Motorrijders.nl

  • Instagram
  • Facebook
  • E-mail
  • Youtube

Powered by KNMV

Zoeken
Zoeken
  • Motorrijden
    • Clubs
    • Motorrijles
    • Motor kopen
    • Motorkleding
    • (Zelf)verzekerd op weg
  • Mijn motor
    • Techniek
    • Zelfbouw
  • Routes
  • Reizen
    • Reisverhalen
    • Reisgebieden
    • Voorbereid op reis
    • Motorhotels
  • Stories
    • Mens achter de motor
    • Pitstop
    • Motormuis
    • Podcast
  • Video’s
    • De Ambachtsman
    • Rij-tips
    • Onderhoud
Skip to content

Mens achter de motor

20 februari 2022 5 min ... 5 Reacties

Randy aka Ranic: “Het is jammer dat het circuit geen goedkope hobby is.”

Door Leonoor Kinkel

...
TwitterFacebookE-mail

Motorrijden met zijn pa, motoren testen op de mooiste locaties en zijn hobby online delen met vele anderen. Randy weet buiten zijn werk als onderhoudsmonteur voor vliegtuigen ook aardig te sleutelen aan zijn eigen Moto2-geïnspireerde motor en deelt online via foto en video zijn belevingen.

Foto’s: Randy, Leukopdefoto, Hellofoto

Samen met motoren opgroeien

Het motorrijden komt echt bij zijn vader vandaan. Als klein jochie sprong hij al achterop en nu rijdt hij samen met hem. Randy: “Dat is iets wat heel veel betekent voor mij. Hij heeft zelfs dezelfde motor nog staan, die mag hij echt nooit meer weg doen!” De Honda CX650E had een paar jaar stilgestaan, maar die hebben ze samen weer klaargemaakt. Toen deze af was zijn ze gelijk samen naar de Eifel gereden. Daar toeren is erg bijzonder, omdat hij vroeger al achterop zat in dezelfde bochten.

Verder is Randy buiten de echte plezierkilometers ook veel op het circuit te vinden: “Mijn vriendin rijdt ook en heeft al van het circuit geproefd. Zo leuk om dat samen te kunnen doen.” Het ene jaar rijdt Randy meer dan 15.000 kilometer, het andere jaar aanzienlijk minder. Afgelopen jaar heeft hij veel tijd besteedt aan de bouw van zijn Triumph Daytona 765, waardoor de gereden kilometers wat minder waren. Hij rijdt voornamelijk ‘plezier’ kilometers en in het dagelijks leven werkt hij als Aircraft Maintenance Engineer.

Het begon als hobby…

Randy: “Eigenlijk zoals velen ben ik met mijn social media begonnen als hobby. Alles wat met motoren te maken heeft, wil ik kunnen delen. Ik vind het leuk om mooie foto’s en filmpjes te maken en dit te delen met andere liefhebbers. Langzaam maar zeker is dit gegroeid tot wat het nu is.” Via via werd hij op de Motorbeurs voorgesteld aan Randy van der Wal, hoofdredacteur van motortijdschrift KicXstart. Daar kwamen de twee erachter dat ze niet alleen dezelfde beleving bij het motorrijden hebben maar ook redelijk dezelfde insteek in het leven.

“Toen kwam de vraag of ik weleens een tekstje had geschreven. ‘Uhh, nee..’ mompelde ik. Maar dit groeide door tot wat ik nu voor hen doe.” Inmiddels is Randy testrijder en schrijver voor KicXstart. Maar hij doet nog meer. Zo is hij ook merkambassadeur voor REV’IT!. “Ik reed al een aantal jaar met hun kleding en na een tijdje namen ze contact op voor het merkambassadeurschap. Eigenlijk geldt hetzelfde voor mijn samenwerkingen met andere bedrijven: Ik doe alleen iets wat waardevol is voor beide partijen. Vaak zijn dit bedrijven waar ik al mee reed of waar ik mee samenwerkte voor ik iets met social media deed.”

Het valt hem op dat het de laatste tijd erg populair is om met socials te starten voor hele andere doelen. “Mensen zijn niet online om te delen wat ze echt leuk vinden, maar zijn uit op bekendheid, gratis spullen en plots zijn ze allemaal motortester. Alleen met een rijbewijs en een telefoon ben je nog geen journalist of coureur. Hoe verwacht je uit te kunnen leggen hoe een motor rijdt en in elkaar zit als je zelf amper kan rijden?”

Geen ruimte voor machogedrag

Dat er feiten en fabels bestaan in de motorwereld, daar kunnen we niet onder uit. Zo ook op de circuits waar Randy veelvuldig te vinden is. “Er zijn genoeg mensen die denken op straat heel hard te kunnen rijden, omdat ze bijvoorbeeld afgesleten sliders hebben. Zodra ze op hun eerste circuit dag denken het wel “ff” te kunnen laten zien, komen ze zichzelf al snel tegen. Ik heb gezien dat ze bij de eerste bocht de controle al verliezen als er een andere rijder voorbij kwam.

Er is gewoon geen ruimte voor machogedrag in dit veld. Het is helemaal niet erg om onderaan te beginnen en zo door te groeien.” Randy is zelf ook helemaal onderaan begonnen en zegt nog genoeg te moeten leren. Zo wil hij nog meer tijdswinst halen op het circuit. Daarna wilt hij wel eens na gaan denken om misschien cursussen te gaan geven.

“Het is jammer dat het circuit geen goedkope hobby is. Ik probeer zeker een aantal dagen per jaar te pakken op diverse tracks in heel Europa. Wel roep ik mijzelf een halt toe zodat ik het niet te gek kan maken en nog wat geld kan sparen. Toen ik een seizoen competitie ging rijden schoot dat er een beetje bij in, maar in de toekomst wil ik zeker weer aan wedstrijden mee gaan doen. Voor nu heb ik andere prioriteiten met mijn financiën.

“Dat moet ik zelf bouwen!”

Een van de projecten waar hij heel druk mee is geweest is het bouwen van zijn eigen Moto2 build: een Triumph Daytona 765. Op de vraag wat hij heeft aangepast antwoord hij dat ik beter kan vragen wat er niet gedaan is. “Ik zag hoe Triumph haar Moto2-prototype testte met het nieuwe 765cc motorblok en ik was om. Mijn eerste gedachte was: ‘dat moet ik zelf bouwen!’ Nou dat kreeg ik niet meer uit mijn hoofd.” In eerste instantie zou het alleen om een stickerwrap gaan op de bestaande kuipdelen, maar dat liep een beetje uit de hand.

Zo nam Randy een frame van een Daytona 675R en gebruikte daarin een achterbrug van de laatste generatie. Het 765cc motorblok, de kabelboom en het display komen van een Street Triple RS. De onderste helft van het carter komt echt van een motorblok dat voor de Moto2 gebouwd is. Hetzelfde gaat op voor de uitlaat. Dat is een officiële SC-Project Moto2 WK-uitlaat van 2019 die daadwerkelijk onder één van de machines die in het kampioenschap reed heeft gehangen. Uniek is het Moto2-kuipwerk met custom verlichting, de kroonplaat met verstelbare offset, Öhlins vering, Brembo remklauwen, HM Pro Blipper en ga zo maar door. Een motor zoals deze bestaat nergens anders ter wereld.

Niets mooier dan samen met je vader sleutelen

Gelukkig heeft hij weinig hoeven te betalen aan manuren of werkplaatskosten. Randy: “Ik heb het geluk de garage van mijn ouders te mogen gebruiken. Hier hebben we de motor zelf gebouwd. Mijn vader heeft mij ontzettend veel geholpen met speciale steuntjes en andere metaalbewerkingen. En wat is nou mooier dan samen met je vader een motor bouwen?” Niet alleen zijn vader heeft hem geholpen, ook Rolf van RFX Propmaking sprong waar nodig bij. Zo maakte Rolf alle verlichting in de kuipen. “Moto2 kuipen hebben origineel natuurlijk geen verlichting. Dat is niet nodig op het circuit. Dat erin maken is echt een vak apart en zonder Rolf was dit niet gelukt.” Zelfs zijn broer Bob heeft bijgedragen aan de Triumph. Hij heeft een speciaal steuntje gefreesd voor de montage van de stuurdemper.

Helaas veel schade aan de motor

Maar, wat je opbouwt, kan helaas ook kapotgaan. Ondanks dat Randy zich zeer bewust is dat hij vast nog weleens onderuit gaat op het circuit, staat de teller inmiddels op vier. “De eerste keer ging ik onderuit door een reparatiefout van een motorzaak. De brandstofleiding was losgekomen waardoor er benzine op mijn achterband kwam. Dus ik kwam tot stilstand tegen de vangrail.” Sindsdien doet hij echt alles zelf aan de motor.

Zijn tweede val was op het Midland circuit in Lelystad, waar hij zijn voet brak op de betonnen muur. Daarna is hij op Assen en de Hockenheimring hard eraf gegaan. “Zelf had ik gelukkig niks, maar de motor had helaas veel schade.” Buiten de valpartijen heeft hij gelukkig ook veel positieve herinneringen aan het circuit. Zijn favoriete circuitherinnering? Randy: “Dat was toen ik door Eybis uitgenodigd werd om te komen rijden op Portimão met de 2020 BMW S1000RR. Het circuit ligt letterlijk in de heuvels waardoor er veel hoogteverschillen zijn met veel blinde bochten. Dat maakt dit het mooiste circuit waar ik tot nu toe op heb gereden!”

De S1000RR is slechts een van de motoren welke hij mocht testen. De Ducati Panigale V4, Aprilia RSV4 1100 Factory, diverse sportieve Triumphs, KTM’s en Yamaha-modellen maken zijn CV compleet. Randy: “En dit alles van de lokale polderweggetjes tot in de Italiaanse Dolomieten, op Tenerife en circuits door heel Europa. Het is echt een droom.”

Volg Randy via Instagram, Facebook en zijn YouTube kanaal.

TwitterFacebookE-mail
...
GEEF EEN REACTIE
...
TwitterFacebookE-mail

Reacties

geef een reactie
  1. Bert schreef:
    21 februari 2021 om 16:35

    Mooi stukje tekst.
    Jammer dat je andere afkraakt op het beginnen van social media terwijl je zelf ook onder aan deze ladder begonnen bent.
    Iedereen moet ergens een keer beginnen lijkt me.
    Je kunt hier duidelijkheid uit op maken dat je last hebt van grootheidswaanzin.

    Beantwoorden
    1. Karel schreef:
      21 februari 2021 om 16:57

      Ik denk dat je de tekst nog eens moet doorlezen Bert. Je lijkt nu twee dingen door elkaar te halen..

    2. Randy schreef:
      22 februari 2021 om 09:11

      Hoi Bert,
      Leuk dat je de tekst mooi vind.
      Mbt je overige reactie, ik denk dat je de tekst verkeerd leest 😉

  2. Niet Bert schreef:
    23 februari 2021 om 17:34

    Bert, als dat je echte naam is. Enfin.. Zoals hierboven al omschreven.. misschien moet je het stuk nog een keer lezen. Juist fijn dat iemand eens een keer de feiten durft te benoemen. Leuk voor een ieder die zijn of haar hobby wilt uitoefenen, maar laten we niet direct de label “journalist” opplakken. Zo kan er een hoop desinformatie op het internet terecht komen 😉

    Beantwoorden
  3. Didier schreef:
    5 maart 2021 om 17:00

    Leuk artikel en leest erg fijn weg! Top!

    Beantwoorden

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Lees ook:

  • Mens achter de motor

Door Frank Andringa

13 mei 2022 4 min

Uit de kunst: De weergaloos gespoten helmen en motoren van Erik Weersing

  • Mens achter de motor

Door Jarno van Osch

12 mei 2022 4 min

Motormodel – MV Agusta F4 750 S

  • Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

1 mei 2022 4 min

Mijn motor en ik – Saskia Jansen

  • Mens achter de motor

Door Leonoor Kinkel

24 april 2022 5 min

Fotograaf op snelheid – Lorenzo van Aarle

  • Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

17 april 2022 4 min

Mijn Motor en Ik – Nicole Dekker

  • Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

3 april 2022 3 min

Mijn Motor en Ik – Timothy van Roy

  • Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

19 maart 2022 5 min

Mijn motor en ik – Chris Hermes

  • Mens achter de motor

Door Jarno van Osch

4 maart 2022 6 min

Danilo Petrucci – Goedlachse cultheld

  • Pitstop

Door Leonoor Kinkel

28 februari 2022 5 min

Offroad met Nikki van der Spek

  • Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

27 februari 2022 4 min

Mijn motor en ik – Ruud Wagemakers

  • Mens achter de motor

Door Frank Andringa

25 februari 2022 5 min

‘Alles mag naar de klote tijdens een stuntshow’

  • Pitstop

Door Frank Andringa

14 februari 2022 4 min

Dwarslaesie-coureur Edwald Oude Huikink: ‘Racen geeft mijn leven zin’

  • Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

13 februari 2022 4 min

Mijn motor en ik – Chel Horrevoets

  • Mens achter de motor

Door Frank Andringa

7 februari 2022 4 min

Sjaak Lucassen: ‘De ideale motor voor een wereldreis bestaat niet’

  • Pitstop

Door Frank Andringa

31 januari 2022 3 min

Biker sisters: Liefde voor twee wielen

  • Mens achter de motor

Door Leonoor Kinkel

24 januari 2022 4 min

Het perfecte plaatje volgens Ducatilex

  • Mens achter de motor

Door Frank Andringa

19 januari 2022 5 min

Daniëlle Boelens: ‘Als vrouw met de motor op wereldreis? Doen!’

  • Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

16 januari 2022 3 min

Mijn motor en ik – Dennis Korten

  • Mens achter de motor

Door Frank Andringa

7 januari 2022 3 min

Liefde voor een spotgoedkope DDR-motorfiets – MZ

  • Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

2 januari 2022 3 min

Mijn motor en ik – Eric van Gestel

  • Mens achter de motor

Door Leonoor Kinkel

29 december 2021 4 min

Aya over motorrijden in Utah en modellenwerk voor REV’IT!

  • Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

26 december 2021 3 min

Mijn motor en ik – Fabienne Draaijer

  • Pitstop

Door Frank Andringa

16 december 2021 3 min

Onvoorwaardelijke liefde voor de Moto Guzzi V50 NATO

  • Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

12 december 2021 3 min

Mijn motor en ik – Tim Mutsaers

  • Mens achter de motor

Door Bas van der Wal

28 november 2021 4 min

Mijn motor en ik – Andries Mons

  • Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

14 november 2021 3 min

Mijn Motor en Ik – Wim Bakkers

  • Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

31 oktober 2021 4 min

Mijn Motor en Ik – Thamara Janssen

  • Mens achter de motor

Door Mark Meisner

24 oktober 2021 3 min

Mijn motor en ik – Erskine Schoenmakers

  • Pitstop

Door Frank Andringa

17 oktober 2021 3 min

Mijn motor en ik – Ben Hansen

  • Pitstop

Door Frank Andringa

10 oktober 2021 3 min

Mijn motor en ik – Madelaine Vos

  • Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

3 oktober 2021 4 min

Mijn motor en ik – Ilse van Oostenbrugge

  • Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

19 september 2021 3 min

Mijn motor en ik – Menno Kramer

  • Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

12 september 2021 3 min

Mijn motor en ik – Jeffrey Planting

  • Mens achter de motor

Door Frank Andringa

10 september 2021 4 min

Motorrijden met Rick Nieman: ‘Het mag allemaal best iets avontuurlijker’

  • Mens achter de motor
Anja Filak

Door Tom van Appeldoorn

5 september 2021 3 min

Mijn motor en ik – Anja Filak

  • Mens achter de motor

Door Frank Andringa

31 augustus 2021 4 min

Van de Balkan tot de Noordkaap: Sabrina doet het op haar Ducati

  • Mens achter de motor

Door Frank Andringa

22 augustus 2021 3 min

Mijn motor en ik – Jelmer Jongstra

  • Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

15 augustus 2021 3 min

Mijn motor en ik – Melle Lorijn

  • Mens achter de motor

Door Jarno van Osch

12 augustus 2021 4 min

De parels van Nederland – Norton Museum

  • Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

8 augustus 2021 5 min

Mijn motor en ik – Annette Koelink

  • Pitstop

Door Jarno van Osch

5 augustus 2021 4 min

De pareltjes van Nederland – het Indian Motorcycle museum

  • Mens achter de motor

Door Frank Andringa

4 augustus 2021 5 min

Gabriël Kousbroek over spek-en-bonen-Hells-Angel, brommers en drugssmokkel

  • Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

1 augustus 2021 4 min

Mijn motor en ik – John Teheux

  • Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

25 juli 2021 3 min

Mijn Motor en Ik – Mathiske van der Donk

  • Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

11 juli 2021 3 min

Mijn Motor en Ik – Jo van Gaal

  • Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

4 juli 2021 3 min

Mijn Motor en Ik – Annette van Oostenbrugge

  • Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

24 juni 2021 3 min

Mijn Motor en Ik – Musab Celil

  • Mens achter de motor

Door Jarno van Osch

20 juni 2021 4 min

De parels van Nederland – het Gilera Museum

  • Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

10 juni 2021 3 min

Mijn Motor en Ik – Joes Hermsen

  • Mens achter de motor

Door Frank Andringa

4 juni 2021 6 min

Avonturier Paul van Hooff: ‘Mijn oude Guzzi is mijn ambassadeur’

  • Mens achter de motor

Door Leonoor Kinkel

22 mei 2021 5 min

Chantal Doortje: “Het Zwarte Woud heeft echt mijn hart gestolen.”

  • Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

20 mei 2021 4 min

Mijn motor en ik – Hans ten Broeke

  • Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

13 mei 2021 4 min

Mijn motor en ik – Frans Broers

  • Mens achter de motor

Door Bas van der Wal

12 mei 2021 4 min

Schaaf: “Rijd ik sneller als de camera aanstaat? Jazeker!”

  • Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

29 april 2021 3 min

Mijn motor en ik – Pepijn Kramer

  • Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

22 april 2021 3 min

Mijn motor en ik – Marion Hinrichs

  • Blijven rijden

Door Tom van Appeldoorn

8 april 2021 3 min

Mijn motor en ik – Perry van Zetten

  • Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

31 maart 2021 3 min

Mijn motor en ik – Tonnie van der Haar

  • Mens achter de motor

Door Frank Andringa

25 maart 2021 4 min

Mijn motor en ik – Jessica Kost

  • Mens achter de motor

Door Frank Andringa

13 maart 2021 3 min

Mijn motor en ik – Marijke Visser

  • Mens achter de motor

Door Leonoor Kinkel

6 maart 2021 5 min

De motorrijdende duizendpoot – Ron Betist

  • Mens achter de motor

Door Frank Andringa

4 maart 2021 5 min

Mijn motor en ik – Bas van der Wal

  • Mens achter de motor

Door Frank Andringa

11 februari 2021 4 min

Mijn motor en ik – Celesta Korse

  • Blijven rijden

Door Leonoor Kinkel

6 februari 2021 5 min

Samantha van Wijk: “De motorsport is een mannenwereld, maar dat was ik wel gewend”

  • Mens achter de motor

Door Frank Andringa

28 januari 2021 4 min

Mijn motor en ik – Jos Klijn

  • Mens achter de motor

Door Frank Andringa

21 januari 2021 3 min

Mijn motor en ik – Jos Wensink

  • Mens achter de motor
Rinze Kats, Mijn motor en ik

Door Frank Andringa

16 januari 2021 3 min

Mijn motor en ik – Rinze Kats

  • Mens achter de motor

Door Leonoor Kinkel

10 januari 2021 5 min

De droommotor van Angela Sudmeijer

  • Mens achter de motor

Door Frank Andringa

7 januari 2021 3 min

Mijn motor en ik – Chris Romeijn

  • Pitstop

Door Leonoor Kinkel

24 december 2020 4 min

Anne en haar Transbrep

  • Mens achter de motor

Door Frank Andringa

22 december 2020 2 min

Motorrijden met een verlamde arm: Jan Wouda (78) zit weer in het zadel

  • Pitstop

Door Bas Vis

18 december 2020 1 min

Itchy Boots – Behind the scenes

  • Pitstop

Door Frank Andringa

10 december 2020 3 min

Mijn motor en ik – Mariele Preker

  • Pitstop

Door Frank Andringa

8 oktober 2020 3 min

Mijn motor en ik – Jan Hebers

  • Pitstop

Door Mark Meisner

24 september 2020 2 min

Mijn motor en ik – Miranda van Twisk

  • Pitstop

Door Frank Andringa

10 september 2020 3 min

Mijn motor en ik – Frank van der Jagt

  • Pitstop

Door Frank Andringa

3 september 2020 2 min

Mijn motor en ik – Miranda van den Brink

  • Helden
Carmen

Door Frank Andringa

13 augustus 2020 2 min

Carmen en haar Suzuki Volty

  • Pitstop

Door Mark Meisner

30 juli 2020 2 min

Mijn motor en ik – Nathalie Christoffels

  • Mens achter de motor
Zelfbouwer Bo Janssis in zijn werkplaats

Door Mark Meisner

5 juli 2020 3 min

Zelfbouwer: Bo Janssis

  • Helden

Door Frank Andringa

2 juli 2020 2 min

Mijn motor en ik – Sander Beesteheerde

  • Blijven rijden

Door Leonoor Kinkel

25 juni 2020 2 min

Mijn motor en ik – Christa Kloosman

  • Stories

Door Mark Meisner

8 mei 2020 3 min

Ibolya en haar CB

  • Mens achter de motor

Door Frank Andringa

5 april 2020 1 min

Podcast: Monteur van het menselijk lichaam

  • Pitstop

Door Frank Andringa

18 maart 2020 3 min

‘Ik hoop dat iemand mij een wheelie leert’

  • Pitstop

Door Frank Andringa

20 januari 2020 3 min

Robbert en zijn Honda Firestorm

  • Pitstop
de motorrijder

Door Frank Andringa

19 juni 2019 2 min

Mijn motor en ik – Almar Gritter

  • Pitstop
Smeerolie Jarno van Osch

Door Mark Meisner

11 juni 2019 3 min

Journalist Jarno van Osch

Motorrijders.nl

Sluit je aan bij onze community!

Elke twee weken de laatste motortips, tricks, acties en mooiste verhalen in de mailbox? Abonneer je op onze nieuwsbrief!
  • Bij het inschrijven op de nieuwsbrief ga je akkoord met ons Privacy- en Cookiebeleid.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Blijf in contact

  • Instagram
  • Facebook
  • E-mail
  • Youtube

Footer

MEER OVER MOTORRIJDERS.NL – POWERED BY KNMV

#wefueltheride!
Motorrijder en -liefhebber ben je niet alleen als je op de motor zit, maar elk moment van de dag. Motorrijders.nl is het online ‘thuis’ dat de passie van motorrijders voedt met inspiratie en praktische informatie. We zijn het vertrekpunt als je wilt beginnen met motorrijden en het eindpunt als je er zelf niet meer op stapt, maar wel graag op de hoogte blijft.

CONTACTGEGEVENS

Papendallaan 51
6816 VD Arnhem
Info@motorrijders.nl

Heb je een tip voor de redactie? Mail naar redactie@motorrijders.nl

PARTNERS

Met trots werkt Motorrijders.nl samen met een aantal partners. Met een centrale en relevante rol voor alle motorliefhebbers kunnen wij ons bij uitstek vinden in de visie en werkwijze van deze partners.

Sluit je aan bij onze community!

Elke twee weken de laatste motortips, tricks, acties en mooiste verhalen in de mailbox? Abonneer je op onze nieuwsbrief!
  • Bij het inschrijven op de nieuwsbrief ga je akkoord met ons Privacy- en Cookiebeleid.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Eifel
X