Motorrijders.nl

Decorative toolLogin voor premium content
Login
Decorative tool
Zoeken
Zoeken
  • Motorrijden
    • Clubs
    • Motorrijles
    • Motor kopen
    • Motorkleding
    • (Zelf)verzekerd op weg
  • Mijn motor
    • Techniek
    • Zelfbouw
  • Routes
  • Reizen
    • Reisverhalen
    • Reisgebieden
    • Voorbereid op reis
    • Motorhotels
  • Stories
    • Mens achter de motor
    • Pitstop
    • Motormuis
    • Podcast
  • Video’s
    • Totaal Nutteloze Test
    • De Ambachtsman
    • Rij-tips
    • Onderhoud
  • Motorfest
    • Liberation Route
  • Inloggen
Skip to content

Pitstop

15 november 2021 5 min ... 4 Reacties

De pareltjes van Nederland – het Aermacchi Museum

Door Jarno van Osch

...
TwitterFacebookE-mail

Onze passie voor motoren in woord of beeld met anderen delen, doen we allemaal. Maar dan zijn er ook nog motorrijders die deze passie naar een nieuw niveau tillen. Zij die door de jaren heen een prachtige collectie hebben opgebouwd en die graag tentoonstellen in een museum. Maak kennis met enkele van deze absolute parels die ons land rijk is.

In dit idyllisch straatje in Weesp verwacht je een gezellig café of restaurant te vinden. Heerlijk uitkijkend op de prachtige Vecht, terwijl je op het terras geniet van een heerlijk wijntje of biertje. Verwonderlijk is het dan ook niet om in de Hoogstraat een traditionele Griek en een typisch kroegje op de hoek te treffen. Tussen die twee etablissementen verschuilt zich echter nog een mooie verrassing. Niet op culinair, maar motorisch gebied.

Een oplettende voorbijganger valt het wellicht op, maar je moet goed kijken om hier een motormuseum te spotten. Een blik door het raam bij nummer 13 geeft alsnog de nodige aanwijzingen. Kijkend naar het plafond is een motorfiets op te merken, een helm ligt in de venster en ook het blauwe bord dat tegen de ruit is geplaatst, geeft prijs dat hier ‘iets’ met motoren wordt gedaan. De propeller creëert nog enige verwarring, totdat je van de museumeigenaar de rijke vliegtuig-geschiedenis van Aermacchi te horen krijgt. Jaap en zijn vrouw Ellen de Jong runnen hier namelijk een specifiek museum over dit Italiaanse vliegtuig- en motorfietsmerk.

Hoewel het Aermacchi Museum niet in een enorm pand is gevestigd, mag de entree groots genoemd worden. Met een drijfstang als klink opent zich de tussendeur, waarna je de eerste minuut met open mond staat te kijken naar de plek waar je zojuist binnengestapt bent. Het duurt even tot je geland bent, want het is veel om in zo’n korte tijd te moeten verwerken. Jaap en Ellen hebben de afgelopen jaren een klein motorparadijs laten herrijzen aan de Hoogstraat 13 in Weesp. “Hoewel ik de motorfanaat ben, was het juist een idee van Ellen om onze woonkamer tot motormuseum in te richten.”

Op slag verliefd op Aermacchi

Uiteraard vulde de ruimte zich niet vanzelf. De complete verzameling van Aermacchi-modellen die je hier aantreft, kent dan ook een lange voorgeschiedenis. Daarvoor moeten we maar liefst zestig jaar terug in de tijd. “Ik woonde destijds in Amsterdam en daar had je verschillende motordealers zitten. Zo ook Jan Markus, een bekende zijspancrosser in die tijd. Hij was dealer van de Nimag (huidige importeur van Suzuki, red.) en die hadden pas Aermacchi toegevoegd. Zodoende leverde Jan die ook. Heel groot was zijn zaak overigens niet, want in zijn etalage paste net één motorfiets. En daar stond een Ala Verde in. Ik was op slag verliefd. Een apart ding, maar ik vond het een prachtige motor. Het week af van het geijkte plaatje en wellicht was dat hetgeen me aantrok. Ik heb geen moment getwijfeld toen ik ‘m daar zo zag staan.”

De liefde voor het merk blijft groeien als Jaap eenmaal op zijn gloednieuwe Aermacchi Ala Verde rondrijdt. Niet veel later volgt een tweede model. “Eén was niet voldoende voor me”, geeft Jaap met een glimlach toe. Door de komst van de Japanse merken ziet de voormalige logistiek officier bij de luchtmacht zijn kans schoon om een verzameling van Aermacchi’s aan te leggen. “Ik had de tijd mee, want in die periode stapte iedereen over op een Japanner. Dan moesten ze van hun Aermacchi af en ging de prijs omlaag. Kocht je bijvoorbeeld een Ala d’Oro, de productieracer van het merk, voor vierhonderd gulden. Dat was echt geen geld. Ook niet in die tijd.”

Lees ook: MV Agusta: exclusief en extravagant

Schepje bovenop

Halverwege de jaren tachtig verwezenlijkt Jaap de Jong een volgende droom. Naast zijn verzameling van verschillende modellen richt hij ook een merkenclub op voor Aermacchi. Op dat moment is het merk al ter ziele gegaan, na een avontuur met Harley-Davidson. Door de relatief korte geschiedenis en niet al te hoge productieaantallen zijn er weinig Aermacchi-rijders, maar toch ziet Jaap heil in een club. Het aantal clubleden stijgt aanzienlijk als hij busreizen naar Italiaanse motorbeurzen begint te organiseren. “Wel grappig, want daardoor zijn er veel klassieke brommers en motoren naar Nederland gekomen. En natuurlijk ook Aermacchi’s. We bezoeken nog altijd die beurzen en ook nu gaan er nog altijd weer de nodige motoren mee terug naar Nederland. In de hoogtijdagen namen we zomaar zestig tot zeventig tweewielers mee. Regelde ik een vrachtwagen voor het vervoer.”

De toch al zeer actieve Jaap doet er nog een schepje bovenop als hij met pensioen gaat. Dat gebeurt al op zijn 55e, door functioneel leeftijdsontslag. “Lekker vroeg, maar dat vond ik helemaal niet erg. Zodoende had ik nog meer tijd om aan Aermacchi te besteden.” 

Voldoende ruimte

In diezelfde periode gaat Jaap samenwonen met Ellen, aan de Hoogstraat in Weesp. Op dat moment is zijn collectie aan Aermacchi’s nog verspreid over verschillende locaties in de regio. Telkens als hij zijn ‘schatjes’ wil zien, moet hij op pad. Daar komt echter snel verandering in, als Ellen met het idee komt om de motoren in huis te stallen. De woonkamer wordt daarvoor gebruikt, het stel verhuist hun meubels naar de eerste verdieping. “De meest ideale oplossing”, meent de Aermacchi-liefhebber. “We zijn met z’n tweeën en hebben dus nog steeds voldoende ruimte om te wonen. Ander voordeel, op de eerste verdieping heb je een veel mooier uitzicht. Beneden zit je tegen geparkeerde auto’s aan te kijken, terwijl we nu prachtig uitkijken op de Vecht. Er valt altijd wel iets te zien. Heerlijk is dat.”

Aangezien Jaap graag zijn liefde voor Aermacchi wil delen, gooit hij in 1998 de deuren van het museum open. In al die jaren hebben er mooie ontmoetingen plaatsgevonden in zijn voormalige woonkamer. Zoals een onverwachts bezoek van een Amerikaanse schipper. “Dat was heel bijzonder”, herinnert Jaap zich nog goed. “Hij had in Friesland een boot laten bouwen en kwam geregeld naar Nederland toe om te varen. Op dat moment voer hij over de Vecht en zag iets opvallends. Een bord van Aermacchi trok zijn aandacht. Bleek dus dat hij in Amerika met Aermacchi had geracet en was nieuwsgierig naar wat er achter onze deur plaatsvond. Momenten die goud waard zijn.”

Niet klaar voor geraniums

Hoewel je ‘m waarschijnlijk veel jonger inschat, is Jaap inmiddels de tachtig gepasseerd. Hij komt nog zeer energiek over, maar ook hij begrijpt als geen ander dat hij een jaartje ouder begint te worden. Daarom heeft hij samen met vrouw Ellen goed nagedacht over de toekomst van het Aermacchi Museum. “Ik wil graag dat de verzameling compleet blijft en dus hebben we contact gezocht met het Louwman Museum. Op het moment dat ik kom te overlijden, nemen zij de collectie over. Hopelijk duurt dat nog even en tot die tijd blijft het merendeel van mijn Aermacchi’s hier staan.” Jaap is namelijk nog altijd niet klaar om achter de geraniums te gaan zitten. “Dat zal nooit gebeuren. Ik houd niet eens van geraniums.” Nee, de fervente Aermacchi-liefhebber ontvangt liever bezoekers in zijn museum, rijdt op zijn Ala Verde naar een buitenlandse treffen of houdt zich bezig met een restauratie in zijn eigen werkplaats.

Door de liefde voor het merk, de bustrips naar motorbeurzen en het rijden van klassieke ritten als de Moto Giro en Milano-Taranto is Jaap een echte Italofiel geworden. Dat komt tot uiting als hij even tot rust wil komen. Dat doet hij natuurlijk graag in zijn eigen museum. “Dan ga ik met Ellen even lekker beneden zitten. Schenken we ons een Limoncello in, klinkt er Italiaanse muziek uit de boxen en steek ik een pijpje op. Ondertussen geniet ik dan intens van mijn collectie aan Aermacchi’s. Meer heb je eigenlijk niet nodig, toch?”

Het Aermacchi Museum is enkel op afspraak te bezoeken. Door de beperkte ruimte is het niet mogelijk om met grotere groepen dan acht personen te komen. Het museum van Jaap en Ellen de Jong bevindt zich aan de Hoogstraat 13 in Weesp. Contact zoeken is mogelijk via onderstaande gegevens.

Tel: 0294-410 551
Mail: redactie@aermacchi.nl
Website van Aermacchi en Gilera club

TwitterFacebookE-mail
...
GEEF EEN REACTIE
...
TwitterFacebookE-mail

Reacties

geef een reactie
  1. Nico Visser schreef:
    25 augustus 2021 om 09:09

    De mens Jaap de Jong en zijn vrouw Ellen zijn vol passie voor de motorsport.
    Maar het merk Aermacchi is een passie.

    Beantwoorden
  2. Michel Werner schreef:
    28 augustus 2021 om 08:56

    Bijna mijn hele leven in Weesp gewoond en ongetwijfeld honderden keren op de hoogstraat gelopen en zelfs gegeten bij de Griek maar nooit geweten dat hier dit mooie museumpje gevestigd is. Toch maar weer een terug naar Weesp voor een bezoekje 🙂

    Beantwoorden
    1. Jarno van Osch schreef:
      30 augustus 2021 om 10:03

      Zo zie je maar weer… Vlakbij een zeer onbekende parel gemist, 😉

  3. Marcel Waaijer schreef:
    2 september 2021 om 10:06

    Wat kan een mensenleven toch mooi zijn!

    Beantwoorden

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Lees ook:

Pitstop

Door Tom van Appeldoorn

11 maart 2023 5 min

Ad Donkers: “Werken aan zijspannen, dat kan ik niet loslaten denk ik.”

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

14 februari 2023 7 min

Retrobikes – Gehypete blijvertjes

Pitstop

Door Mark Meisner

2 februari 2023 3 min

Twaalf compleet nutteloze motoraccessoires

Pitstop

Door Mark Meisner

1 februari 2023 4 min

Ein-de-lijk naar Ace Cafe London

Pitstop

Door Tom van Appeldoorn

24 januari 2023 4 min

Een nieuwe droommotor, maar waarom dan?

Stories

Frank Door Frank Andringa

19 januari 2023 4 min

Indian Motorcycle: de wederopstanding van een record brekend merk

Pitstop
Een tourmotard in de Tour de France

Door Jens Holierhoek

10 januari 2023 3 min

Stoere job: tourmotard

Pitstop

Door Leonoor Fischer

9 januari 2023 3 min

World Ducati Week ’22

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

8 januari 2023 5 min

Suzuki Katana: cultmotorfiets die het hoofd van de liefhebber op hol brengt 

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

3 januari 2023 5 min

Motormonteur Lucy van Ostade inspireert en motiveert

Pitstop

Door Mark Meisner

30 december 2022 2 min

Tot volgend jaar!

Pitstop

Door Mark Meisner

15 december 2022 3 min

December showroom

Pitstop

Door Jarno van Osch

11 december 2022 4 min

De beste motorfilms op een rij

Pitstop

Door Merlijn Kuiper

24 november 2022 4 min

Bond, James Bond

Pitstop

Door Tom van Appeldoorn

31 oktober 2022 6 min

Motordetective: de zaak van de ontbrekende quickshifterplug

Pitstop
Landgezant Betuwe - Royal Enfield Interceptor 650 langs de Waal

Door Tom van Appeldoorn

29 september 2022 8 min

Landgezant #6: Betuwe

Pitstop

Door Motorfest Crew

23 september 2022 2 min

Terugblik Motorfest ’22

Pitstop

Door Mark Meisner

22 september 2022 4 min

Alleen op reis: “Praat met mij?”

Pitstop
Caterham Brutus 750

Door Jarno van Osch

15 september 2022 3 min

Bijzondere creaties die nooit op de markt kwamen

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

8 september 2022 5 min

De doelen van monteur Jarie Scheepstra: van WK Supersport tot een eigen zaak

Pitstop

Door Tom van Appeldoorn

7 september 2022 8 min

Ola Stenegärd: “Het ontwerpen van een motorfiets is als een legpuzzel”

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

20 augustus 2022 4 min

Hard Alpi Tour: 900 kilometer ploeteren over Italiaanse bergpaden

Pitstop

Door Tom van Appeldoorn

13 augustus 2022 8 min

Landgezant #3: Achterhoek

Pitstop

Door Bas van der Wal

22 juli 2022 6 min

Landgezant #1: Groningen

Pitstop

Door Jarno van Osch

21 juli 2022 4 min

Motormodel: Moto Guzzi V11 Sport Scura

Pitstop

Door Jarno van Osch

20 juli 2022 4 min

De pareltjes van Nederland – het Indian Motorcycle museum

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

11 juli 2022 3 min

GasGas: Spaanse trialspecialist wint ook op het asfalt

Pitstop

Door Leonoor Fischer

22 juni 2022 5 min

Jouw motor fotograferen doe je zo!

Pitstop

Door Jarno van Osch

9 juni 2022 5 min

Motormodel – Honda CBR600RR

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

2 juni 2022 3 min

Lego en motoren: Van een zijspan tot de Ducati Panigale V4 R

Pitstop
Norton headquarters

Frank Door Frank Andringa

25 mei 2022 2 min

Redding van een illuster merk: Norton in Indiase handen

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

22 mei 2022 5 min

Long Way Up – In gesprek met Charley Boorman

Pitstop
Foto van de bochten op de Transfăgărășan Highway in Roemenië

Door Jarno van Osch

29 april 2022 6 min

De 8 mooiste wegen van Europa

Pitstop

Door Jarno van Osch

28 april 2022 4 min

Motormodel: Yamaha XJ600S Diversion

Pitstop

Door Tom van Appeldoorn

25 april 2022 9 min

Blik op oneindig – project ’47 bobber

Pitstop

Door Jarno van Osch

14 april 2022 5 min

Motormodel: Royal Enfield Himalayan

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

8 april 2022 4 min

Motormodel: Yamaha XT500

Pitstop

Door Jarno van Osch

30 maart 2022 5 min

Motormodel: BMW K1

Pitstop

Door Mark Meisner

29 maart 2022 3 min

10 toffe motorgoodies

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

23 maart 2022 5 min

Mile Pajic – de uitlaatspecialist

Pitstop

Door Jarno van Osch

17 maart 2022 5 min

Motormodel: Honda CBR1000F

Pitstop

Door Mark Meisner

12 maart 2022 2 min

Exclusieve motormagazines

Pitstop

Door Jarno van Osch

11 maart 2022 3 min

Oranje boven! Hoe KTM zich ontwikkelde tot Europa’s grootste motorfabrikant

Pitstop

Door Jarno van Osch

3 maart 2022 4 min

Motormodel: Ducati Monster

Pitstop

Door Mark Meisner

1 maart 2022 3 min

Neerlands kronkelwegen – Showroom

Pitstop

Door Mark Meisner

15 februari 2022 3 min

10 YouTube-kanalen waar je als motorrijder blij van wordt – deel 5

Pitstop

Door Jarno van Osch

11 februari 2022 4 min

Suzuki – Op zoek naar de ommekeer

Pitstop

Door Mark Meisner

8 februari 2022 3 min

10 YouTube-kanalen waar je als motorrijder blij van wordt – deel 4

Pitstop

Door Mark Meisner

25 januari 2022 2 min

10 YouTube-kanalen waar je als motorrijder blij van wordt – deel 3

Zelfbouw

Door Mark Meisner

23 januari 2022 1 min

De motoren van Mad Max: Fury Road

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

21 januari 2022 4 min

Triumph laat de geschiedenis herleven

Pitstop

Door Mark Meisner

14 januari 2022 3 min

10 YouTube-kanalen waar je als motorrijder blij van wordt – deel 2

Pitstop

Door Mark Meisner

12 januari 2022 2 min

Motordocumentaires… deel 2

Pitstop

Door Jarno van Osch

9 januari 2022 4 min

7 YouTube-kanalen waar je als motorrijder blij van wordt – deel 1

Pitstop
12 o'clock boys

Door Mark Meisner

5 januari 2022 2 min

Motordocumentaires om de avond te vullen

Pitstop

Door Mark Meisner

31 december 2021 2 min

Op naar ’22, het jaar zit erop.

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

28 december 2021 4 min

Louis: van een droom naar dé snoepwinkel voor motorrijders

Pitstop

Door Mark Meisner

17 december 2021 3 min

Kerst ’21 Showroom + bonus!

Pitstop

Door Bas van der Wal

27 november 2021 6 min

Landgezant #5: Noord-Holland

Pitstop

Door Mark Meisner

18 november 2021 2 min

Cadeautips Showroom

Pitstop

Door Jarno van Osch

29 oktober 2021 8 min

Landgezant #4: Zuid-Limburg

Pitstop

Door Jarno van Osch

27 oktober 2021 3 min

Cagiva: Succes en ondergang door eigen merken

Pitstop
De oude tweewieler

Door Jarno van Osch

1 oktober 2021 4 min

De pareltjes van Nederland – museum De Oude Tweewieler

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

29 september 2021 4 min

De Coureur: Wereldreiziger Paul van Hooff schrijft roman waar de motorolie uit druipt 

Pitstop

Door Tom van Appeldoorn

25 september 2021 2 min

Tussen vorm en functie: honderd jaar Indian Chief

Pitstop
Circuit rijden

Manouk van Ooijen Door Manouk van Ooijen

20 september 2021 4 min

Starten met circuitrijden – Kijktechniek

Pitstop

Door Bas van der Wal

17 september 2021 6 min

Landgezant #2: Zeeland

Pitstop
Manouk

Manouk van Ooijen Door Manouk van Ooijen

14 september 2021 3 min

Starten met circuit rijden – Motor & kleding

Helden
Wegenwacht

Door Jarno van Osch

30 augustus 2021 5 min

Maak werk van motorrijden

Pitstop

Door Jarno van Osch

18 augustus 2021 3 min

Hoe Soichiro Honda een enorm imperium opbouwde

Pitstop

Door Mark Meisner

9 augustus 2021 4 min

Showroom – Upgrades

Pitstop

Door Jarno van Osch

26 juli 2021 4 min

MV Agusta: exclusief en extravagant

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

6 juli 2021 4 min

Blind op jacht naar een snelheidsrecord in de documentaire Dark Rider

Pitstop

Door Jarno van Osch

1 juli 2021 4 min

Get ready voor The Dutch 1000

Pitstop

Door Mark Meisner

11 juni 2021 2 min

Motorrijden is genieten, alleen én in een groep

Pitstop

Door Mark Meisner

2 juni 2021 2 min

Vakantiegeld showroom

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

14 mei 2021 4 min

Luuc Muis: een jonge ambachtsman die de moderne technieken heeft omarmd

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

5 april 2021 3 min

500 Euro Challenge: nachtmerrie of ultieme uitdaging

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

3 april 2021 3 min

The Dutch 1000: duizend kilometer motorrijden in 24 uur

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

27 maart 2021 3 min

De kick van de 500 Euro Challenge

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

14 maart 2021 4 min

Zadelbouwer Marcel Miller: ‘Custom motoren zijn als kunstvoorwerpen voor mij’

Pitstop

Door Jarno van Osch

28 februari 2021 3 min

Verkooptoppers van Nederland, maar waarom eigenlijk? Deel 3, Kawasaki Z900

Pitstop

Door Jarno van Osch

21 februari 2021 4 min

Verkooptoppers van Nederland, maar waarom eigenlijk? Deel 2, Yamaha MT-07

Pitstop

Door Mark Meisner

18 februari 2021 3 min

Hoe trap jij het motorseizoen af?

Pitstop

Door Jarno van Osch

14 februari 2021 5 min

Verkooptoppers van Nederland, maar waarom eigenlijk? Deel 1, BMW R 1250 GS

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

31 januari 2021 3 min

Husqvarna herontdekt zijn roots

Pitstop

Door Mark Meisner

31 december 2020 2 min

Het zit erop, 2020 is bijna ten einde

Pitstop
motorfiets tuning

Door Mark Meisner

28 december 2020 2 min

Motorfiets tuning – deze opties zijn er!

Pitstop

Door Mark Meisner

3 december 2020 2 min

Kerst Showroom

Pitstop
The longcut across

Door Jarno van Osch

19 november 2020 4 min

9 boekentips voor de motorrijder

Stories
Johammer

Door Jarno van Osch

10 november 2020 4 min

Lelijke eendjes

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

4 november 2020 3 min

De wonderbaarlijke terugkeer van Royal Enfield

Pitstop

Door Jarno van Osch

21 oktober 2020 3 min

Welkom in het groene kamp

Pitstop

Door Leonoor Fischer

4 september 2020 2 min

Forenzen showroom

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

20 augustus 2020 4 min

BMW Motorrad: Van overlever tot koploper

Pitstop

Door Mark Meisner

29 juli 2020 2 min

Staycation showroom

Pitstop

Door Mark Meisner

9 juli 2020 1 min

75 jaar bevrijding – de Route

Pitstop
Kriega Trail9

Door Mark Meisner

13 juni 2020 3 min

Reis showroom

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

5 mei 2020 4 min

Op deze motoren werden we 75 jaar geleden bevrijd

Pitstop
TT Assen

Frank Door Frank Andringa

23 april 2020 2 min

TT Assen verliest van corona, voor het eerst in 75 jaar gaat race niet door.

Pitstop
100kmu

Door Mark Meisner

12 maart 2020 2 min

100 op de snelweg: Het is nu aftellen!

Pitstop

Door Mark Meisner

17 september 2019 2 min

The Distinguished Gentleman’s Ride

Stories
Honda Cub 125cc

Door Marc te Witt

15 september 2019 4 min

De “Honda Monkey Cub 2019”

Pitstop
Malle Mile

Door Mark Meisner

22 juli 2019 3 min

De beste motorbestemmingen in Europa volgens TomTom

Pitstop
Hells race

Anne van Os Door Anne van Os

17 mei 2019 2 min

Hellsrace at Dirt Track in Lelystad

Pitstop
Hondapark Olmen - Balen - CB500x - CB500 x

Door Marc te Witt

5 april 2019 2 min

Hondapark: ’n dag offroad

Pitstop
Versys 1000 SE

Door Mark Meisner

20 februari 2019 4 min

Gereden: Kawasaki Versys 1000 SE

Pitstop
Deelnemers in actie tijdens de finale van eSports MotoGP in Valencia

Door Jan Meijroos

25 mei 2018 4 min

Virtuele Valentino’s

Motorrijders.nl

Sluit je aan bij onze community!

Elke week de laatste motortips, tricks, acties en mooiste verhalen in de mailbox? Abonneer je op onze nieuwsbrief!

  • Bij het inschrijven op de nieuwsbrief ga je akkoord met ons Privacy- en Cookiebeleid.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Blijf in contact

  • Instagram
  • Facebook
  • E-mail
  • Youtube

Footer

MEER OVER MOTORRIJDERS.NL – POWERED BY KNMV

#wefueltheride!
Motorrijder en -liefhebber ben je niet alleen als je op de motor zit, maar elk moment van de dag. Motorrijders.nl is het online ‘thuis’ dat de passie van motorrijders voedt met inspiratie en praktische informatie. We zijn het vertrekpunt als je wilt beginnen met motorrijden en het eindpunt als je er zelf niet meer op stapt, maar wel graag op de hoogte blijft.

CONTACTGEGEVENS

Papendallaan 51
6816 VD Arnhem
Info@motorrijders.nl

Heb je een tip voor de redactie? Mail naar redactie@motorrijders.nl

PARTNERS

Met trots werkt Motorrijders.nl samen met een aantal partners. Met een centrale en relevante rol voor alle motorliefhebbers kunnen wij ons bij uitstek vinden in de visie en werkwijze van deze partners.

Sluit je aan bij onze community!

Elke week de laatste motortips, tricks, acties en mooiste verhalen in de mailbox? Abonneer je op onze nieuwsbrief!

  • Bij het inschrijven op de nieuwsbrief ga je akkoord met ons Privacy- en Cookiebeleid.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Eifel
X