Routes
  • Reizen
    • Reisverhalen
    • Reisgebieden
    • Voorbereid op reis
    • Motorhotels
  • Stories
    • Mens achter de motor
    • Pitstop
    • Motormuis
    • Podcast
  • Video’s
    • Totaal Nutteloze Test
    • De Ambachtsman
    • Rij-tips
    • Onderhoud
  • Motorfest
    • Liberation Route
  • Inloggen
Skip to content

Pitstop

9 augustus 2021 4 min ... 4 Reacties

Showroom – Upgrades

Door Mark Meisner

...
TwitterFacebookE-mail

Zin om je motor te verbeteren, maar geen idee waar te starten? Wij hebben een lijst met regelrechte upgrades voor beter bochtenwerk, een fijnere zit op de langere rit én gewoon lekkerder motorrijden.

Banden

Wil je motor maar niet zo lekker sturen zoals jij wil? Grote kans dat de banden niet voor het juiste gevoel zorgen. De ene band is immers de andere niet. Goedkoop wil niet altijd goed zijn en ga zeker ook niet zomaar lukraak af op de adviezen van de dealer. Er zijn echt honderden banden te vinden met dito reviews en toch zeer verschillende eigenschappen. Heeft jouw motor nieuwe banden nodig? Maak er dan eens een zoektocht van. Banden hebben verschillende compounds (samenstellingen) en verschillende vormen waardoor haast iedere band een ander karakter heeft. Leg eens een vijftal naast elkaar. ‘Puntige’ banden zijn bijvoorbeeld heel speels en leg je makkelijk plat in de bocht. Hoe ronder de banden zijn, des te minder speels ze aanvoelen. Het voordele van een rondere band is wel dat je deze veel minder snel ‘hoekig’ slijt. Hierdoor blijft het neutrale stuurgevoel ook bij veel gebruik optimaal en heb je veel minder snel het gevoel dat de bocht als het ware ‘invalt’. Dat is iets waar puntigere banden veel sneller last van hebben.

Meer info →

 

Valbescherming

Je hoopt dat het nooit gebeurt maar de kans is altijd aanwezig: Omvallen. We hebben het niet over de bocht uitvliegen of een ongeluk krijgen maar over die kleine foutjes die wel eens gebeuren. Een gladde grond bij het tankstation, net een voetje verkeerd bij het parkeren of het stoepje verkeerd inschatten en je ligt zo naast je motor. Een setje valbeschermers kan een hoop schelen in kapot kuipwerk of andere beschadigingen. Voorkomen is immers goedkoper dan repareren!

Meer info →

 

Rearset

Het duurste item uit deze lijst, maar wel een interessante. Met custom rearsets verplaats je de voetsteunen naar een sportievere óf juist comfortabelere plek. Iets naar achteren en omlaag en er ontstaat een minder scherpe hoek van je kniehouding. Rijd je veel met de stepjes aan de grond, monteer de steps dan hoger voor meer speelruimte in de bochten.

Meer info →

 

Tankpads

Bij enthousiast rijden zorg je voor een stabielere motor door de knieën tegen de tank te drukken. Maar wil je echt goede grip, dan zijn tankpads een handige hulp. Plak op beide flanken van de tank een plakkaat rubber en je hebt ineens veel meer controle over de motor. Je knieën hebben hierdoor meer grip op de tank waardoor je bij snel accelereren en hard remmen niet meer over het zadel schuift.

Meer info →

 

Koplamp

Vervang het standaard H4 of H7 lampje in de koplamp voor een betere lamp. Eventueel vervangen (indien mogelijk) naar LED of Xenon is ook nog een optie, maar wel gelijk een stuk duurder. Een deftige lamp van Philips kan al veel schelen.

Meer info →

 

Knipperlichten

Dit kan wat werk zijn, maar kleinere knipperlichten monteren staat altijd wel heel sjiek. Je kunt ze voor een habbekrats van Alie afhalen, maar +100 euro van Motogadget is ook geen probleem. Het enige waar je rekening mee moet houden is het verschil tussen gloeilampjes en LED. Stap je over, dan moet je met weerstanden gaan werken óf met een ander knipperrelais. Lees je dus nog even in voor jouw type motor wat handig is voordat je met een super snel knipperend lichtje of niet knipperend knipperlicht voor schut staat.

Meer info →

 

Spatbord

In het Engels wordt dit ook wel een ‘Tail Tidy’ genoemd. Met name de nieuwere motoren hebben vaak een erg lange houder zodat de kentekenplaat tot achter het achterwiel komt te hangen. Dat is verplicht om de motor te mogen verkopen in de Europese Unie. Helaas breekt zo’n enorme taartschep eigenlijk altijd met de sportieve lijnen van je motor. Met een tail tidy los je dit op. Dit is een redelijke goedkope manier om jouw motor een sportievere look te geven. Het verschilt per motor: of de zaag moet in het spatbord of je schroeft zo de oude eraf en plaatst er een tail tidy voor terug. Combineer dit met een setje LED knipperlichten en je rijdt gelijk rond met een schoon kontje! Let wel even op of je achterwiel nu niet al het vuil op je rug en buddyseat deponeert. In dat geval is een hugger misschien ook nog een goed idee. Dat is een kort spatbord dat bijna direct boven het achterwiel zit om het meeste vuil op te vangen.

Meer info →

 

Bagage

Laat je de motor nu te vaak staan omdat je toch meer mee moet nemen dan wat in je binnenzak of onder het zadel past? Kijk dan eens voor een handige tas of koffer op de motor. Het gemak wint het snel van de looks! Gooi de nette kleding in de tas en rij gewoon op de motor naar kantoor waar je je omkleed. Tussen de files door ben je toch sneller op de zaak waardoor je tijd genoeg over houdt om even om te kleden. En de terugreis? Die kun je mooi afwisselen door lekker binnendoor te rijden!

Meer info →

 

Grips

Wij vermoeden dat 95% van de motorrijders nooit de handvatten vervangt. Toch kan dit een mooie optie zijn om de motor meer naar je eigen smaak te brengen. Ze zijn er met rubber afgewisseld met aluminium met een kleurtje om te matchen met jouw motor, maar ook volledig met supergrippy rubber voor fijnere controle over het stuur.

Meer info →

 

Hendels

Naast de handvatten vallen eigenlijk ook de hendels onder de niet-veel-aangepaste-items van de motor. Rem/koppelingshendels zijn er ook in verschillende maten én kleuren te krijgen en geven echt een mooie look aan de motor. Combineer kleuren, kies voor kortere of juist langere hendels en multi-instelbare exemplaren. Ga je vaak onderuit? Kies dan voor hendels die omhoog klappen bij een val. Liever een paar krassen erop dan die hendels steeds weer moeten vervangen, toch?

Meer info →

 

Stalen remleidingen

Veel nieuwe motoren worden al uitgevoerd met stalen remleidingen, maar heb jij nog oldskool ‘rubberen’ leidingen, dan is een upgrade naar stalen remleidingen echt een aanrader. Remmen voelen direct wat strakker aan én het staat ook nog eens mooi. Heb je zelf ervaring met het verversen van remvloeistof? Dan is deze upgrade makkelijk zelf uit te voeren.

Meer info →

 

Zadel

Heb jij ook zo’n last van je achterste na een lange rit? Dan is het standaard zadel vervangen een aanrader om het rijgenot te verbeteren. Schrik niet van de prijzen, een beter zadel is een flinke uitgave maar geloof ons: bij lange ritten is het een verademing. Daarbij zijn sommige zadels ook nog eens te personaliseren. Verschillende structuren en gekleurd stiksel kan de look van je motor helemaal afmaken.

Meer info →

TwitterFacebookE-mail
...
GEEF EEN REACTIE
...
TwitterFacebookE-mail

Reacties

geef een reactie
  1. Aad Kraaijenbrink schreef:
    26 maart 2021 om 19:19

    Hi,
    Ik lees en kijk altijd met heel veel interesse naar jullie teksten ,maar NU ben ik flink teleurgesteld. Na elk onderwerp over je motor “verwennen” staat er een aanwijzing om verder te kijken en wat krijg je dan ?? ALLEMAAL ENGELSE BEDRIJVEN>! \\\\\hebben we geen Nederlandse zaken die ons aan die wijzigingen enz kunnen helpen ?? Zeg me dat ik het verkeerd zie !
    Sorry ik snap daar niks van en erger me rot .

    Beantwoorden
    1. Mark Meisner schreef:
      26 maart 2021 om 19:50

      Hi Aad,

      Balen dat je zo teleurgesteld bent in het artikel. Het zijn inderdaad (op Philips na) buitenlandse bedrijven, maar niet allemaal Engels zoals je aangeeft. Er zitten ook Duitse en Italiaanse fabrikanten bij.

      Daarnaast linken we zoveel mogelijk door naar de fabrikant zelf. Uiteraard kun je bij een aantal fabrikanten ook zelf bestellen, maar beter is om de lokale motordealer te steunen die de producten bij jou in de buurt verkoopt. Bij elke fabrikant zul je een lijst vinden met een dealer bij jou in de buurt.

      Fijne avond nog!

  2. Hans schreef:
    27 maart 2021 om 05:56

    Leuke aanvulling kan een motorcamera zijn. Heb zelf goede ervaringen met diverse modellen van Innovv.
    Kan je nog eens nagenieten van je motortochten.

    Wat het vervangen van de koplamp door LED of Xenon. Dit is geen plug-and-play aanpassing. Het gevaar bestaat namelijk dat je lichtbeeld compleet veranderd en hierdoor zelfs minder licht krijgt op de plek waar je dit wilt hebben. Sterker nog, de kans dat je je tegenliggers gaat verblinden wordt ook groter. Dit komt door het feit dat de spiegel van je koplamp is afgesteld op de originele lamp. Bij een LED of Xenon lamp zit vaak het lichtpunt van de lamp op een andere plek. Hierdoor veranderd het lichtbeeld.
    Helaas kom ik nog te vaak van die LED/Xenon-wannabees (motor & auto) tegen die zelfs nog de maan willen verlichten.

    Wat de koppeling/remhendels betreft, in Duitsland kunnen ze streng zijn op aanpassingen van je motor. Lees dit maar eens https://www.motorfietsblog.nl/mag-ik-met-imitatie-rem-en-koppelingshendels-op-mijn-motor-in-duitsland-rijden/

    Beantwoorden
  3. Juliaan Postma schreef:
    12 augustus 2021 om 12:51

    Beste redactie leuk zo’n lijstje met ‘hippe’ aanpassingen. Een waarschuwing is wel op zijn plaats dat sommige buitenlanden in de EU vreemd aankijken tegen dergelijke aanpassingen van met name de verlichting.

    Beantwoorden

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Lees ook:

Pitstop

Door Tom van Appeldoorn

24 januari 2023 4 min

Een nieuwe droommotor, maar waarom dan?

Stories

Frank Door Frank Andringa

19 januari 2023 4 min

Indian Motorcycle: de wederopstanding van een record brekend merk

Pitstop
Een tourmotard in de Tour de France

Door Jens Holierhoek

10 januari 2023 3 min

Stoere job: tourmotard

Pitstop

Door Leonoor Fischer

9 januari 2023 3 min

World Ducati Week ’22

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

8 januari 2023 5 min

Suzuki Katana: cultmotorfiets die het hoofd van de liefhebber op hol brengt 

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

3 januari 2023 5 min

Motormonteur Lucy van Ostade inspireert en motiveert

Pitstop

Door Mark Meisner

30 december 2022 2 min

Tot volgend jaar!

Pitstop

Door Mark Meisner

15 december 2022 3 min

December showroom

Pitstop

Door Jarno van Osch

11 december 2022 4 min

De beste motorfilms op een rij

Pitstop

Door Merlijn Kuiper

24 november 2022 4 min

Bond, James Bond

Pitstop

Door Tom van Appeldoorn

31 oktober 2022 6 min

Motordetective: de zaak van de ontbrekende quickshifterplug

Pitstop
Landgezant Betuwe - Royal Enfield Interceptor 650 langs de Waal

Door Tom van Appeldoorn

29 september 2022 8 min

Landgezant #6: Betuwe

Pitstop

Door Motorfest Crew

23 september 2022 2 min

Terugblik Motorfest ’22

Pitstop

Door Mark Meisner

22 september 2022 4 min

Alleen op reis: “Praat met mij?”

Pitstop
Caterham Brutus 750

Door Jarno van Osch

15 september 2022 3 min

Bijzondere creaties die nooit op de markt kwamen

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

8 september 2022 5 min

De doelen van monteur Jarie Scheepstra: van WK Supersport tot een eigen zaak

Pitstop

Door Tom van Appeldoorn

7 september 2022 8 min

Ola Stenegärd: “Het ontwerpen van een motorfiets is als een legpuzzel”

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

20 augustus 2022 4 min

Hard Alpi Tour: 900 kilometer ploeteren over Italiaanse bergpaden

Pitstop

Door Tom van Appeldoorn

13 augustus 2022 8 min

Landgezant #3: Achterhoek

Pitstop

Door Bas van der Wal

22 juli 2022 6 min

Landgezant #1: Groningen

Pitstop

Door Jarno van Osch

21 juli 2022 4 min

Motormodel: Moto Guzzi V11 Sport Scura

Pitstop

Door Jarno van Osch

20 juli 2022 4 min

De pareltjes van Nederland – het Indian Motorcycle museum

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

11 juli 2022 3 min

GasGas: Spaanse trialspecialist wint ook op het asfalt

Pitstop

Door Leonoor Fischer

22 juni 2022 5 min

Jouw motor fotograferen doe je zo!

Pitstop

Door Jarno van Osch

9 juni 2022 5 min

Motormodel – Honda CBR600RR

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

2 juni 2022 3 min

Lego en motoren: Van een zijspan tot de Ducati Panigale V4 R

Pitstop
Norton headquarters

Frank Door Frank Andringa

25 mei 2022 2 min

Redding van een illuster merk: Norton in Indiase handen

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

22 mei 2022 5 min

Long Way Up – In gesprek met Charley Boorman

Pitstop
Foto van de bochten op de Transfăgărășan Highway in Roemenië

Door Jarno van Osch

29 april 2022 6 min

De 8 mooiste wegen van Europa

Pitstop

Door Jarno van Osch

28 april 2022 4 min

Motormodel: Yamaha XJ600S Diversion

Pitstop

Door Tom van Appeldoorn

25 april 2022 9 min

Blik op oneindig – project ’47 bobber

Pitstop

Door Jarno van Osch

14 april 2022 5 min

Motormodel: Royal Enfield Himalayan

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

8 april 2022 4 min

Motormodel: Yamaha XT500

Pitstop

Door Jarno van Osch

30 maart 2022 5 min

Motormodel: BMW K1

Pitstop

Door Mark Meisner

29 maart 2022 3 min

10 toffe motorgoodies

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

23 maart 2022 5 min

Mile Pajic – de uitlaatspecialist

Pitstop

Door Jarno van Osch

17 maart 2022 5 min

Motormodel: Honda CBR1000F

Pitstop

Door Mark Meisner

12 maart 2022 2 min

Exclusieve motormagazines

Pitstop

Door Jarno van Osch

11 maart 2022 3 min

Oranje boven! Hoe KTM zich ontwikkelde tot Europa’s grootste motorfabrikant

Pitstop

Door Jarno van Osch

3 maart 2022 4 min

Motormodel: Ducati Monster

Pitstop

Door Mark Meisner

1 maart 2022 3 min

Neerlands kronkelwegen – Showroom

Pitstop

Door Mark Meisner

15 februari 2022 3 min

10 YouTube-kanalen waar je als motorrijder blij van wordt – deel 5

Pitstop

Door Jarno van Osch

11 februari 2022 4 min

Suzuki – Op zoek naar de ommekeer

Pitstop

Door Mark Meisner

8 februari 2022 3 min

10 YouTube-kanalen waar je als motorrijder blij van wordt – deel 4

Pitstop

Door Mark Meisner

25 januari 2022 2 min

10 YouTube-kanalen waar je als motorrijder blij van wordt – deel 3

Zelfbouw

Door Mark Meisner

23 januari 2022 1 min

De motoren van Mad Max: Fury Road

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

21 januari 2022 4 min

Triumph laat de geschiedenis herleven

Pitstop

Door Mark Meisner

14 januari 2022 3 min

10 YouTube-kanalen waar je als motorrijder blij van wordt – deel 2

Pitstop

Door Mark Meisner

12 januari 2022 2 min

Motordocumentaires… deel 2

Pitstop

Door Jarno van Osch

9 januari 2022 4 min

7 YouTube-kanalen waar je als motorrijder blij van wordt – deel 1

Pitstop
12 o'clock boys

Door Mark Meisner

5 januari 2022 2 min

Motordocumentaires om de avond te vullen

Pitstop

Door Mark Meisner

31 december 2021 2 min

Op naar ’22, het jaar zit erop.

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

28 december 2021 4 min

Louis: van een droom naar dé snoepwinkel voor motorrijders

Pitstop

Door Mark Meisner

17 december 2021 3 min

Kerst ’21 Showroom + bonus!

Pitstop

Door Bas van der Wal

27 november 2021 6 min

Landgezant #5: Noord-Holland

Pitstop

Door Mark Meisner

18 november 2021 2 min

Cadeautips Showroom

Pitstop

Door Jarno van Osch

15 november 2021 5 min

De pareltjes van Nederland – het Aermacchi Museum

Pitstop

Door Jarno van Osch

29 oktober 2021 8 min

Landgezant #4: Zuid-Limburg

Pitstop

Door Jarno van Osch

27 oktober 2021 3 min

Cagiva: Succes en ondergang door eigen merken

Pitstop
De oude tweewieler

Door Jarno van Osch

1 oktober 2021 4 min

De pareltjes van Nederland – museum De Oude Tweewieler

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

29 september 2021 4 min

De Coureur: Wereldreiziger Paul van Hooff schrijft roman waar de motorolie uit druipt 

Pitstop

Door Tom van Appeldoorn

25 september 2021 2 min

Tussen vorm en functie: honderd jaar Indian Chief

Pitstop
Circuit rijden

Manouk van Ooijen Door Manouk van Ooijen

20 september 2021 4 min

Starten met circuitrijden – Kijktechniek

Pitstop

Door Bas van der Wal

17 september 2021 6 min

Landgezant #2: Zeeland

Pitstop
Manouk

Manouk van Ooijen Door Manouk van Ooijen

14 september 2021 3 min

Starten met circuit rijden – Motor & kleding

Helden
Wegenwacht

Door Jarno van Osch

30 augustus 2021 5 min

Maak werk van motorrijden

Pitstop

Door Jarno van Osch

18 augustus 2021 3 min

Hoe Soichiro Honda een enorm imperium opbouwde

Pitstop

Door Jarno van Osch

26 juli 2021 4 min

MV Agusta: exclusief en extravagant

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

6 juli 2021 4 min

Blind op jacht naar een snelheidsrecord in de documentaire Dark Rider

Pitstop

Door Jarno van Osch

1 juli 2021 4 min

Get ready voor The Dutch 1000

Pitstop

Door Mark Meisner

11 juni 2021 2 min

Motorrijden is genieten, alleen én in een groep

Pitstop

Door Mark Meisner

2 juni 2021 2 min

Vakantiegeld showroom

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

14 mei 2021 4 min

Luuc Muis: een jonge ambachtsman die de moderne technieken heeft omarmd

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

5 april 2021 3 min

500 Euro Challenge: nachtmerrie of ultieme uitdaging

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

3 april 2021 3 min

The Dutch 1000: duizend kilometer motorrijden in 24 uur

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

27 maart 2021 3 min

De kick van de 500 Euro Challenge

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

14 maart 2021 4 min

Zadelbouwer Marcel Miller: ‘Custom motoren zijn als kunstvoorwerpen voor mij’

Pitstop

Door Mark Meisner

3 maart 2021 3 min

Twaalf compleet nutteloze motoraccessoires

Pitstop

Door Jarno van Osch

28 februari 2021 3 min

Verkooptoppers van Nederland, maar waarom eigenlijk? Deel 3, Kawasaki Z900

Pitstop

Door Jarno van Osch

21 februari 2021 4 min

Verkooptoppers van Nederland, maar waarom eigenlijk? Deel 2, Yamaha MT-07

Pitstop

Door Mark Meisner

18 februari 2021 3 min

Hoe trap jij het motorseizoen af?

Pitstop

Door Jarno van Osch

14 februari 2021 5 min

Verkooptoppers van Nederland, maar waarom eigenlijk? Deel 1, BMW R 1250 GS

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

31 januari 2021 3 min

Husqvarna herontdekt zijn roots

Pitstop

Door Mark Meisner

31 december 2020 2 min

Het zit erop, 2020 is bijna ten einde

Pitstop
motorfiets tuning

Door Mark Meisner

28 december 2020 2 min

Motorfiets tuning – deze opties zijn er!

Pitstop

Door Mark Meisner

3 december 2020 2 min

Kerst Showroom

Pitstop
The longcut across

Door Jarno van Osch

19 november 2020 4 min

9 boekentips voor de motorrijder

Stories
Johammer

Door Jarno van Osch

10 november 2020 4 min

Lelijke eendjes

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

4 november 2020 3 min

De wonderbaarlijke terugkeer van Royal Enfield

Pitstop

Door Jarno van Osch

21 oktober 2020 3 min

Welkom in het groene kamp

Pitstop

Door Leonoor Fischer

4 september 2020 2 min

Forenzen showroom

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

20 augustus 2020 4 min

BMW Motorrad: Van overlever tot koploper

Pitstop

Door Mark Meisner

29 juli 2020 2 min

Staycation showroom

Pitstop

Door Mark Meisner

9 juli 2020 1 min

75 jaar bevrijding – de Route

Pitstop
Passo san Boldo

Door Mark Meisner

17 juni 2020 1 min

Roads to ride

Pitstop
Kriega Trail9

Door Mark Meisner

13 juni 2020 3 min

Reis showroom

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

5 mei 2020 4 min

Op deze motoren werden we 75 jaar geleden bevrijd

Pitstop
TT Assen

Frank Door Frank Andringa

23 april 2020 2 min

TT Assen verliest van corona, voor het eerst in 75 jaar gaat race niet door.

Pitstop
100kmu

Door Mark Meisner

12 maart 2020 2 min

100 op de snelweg: Het is nu aftellen!

Pitstop

Door Mark Meisner

17 september 2019 2 min

The Distinguished Gentleman’s Ride

Stories
Honda Cub 125cc

Door Marc te Witt

15 september 2019 4 min

De “Honda Monkey Cub 2019”

Pitstop
Malle Mile

Door Mark Meisner

22 juli 2019 3 min

De beste motorbestemmingen in Europa volgens TomTom

Pitstop
Hells race

Anne van Os Door Anne van Os

17 mei 2019 2 min

Hellsrace at Dirt Track in Lelystad

Pitstop
Hondapark Olmen - Balen - CB500x - CB500 x

Door Marc te Witt

5 april 2019 2 min

Hondapark: ’n dag offroad

Pitstop
Versys 1000 SE

Door Mark Meisner

20 februari 2019 4 min

Gereden: Kawasaki Versys 1000 SE

Pitstop
Deelnemers in actie tijdens de finale van eSports MotoGP in Valencia

Door Jan Meijroos

25 mei 2018 4 min

Virtuele Valentino’s

Motorrijders.nl

Sluit je aan bij onze community!

Elke week de laatste motortips, tricks, acties en mooiste verhalen in de mailbox? Abonneer je op onze nieuwsbrief!
  • Bij het inschrijven op de nieuwsbrief ga je akkoord met ons Privacy- en Cookiebeleid.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Blijf in contact

  • Instagram
  • Facebook
  • E-mail
  • Youtube

Footer

MEER OVER MOTORRIJDERS.NL – POWERED BY KNMV

#wefueltheride!
Motorrijder en -liefhebber ben je niet alleen als je op de motor zit, maar elk moment van de dag. Motorrijders.nl is het online ‘thuis’ dat de passie van motorrijders voedt met inspiratie en praktische informatie. We zijn het vertrekpunt als je wilt beginnen met motorrijden en het eindpunt als je er zelf niet meer op stapt, maar wel graag op de hoogte blijft.

CONTACTGEGEVENS

Papendallaan 51
6816 VD Arnhem
Info@motorrijders.nl

Heb je een tip voor de redactie? Mail naar redactie@motorrijders.nl

PARTNERS

Met trots werkt Motorrijders.nl samen met een aantal partners. Met een centrale en relevante rol voor alle motorliefhebbers kunnen wij ons bij uitstek vinden in de visie en werkwijze van deze partners.

Sluit je aan bij onze community!

Elke week de laatste motortips, tricks, acties en mooiste verhalen in de mailbox? Abonneer je op onze nieuwsbrief!
  • Bij het inschrijven op de nieuwsbrief ga je akkoord met ons Privacy- en Cookiebeleid.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Eifel
X