Motorrijders.nl

Decorative toolLogin voor premium content
Login
Decorative tool
Zoeken
Zoeken
  • Motorrijden
    • Clubs
    • Motorrijles
    • Motor kopen
    • Motorkleding
    • (Zelf)verzekerd op weg
  • Mijn motor
    • Techniek
    • Zelfbouw
  • Routes
  • Reizen
    • Reisverhalen
    • Reisgebieden
    • Voorbereid op reis
    • Motorhotels
  • Stories
    • Mens achter de motor
    • Pitstop
    • Motormuis
    • Podcast
  • Video’s
    • Totaal Nutteloze Test
    • De Ambachtsman
    • Rij-tips
    • Onderhoud
  • Motorfest
    • Liberation Route
  • Inloggen
Skip to content

Pitstop

15 september 2019 4 min ... 1 Reactie

De “Honda Monkey Cub 2019”

Door Marc te Witt

...
TwitterFacebookE-mail

Een unieke ervaring op twee cultmotoren! Dat vat in één zin samen hoe deze dag was georganiseerd door Honda Motorcycle Benelux. De mannen van Honda hadden zich weer goed voorbereid. Ze namen de “pers” mee op een dag vullend programma (in de vorm van een competitie) in het prachtige Gent.

Honda Monkey Cub 2019

Let’s go!

Na een goed verzorgd ontbijt van onze Zuiderburen, werd er geloot wie er zijn dag startte op een Honda Super Cub of een Honda Monkey. Allebei 125cc motoren, maar niet met elkaar te vergelijken. Daar was het programma ook op ingericht, want voor beide motoren was er een specifieke competitie, waarbij je opdrachten moest uitvoeren om punten te verzamelen voor het eindklassement.

Voor de 125cc Super Cub was een urban tour en speurtocht uitgestippeld in en rond Gent die individueel werd afgelegd. Met de Honda Monkey werden de deelnemers over een uitdagend behendigheidsparcours en avontuurlijke rit gestuurd. Met als resultaat dat sommige Monkeys terug kwamen met modder op plekken waar je het niet verwacht én er ontbraken wat onderdelen wat leidde tot een bezoekje van de Belgische “flikken”.

Super Cub Urban tour!

De Urban Tour was een unieke en leuke ervaring om met de Super Cub kennis te maken én de stad Gent met een knipoog te verkennen. De Urban Tour startte met een briefing van de Honda Heeren waarna je op pad werd gestuurd met een kaart, een pen en een vragenformulier met daarop je opdrachten. Het leuke aan de Honda Super Cub is dat het een super wendbare motor is die semi automatisch “makkelijk” schakelt, behalve als je maat 47 en een iets minder flexibele achillespees hebt. Dat ter zijde.

De opdrachten waren op het eerste oog niet al te moeilijk. Als je echter in een vreemde stad bent, denk je daar achteraf toch iets anders over en blijkt het best uitdagend. Het bracht je in ieder geval in verschillende hoeken van de stad, voor de een meer herkenbaar dan voor de ander.

The Honda line-up
Honda Super Cub Gent centrum
Honda Super Cub 125cc
Opdracht selfie bij de kerk
Opdracht: maak een selfie met de motor en de Sint Machariuskerk
Delirium bierfabriek

Honda Super Urban

Elke opdracht vroeg om met de motor te improviseren. Steegje hier, stoepje daar, brugje mee pakken etc. etc. Zo leerde je tijdens de ochtend de Super Cub goed kennen. Een wendbaar ding, die ook voor 90kg zware en 1,90m lange kerels een prima vervoersmiddel is in de stedelijke omgeving. De topsnelheid en acceleratie laten het niet toe om over de Duitse Autobahn te knallen, maar daar is die ook helemaal niet voor gemaakt. Honda Super Urban had ook de naam van de motor kunnen zijn, het is een perfecte match tussen de verkeers-/parkeer- én voetgangersdrukte in het centrum van Gent versus deze 125cc Honda. De opdrachten waren op een dusdanige manier uitgestippeld dat je rond de 5 tot 15 minuten op de motor reed. Dit lag ook aan je eigen navigatie kunsten. In ieder geval is het fijne aan deze Super Cub dat je deze heel makkelijk wegzet en weer pakt.

Op de weg terug naar “de basis” ging de route langs de Brouwerij van Delirium, het biertje bekend van het roze olifantje. Onder het motto, “don’t drink and drive” was dit een bliksembezoek en na een ochtend onderweg te zijn was missie Super Cub geslaagd.

Dat het een goede motor is, bewijst ook deze “Topgear achtige (crash) test” in de mini documentaire van Discovery. Weliswaar over de (lichtere) Cub C90 maar het is het kijken waard: “The greatest motorcycle ever”.

Apenk(l)ooien

In de middagsessie werden de rollen omgedraaid. De sleutels van de Cub ruilden we in voor de Honda Monkey. De opzet was totaal anders dan met de Cub. Zo werd dit keer gezamenlijk een avontuurlijke route gereden en tussentijds ook onze behendigheid getest.

Het was inmiddels (harder) gaan regenen en daardoor werd het programma van de behendigheidsopdrachten iets aangepast. Dit had uiteraard effect op de einduitslag…

De avontuurlijke route bracht ons over zeer natte paden – met van die grote kuilen –  tussen weilanden, bospaden en gravelwegen naar de eerste opdracht; het zo langzaam mogelijk manoeuvreren op een offroad parcours. Allen zo doorweekt als een spons die net iets te veel water op heeft genomen, gingen we één voor één door het parcours heen en werd de tijd genoteerd.

Offroad

Op naar opdracht twee. Tijdens de rit zit je heel relaxt en trek je (los van de regen) echt wel bekijks als zo’n motortje voorbij komt. Wederom via zoveel mogelijk offroad wegen komen we aan bij een dijkje vol gras en een vlak stuk een paar meter lager. Op dit stuk liggen her en der al wat ingereden paden en een stijl bultje. Zo’n bultje waar je prima de Honda Monkey op lanceert als je iets te enthousiast bent met je gas.

Voor een 125cc motor met mini offroad banden is dit wel een geschikte proef waar je maximaal kunt klooien. Wederom starten we om en om en klokt men de tijd gedurende drie ronden. Door de ochtendgroep zijn er flinke sporen aangelegd en de regen maakt het een factor leuker, het is gegarandeerd glibberen & glijden. Gelukkig is de motor met zijn 107 kilo goed te handelen en lukt het bijna iedereen om erop te blijven zitten.

Wat Honda goed doet is tijdens zo’n dag organiseren onder leiding van een goede instructeur. Voor de liefhebbers had hij nog een leuke onverharde route in gedachten, één die alles combineerde wat we in de opdrachten hadden gedaan. Omgevallen bomen, diepe groeven en inmiddels heerlijke diepe plassen gaven je echt een gevoel van vrijheid. Waarbij je zelfs het gevoel had dat die aap er ook van genoot.

Pech

Tijdens deze route verloor mijn Monkey het kenteken en op 50m van onze “basis” klonk de politiesirene… Ik mocht de motor uitzetten. Na een goed gesprek en her en der opmerkelijk blikken – want eerlijk, welke idioot gaat er namelijk in dit weer rijden – was de vertegenwoordiger van Honda al onderweg met het juiste kentekenbewijs. De flikken waren toch onder de indruk van deze gorilla in aapskleren, want zagen het toch eerst als brommer aan. Zie ook de fotogalerij onderaan dit artikel.

Eenmaal binnen, met een bak stevige koffie, maakte Honda Motorcycle Benelux bekend wie zich de aller eerste Monkey Cub winnaar mocht noemen. MotorNieuws collega Jules uit België bleek gewonnen te hebben. Misschien wat geholpen door een betere kennis van de stad Gent, maar desalniettemin een super georganiseerde dag.

Conclusie

Zijn deze twee motoren nou echt motoren? Na deze dag is dat zeker wel zo te stellen. Uiteraard speelt persoonlijke voorkeur een grote rol. Reis je elke dag 120km voor woon-werk, dan is een NC750 of één van de CB modellen van Honda geschikter. Werk je 30 kilometer verderop en wil je nog flexibeler zijn? Daarnaast bekijks trekken en relaxt motorrijden, dan biedt zowel de Honda Super Cub áls de Honda Monkey jou deze mogelijkheid!

Lees ook het andere “Honda” blog over het Honda Adventure Park

Honda Monkey Cub 2019
Honda Monkey Cub 2019
Honda Monkey Cub Gent centrum
Klein maar fijn!
Opdracht slalom door boomgaard
Honda Monkey Cub 2019
Honda Super Cub Gent centrum
Monkey focus
Honda Monkey 2019
Monkey Town
The Monkey got busted
Busted
TwitterFacebookE-mail
...
GEEF EEN REACTIE
...
TwitterFacebookE-mail

Reacties

geef een reactie
  1. peter schreef:
    17 oktober 2021 om 13:16

    Leuk te lezen, jammer dat er zooo weinig animo is voor de Monkey en Super Cub.
    Als ik door Zeeland rijdt van Vlissingen naar Goes naar Sluis, mensen komen spontaan op je aflopen en vinden het fantastisch totdat je zegt hij heeft een top van 90 dan haken ze al snel af veeeels te langzaam.
    Ik ben hele snelle zware motoren gewend maar snelheid heeft niks met plezier te maken.
    Het heeft meer te maken met aso en ikke ikke ikke en de rest kan stikken gedrag.
    Das zooo ontzettend jammer.
    Overigens lekker toeren met 2 harley rijders en een supercub haha en er is niemand die klaagt over snelheid, als ik wil racen ga ik wel een race licentie halen op assen.

    Beantwoorden

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Lees ook:

Pitstop

Door Tom van Appeldoorn

11 maart 2023 5 min

Ad Donkers: “Werken aan zijspannen, dat kan ik niet loslaten denk ik.”

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

14 februari 2023 7 min

Retrobikes – Gehypete blijvertjes

Pitstop

Door Mark Meisner

2 februari 2023 3 min

Twaalf compleet nutteloze motoraccessoires

Pitstop

Door Mark Meisner

1 februari 2023 4 min

Ein-de-lijk naar Ace Cafe London

Pitstop

Door Tom van Appeldoorn

24 januari 2023 4 min

Een nieuwe droommotor, maar waarom dan?

Stories

Frank Door Frank Andringa

19 januari 2023 4 min

Indian Motorcycle: de wederopstanding van een record brekend merk

Pitstop
Een tourmotard in de Tour de France

Door Jens Holierhoek

10 januari 2023 3 min

Stoere job: tourmotard

Pitstop

Door Leonoor Fischer

9 januari 2023 3 min

World Ducati Week ’22

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

8 januari 2023 5 min

Suzuki Katana: cultmotorfiets die het hoofd van de liefhebber op hol brengt 

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

3 januari 2023 5 min

Motormonteur Lucy van Ostade inspireert en motiveert

Pitstop

Door Mark Meisner

30 december 2022 2 min

Tot volgend jaar!

Pitstop

Door Mark Meisner

15 december 2022 3 min

December showroom

Pitstop

Door Jarno van Osch

11 december 2022 4 min

De beste motorfilms op een rij

Pitstop

Door Merlijn Kuiper

24 november 2022 4 min

Bond, James Bond

Pitstop

Door Tom van Appeldoorn

31 oktober 2022 6 min

Motordetective: de zaak van de ontbrekende quickshifterplug

Pitstop
Landgezant Betuwe - Royal Enfield Interceptor 650 langs de Waal

Door Tom van Appeldoorn

29 september 2022 8 min

Landgezant #6: Betuwe

Pitstop

Door Motorfest Crew

23 september 2022 2 min

Terugblik Motorfest ’22

Pitstop

Door Mark Meisner

22 september 2022 4 min

Alleen op reis: “Praat met mij?”

Pitstop
Caterham Brutus 750

Door Jarno van Osch

15 september 2022 3 min

Bijzondere creaties die nooit op de markt kwamen

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

8 september 2022 5 min

De doelen van monteur Jarie Scheepstra: van WK Supersport tot een eigen zaak

Pitstop

Door Tom van Appeldoorn

7 september 2022 8 min

Ola Stenegärd: “Het ontwerpen van een motorfiets is als een legpuzzel”

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

20 augustus 2022 4 min

Hard Alpi Tour: 900 kilometer ploeteren over Italiaanse bergpaden

Pitstop

Door Tom van Appeldoorn

13 augustus 2022 8 min

Landgezant #3: Achterhoek

Pitstop

Door Bas van der Wal

22 juli 2022 6 min

Landgezant #1: Groningen

Pitstop

Door Jarno van Osch

21 juli 2022 4 min

Motormodel: Moto Guzzi V11 Sport Scura

Pitstop

Door Jarno van Osch

20 juli 2022 4 min

De pareltjes van Nederland – het Indian Motorcycle museum

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

11 juli 2022 3 min

GasGas: Spaanse trialspecialist wint ook op het asfalt

Pitstop

Door Leonoor Fischer

22 juni 2022 5 min

Jouw motor fotograferen doe je zo!

Pitstop

Door Jarno van Osch

9 juni 2022 5 min

Motormodel – Honda CBR600RR

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

2 juni 2022 3 min

Lego en motoren: Van een zijspan tot de Ducati Panigale V4 R

Pitstop
Norton headquarters

Frank Door Frank Andringa

25 mei 2022 2 min

Redding van een illuster merk: Norton in Indiase handen

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

22 mei 2022 5 min

Long Way Up – In gesprek met Charley Boorman

Pitstop
Foto van de bochten op de Transfăgărășan Highway in Roemenië

Door Jarno van Osch

29 april 2022 6 min

De 8 mooiste wegen van Europa

Pitstop

Door Jarno van Osch

28 april 2022 4 min

Motormodel: Yamaha XJ600S Diversion

Pitstop

Door Tom van Appeldoorn

25 april 2022 9 min

Blik op oneindig – project ’47 bobber

Pitstop

Door Jarno van Osch

14 april 2022 5 min

Motormodel: Royal Enfield Himalayan

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

8 april 2022 4 min

Motormodel: Yamaha XT500

Pitstop

Door Jarno van Osch

30 maart 2022 5 min

Motormodel: BMW K1

Pitstop

Door Mark Meisner

29 maart 2022 3 min

10 toffe motorgoodies

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

23 maart 2022 5 min

Mile Pajic – de uitlaatspecialist

Pitstop

Door Jarno van Osch

17 maart 2022 5 min

Motormodel: Honda CBR1000F

Pitstop

Door Mark Meisner

12 maart 2022 2 min

Exclusieve motormagazines

Pitstop

Door Jarno van Osch

11 maart 2022 3 min

Oranje boven! Hoe KTM zich ontwikkelde tot Europa’s grootste motorfabrikant

Pitstop

Door Jarno van Osch

3 maart 2022 4 min

Motormodel: Ducati Monster

Pitstop

Door Mark Meisner

1 maart 2022 3 min

Neerlands kronkelwegen – Showroom

Pitstop

Door Mark Meisner

15 februari 2022 3 min

10 YouTube-kanalen waar je als motorrijder blij van wordt – deel 5

Pitstop

Door Jarno van Osch

11 februari 2022 4 min

Suzuki – Op zoek naar de ommekeer

Pitstop

Door Mark Meisner

8 februari 2022 3 min

10 YouTube-kanalen waar je als motorrijder blij van wordt – deel 4

Pitstop

Door Mark Meisner

25 januari 2022 2 min

10 YouTube-kanalen waar je als motorrijder blij van wordt – deel 3

Zelfbouw

Door Mark Meisner

23 januari 2022 1 min

De motoren van Mad Max: Fury Road

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

21 januari 2022 4 min

Triumph laat de geschiedenis herleven

Pitstop

Door Mark Meisner

14 januari 2022 3 min

10 YouTube-kanalen waar je als motorrijder blij van wordt – deel 2

Pitstop

Door Mark Meisner

12 januari 2022 2 min

Motordocumentaires… deel 2

Pitstop

Door Jarno van Osch

9 januari 2022 4 min

7 YouTube-kanalen waar je als motorrijder blij van wordt – deel 1

Pitstop
12 o'clock boys

Door Mark Meisner

5 januari 2022 2 min

Motordocumentaires om de avond te vullen

Pitstop

Door Mark Meisner

31 december 2021 2 min

Op naar ’22, het jaar zit erop.

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

28 december 2021 4 min

Louis: van een droom naar dé snoepwinkel voor motorrijders

Pitstop

Door Mark Meisner

17 december 2021 3 min

Kerst ’21 Showroom + bonus!

Pitstop

Door Bas van der Wal

27 november 2021 6 min

Landgezant #5: Noord-Holland

Pitstop

Door Mark Meisner

18 november 2021 2 min

Cadeautips Showroom

Pitstop

Door Jarno van Osch

15 november 2021 5 min

De pareltjes van Nederland – het Aermacchi Museum

Pitstop

Door Jarno van Osch

29 oktober 2021 8 min

Landgezant #4: Zuid-Limburg

Pitstop

Door Jarno van Osch

27 oktober 2021 3 min

Cagiva: Succes en ondergang door eigen merken

Pitstop
De oude tweewieler

Door Jarno van Osch

1 oktober 2021 4 min

De pareltjes van Nederland – museum De Oude Tweewieler

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

29 september 2021 4 min

De Coureur: Wereldreiziger Paul van Hooff schrijft roman waar de motorolie uit druipt 

Pitstop

Door Tom van Appeldoorn

25 september 2021 2 min

Tussen vorm en functie: honderd jaar Indian Chief

Pitstop
Circuit rijden

Manouk van Ooijen Door Manouk van Ooijen

20 september 2021 4 min

Starten met circuitrijden – Kijktechniek

Pitstop

Door Bas van der Wal

17 september 2021 6 min

Landgezant #2: Zeeland

Pitstop
Manouk

Manouk van Ooijen Door Manouk van Ooijen

14 september 2021 3 min

Starten met circuit rijden – Motor & kleding

Helden
Wegenwacht

Door Jarno van Osch

30 augustus 2021 5 min

Maak werk van motorrijden

Pitstop

Door Jarno van Osch

18 augustus 2021 3 min

Hoe Soichiro Honda een enorm imperium opbouwde

Pitstop

Door Mark Meisner

9 augustus 2021 4 min

Showroom – Upgrades

Pitstop

Door Jarno van Osch

26 juli 2021 4 min

MV Agusta: exclusief en extravagant

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

6 juli 2021 4 min

Blind op jacht naar een snelheidsrecord in de documentaire Dark Rider

Pitstop

Door Jarno van Osch

1 juli 2021 4 min

Get ready voor The Dutch 1000

Pitstop

Door Mark Meisner

11 juni 2021 2 min

Motorrijden is genieten, alleen én in een groep

Pitstop

Door Mark Meisner

2 juni 2021 2 min

Vakantiegeld showroom

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

14 mei 2021 4 min

Luuc Muis: een jonge ambachtsman die de moderne technieken heeft omarmd

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

5 april 2021 3 min

500 Euro Challenge: nachtmerrie of ultieme uitdaging

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

3 april 2021 3 min

The Dutch 1000: duizend kilometer motorrijden in 24 uur

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

27 maart 2021 3 min

De kick van de 500 Euro Challenge

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

14 maart 2021 4 min

Zadelbouwer Marcel Miller: ‘Custom motoren zijn als kunstvoorwerpen voor mij’

Pitstop

Door Jarno van Osch

28 februari 2021 3 min

Verkooptoppers van Nederland, maar waarom eigenlijk? Deel 3, Kawasaki Z900

Pitstop

Door Jarno van Osch

21 februari 2021 4 min

Verkooptoppers van Nederland, maar waarom eigenlijk? Deel 2, Yamaha MT-07

Pitstop

Door Mark Meisner

18 februari 2021 3 min

Hoe trap jij het motorseizoen af?

Pitstop

Door Jarno van Osch

14 februari 2021 5 min

Verkooptoppers van Nederland, maar waarom eigenlijk? Deel 1, BMW R 1250 GS

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

31 januari 2021 3 min

Husqvarna herontdekt zijn roots

Pitstop

Door Mark Meisner

31 december 2020 2 min

Het zit erop, 2020 is bijna ten einde

Pitstop
motorfiets tuning

Door Mark Meisner

28 december 2020 2 min

Motorfiets tuning – deze opties zijn er!

Pitstop

Door Mark Meisner

3 december 2020 2 min

Kerst Showroom

Pitstop
The longcut across

Door Jarno van Osch

19 november 2020 4 min

9 boekentips voor de motorrijder

Stories
Johammer

Door Jarno van Osch

10 november 2020 4 min

Lelijke eendjes

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

4 november 2020 3 min

De wonderbaarlijke terugkeer van Royal Enfield

Pitstop

Door Jarno van Osch

21 oktober 2020 3 min

Welkom in het groene kamp

Pitstop

Door Leonoor Fischer

4 september 2020 2 min

Forenzen showroom

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

20 augustus 2020 4 min

BMW Motorrad: Van overlever tot koploper

Pitstop

Door Mark Meisner

29 juli 2020 2 min

Staycation showroom

Pitstop

Door Mark Meisner

9 juli 2020 1 min

75 jaar bevrijding – de Route

Pitstop
Kriega Trail9

Door Mark Meisner

13 juni 2020 3 min

Reis showroom

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

5 mei 2020 4 min

Op deze motoren werden we 75 jaar geleden bevrijd

Pitstop
TT Assen

Frank Door Frank Andringa

23 april 2020 2 min

TT Assen verliest van corona, voor het eerst in 75 jaar gaat race niet door.

Pitstop
100kmu

Door Mark Meisner

12 maart 2020 2 min

100 op de snelweg: Het is nu aftellen!

Pitstop

Door Mark Meisner

17 september 2019 2 min

The Distinguished Gentleman’s Ride

Pitstop
Malle Mile

Door Mark Meisner

22 juli 2019 3 min

De beste motorbestemmingen in Europa volgens TomTom

Pitstop
Hells race

Anne van Os Door Anne van Os

17 mei 2019 2 min

Hellsrace at Dirt Track in Lelystad

Pitstop
Hondapark Olmen - Balen - CB500x - CB500 x

Door Marc te Witt

5 april 2019 2 min

Hondapark: ’n dag offroad

Pitstop
Versys 1000 SE

Door Mark Meisner

20 februari 2019 4 min

Gereden: Kawasaki Versys 1000 SE

Pitstop
Deelnemers in actie tijdens de finale van eSports MotoGP in Valencia

Door Jan Meijroos

25 mei 2018 4 min

Virtuele Valentino’s

Motorrijders.nl

Sluit je aan bij onze community!

Elke week de laatste motortips, tricks, acties en mooiste verhalen in de mailbox? Abonneer je op onze nieuwsbrief!

  • Bij het inschrijven op de nieuwsbrief ga je akkoord met ons Privacy- en Cookiebeleid.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Blijf in contact

  • Instagram
  • Facebook
  • E-mail
  • Youtube

Footer

MEER OVER MOTORRIJDERS.NL – POWERED BY KNMV

#wefueltheride!
Motorrijder en -liefhebber ben je niet alleen als je op de motor zit, maar elk moment van de dag. Motorrijders.nl is het online ‘thuis’ dat de passie van motorrijders voedt met inspiratie en praktische informatie. We zijn het vertrekpunt als je wilt beginnen met motorrijden en het eindpunt als je er zelf niet meer op stapt, maar wel graag op de hoogte blijft.

CONTACTGEGEVENS

Papendallaan 51
6816 VD Arnhem
Info@motorrijders.nl

Heb je een tip voor de redactie? Mail naar redactie@motorrijders.nl

PARTNERS

Met trots werkt Motorrijders.nl samen met een aantal partners. Met een centrale en relevante rol voor alle motorliefhebbers kunnen wij ons bij uitstek vinden in de visie en werkwijze van deze partners.

Sluit je aan bij onze community!

Elke week de laatste motortips, tricks, acties en mooiste verhalen in de mailbox? Abonneer je op onze nieuwsbrief!

  • Bij het inschrijven op de nieuwsbrief ga je akkoord met ons Privacy- en Cookiebeleid.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Eifel
X