Motorrijders.nl

Decorative toolLogin voor premium content
Login
Decorative tool
Zoeken
Zoeken
  • Motorrijden
    • Clubs
    • Motorrijles
    • Motor kopen
    • Motorkleding
    • (Zelf)verzekerd op weg
  • Mijn motor
    • Techniek
    • Zelfbouw
  • Routes
  • Reizen
    • Reisverhalen
    • Reisgebieden
    • Voorbereid op reis
    • Motorhotels
  • Stories
    • Mens achter de motor
    • Pitstop
    • Motormuis
    • Podcast
  • Video’s
    • Totaal Nutteloze Test
    • De Ambachtsman
    • Rij-tips
    • Onderhoud
  • Motorfest
    • Liberation Route
  • Inloggen
Skip to content

Mens achter de motor

16 december 2021 3 min ... 8 Reacties

Onvoorwaardelijke liefde voor de Moto Guzzi V50 NATO

Frank Door Frank Andringa

...
TwitterFacebookE-mail

De Moto Guzzi V50 NATO. Voor de meeste motorrijders is het niet een motor waar zij al jaren over dromen. Een militair uiterlijk, een beetje lomp, geen chroom en al tientallen jaren oud. Mark Wilmink uit het Twentse Borne zweert er echter bij, net als een kleine groep andere motorrijders in Nederland. Jaarlijks houdt hij samen met een kleine 50 enthousiastelingen een Moto Guzzi V50 NATO motortreffen in Enter.

“De liefde voor Moto Guzzi ontstond dankzij een buurjongen. Ik was een jaar of 12 toen hij enkele Falcones kocht”, kijkt de nu 41-jarige Wilmink terug. “De Falcone is een eencilinder machine die door de Italiaanse politie werd gebruikt. Ik heb mijn buurjongen in die tijd regelmatig geholpen bij het sleutelen aan die motoren. Vervolgens mocht ik achterop en maakten we tochtjes.”

Maar als Wilmink 18 wordt, komt er geen motorrijbewijs. “Ik heb jaren aan wrakduiken gedaan op de Noordzee. Toen ik hier mee stopte, heb ik in 2007 alsnog mijn motorrijbewijs gehaald. En daarna moest er een nieuwe hobby komen.”

‘Mooie knetterpot’

Geen Falcone voor de Tukker, maar een V50 NATO. Of eigenlijk direct maar drie stuks. Een om op te rijden en twee opknappers, waarvan hij een machine bouwde. Wilmink: “In mijn jeugd liep ik ook graag in groene legeruitrustingen en spaarde ik legerzaken. Dan kom je al snel uit bij de V50 NATO als je motor wilt rijden.”

“Ik omschrijf deze machine altijd als een mooie knetterpot”, lacht de organisator van het motortreffen. “Dat rauwe uiterlijk, die leren tassen, prachtig! En ik houd van het veerblok en het geluid dat hij produceert. Dit in combinatie met het legerverhaal, maken hem voor mij de mooiste motor. Het leuke is dat als je hiermee een weekendje weggaat, elke motorrijder even komt kijken. Want dit is geen standaard fiets.”

Opvolger van de Triumph 3TA

Eind jaren zeventig besluit de Koninklijken Landmacht dat de Triumph 3TA, waar de motorordonnansen op rijden, vervangen moet worden. Belangrijk voor het leger is dat de opvolger van de 3TA een cardanaandrijving heeft. Twee motoren komen hiervoor in aanmerking. Naast de Moto Guzzi V50 is dat de BMW R45. Uiteindelijk kiest Defensie voor de 500cc zware Moto Guzzi. Speciaal voor het Nederlandse leger worden 1.385 exemplaren gebouwd van de V50 NATO.

Omdat de motor niet veel privé wordt gereden is er ook weinig over bekend. Wilmink moet alles zelf uitzoeken en begint daarom een website om zijn kennis te delen. Hij scant handleidingen in, maakt foto’s en verzameld nog meer informatie. “En dan wordt je op een gegeven moment gevraagd om ook wat revisiewerk voor anderen te doen. Van het een kwam het ander”, lacht de liefhebber.

In 2013 besluit Wilmink officieel een bedrijf te beginnen, naast zijn werk als leraar. Twee jaar later opent hij een eigen werkplaats in zijn woonplaats en wordt hij helemaal zelfstandig. Inmiddels werken er meerdere mensen in zijn bedrijf.

Wegrotten in schuurtjes

“Er bestaan nog best veel exemplaren van de V50 NATO. Maar in veel gevallen staan deze in schuurtjes weg te rotten en komen pas tevoorschijn als iemand verhuist of overlijdt. In veel gevallen komt ie uiteindelijk dan bij mij terecht, waarna ik hem als nieuw maak. Het is hard werken, maar ik heb echt de leukste baan die er is.”

Maar het harde werken zorgt wel voor een probleem. Wilmink heeft zelf amper nog tijd om op zijn V50 te toeren. “Ik rij echt te weinig kilometers voor mijn plezier. Niet dat ik helemaal niet meer rij. Voor mijn werk zit ik nog dagelijks erop, maar dat is toch anders.”

Moto Guzzi V50 NATO Treffen

Het motortreffen in het Twentse Enter was in 2020 de zevende editie. “Zeven jaar geleden wilden we met een groepje liefhebbers eens een dag bij elkaar komen. Toen zeiden ze: ‘Mark, organiseer jij het maar, want jij kent de meeste mensen’. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een heel weekend.”

“Weet je, de deelnemers zijn zo verschillend. We hebben motorrijders uit de bouw, uit het leger, mensen met een eigen bedrijf, studenten en een dierenarts. Maar de V50 verbindt hen. Er staan op vrijdagavond zo’n 40 NATO’s en nog een kleine tien andere motoren die door het leger zijn gebruikt. Het zijn geweldige weekenden.” Wilmink ziet het helemaal zitten: “Als iedereen dan op zondag weer zonder ongelukken en met een glimlach naar huis vertrekt, dan ben ik een gelukkig man.”

TwitterFacebookE-mail
...
GEEF EEN REACTIE
...
TwitterFacebookE-mail

Reacties

geef een reactie
  1. Geert schreef:
    11 september 2020 om 16:11

    Geweldig Mark. Ik heb alle keren nog meegedaan.

    Beantwoorden
  2. Gerrit schreef:
    11 september 2020 om 21:54

    De MP (Marine Patrouille) van de Koninklijke Marine werd uitgevoerd door het Korps Mariniers. Zij reden op BMW’s R60. Ze zijn zelfs mee geweest met de VN-missie naar Cambodja in ’92-’93. Reed je “in the middle of nowhere” ergens op een stoffige weg richting Mongol Borrei en dan kom je Johny Titahena tegen op zijn BMW.

    Beantwoorden
    1. Gert schreef:
      8 januari 2022 om 16:20

      Dat was dan tijdens Cambo 3, want ik heb hem ook wel eens zien rijden als ik onderweg was met een patient van Phum Nimit (FDS/K-Cie) naar Mongol Borrei waar het MSF (Medécins Sans Frontières) een ziekenhuis had. Heb zo’n ex KM R60 later nog eens gezien in Brabant maar de vraagprijs was te hoog. De R50/60/75’s van de serie 5 zie je nu (2012-2022) ook al in prijs omhoog gaan net als de bijna onbetaalbare 2-cilinders uit de jaren 50 en zestig.

  3. Ph.spaargaren schreef:
    12 september 2020 om 09:57

    Rijd al jaren Moto Guzzi Geen V50 nato maar die heb ik sinds mijn diensttijd toch in mijn hart gesloten Ook paar keer bij Mark geweest en op beurzen ontmoet Leuk dat dit erfgoed bewaard blijft Super goed weekeinde toegewenst aan alle deelnemers Groeten vanuit Kudelstaart Phinus

    Beantwoorden
  4. Eelco Rem schreef:
    12 september 2020 om 18:56

    Als ik niet een prachtige MZ ETZ 250 Luxe had, waarmee ik vandaag mee heb gedaan aan de mooie rit door twente, zou ik meteen een V50 Nato kopen.
    Bedankt voor de organisatie en dat ik werd gedoogd op mijn rokende 2-tact DDR machine.

    Beantwoorden
  5. Willem schreef:
    14 juni 2021 om 11:19

    Heerlijke weekenden, ik doe altijd mee als ik kan. Ik heb al jaren aan Nato en ben er nog steeds verliefd op. Ik haat chroom poetsen en dat is dus opgelost, ha. Op de even jaren krijgt de hele fiets een sopje en op de oneven jaren borstel ik het motorblok af met benzine. Nu weet je waarom hij er altijd zo prachtig bij staat!

    Mark, dit jaar weer in Enter en hopelijk zonder die rare mondkapjes.

    Gr. Willem Noorloos.

    Beantwoorden
  6. Cor Haasjes schreef:
    15 januari 2022 om 13:20

    Beste mensen.

    Ik stam nog uit het tijdperk van de Matchless G3L uit 1949
    Mijn lichting was 1965-1
    Ik was motorordonnans in die periode.
    Zouden er nog mensen zijn uit die tijd?
    Nu rij ik nog op een AJS 500_1 cilinder uit 1957, een BMW R- 50, een BMW K-75 uit 1994 en een Ducati-supersport 950 S uit 2021
    Groeten Cor Haasjes ZWOLLE

    Beantwoorden
  7. G Jansen schreef:
    3 juni 2022 om 15:23

    Beste Wilmink ik ben op zoek naar een moto guzzi NATO uitvoering, in goede technische staat en uitelijk, kunt u mij misschien helpen mijn e-mail is g.h.h.jansen@ziggo.nl alvast bedankt

    Beantwoorden

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Lees ook:

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

29 januari 2023 5 min

Mijn motor en ik – John Props

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

15 januari 2023 2 min

Mijn motor en ik – Bart van den Dungen

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

1 januari 2023 5 min

Mijn motor en ik – Arend Otten

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

18 december 2022 4 min

Mijn motor en ik – Jethro Hosvelt

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

4 december 2022 4 min

Mijn motor en ik – Nellie Geraets

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

20 november 2022 5 min

Mijn motor en ik – Evert Kuiken

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

6 november 2022 3 min

Mijn motor en ik – Hans Veen

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

9 oktober 2022 3 min

Mijn motor en ik – Peter van der Zon

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

4 oktober 2022 6 min

Jongste Honda Goldwing-rijders van Nederland: ‘Goldwing zit in ons bloed’

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

27 september 2022 6 min

Rijst met ketchup: de lange weg naar succes van custom motorbouwer Bert-Jan Blok

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

25 september 2022 3 min

Mijn motor en ik – Sjors Thijssen

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

15 september 2022 9 min

Leven in het verleden: de WOII-motoren van John

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

11 september 2022 5 min

Mijn motor en ik – Urban Tiemissen

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

4 september 2022 2 min

Mijn motor en ik – Erik Bakhuis

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

21 augustus 2022 3 min

Mijn motor en ik – Zed van Rosmalen

Mens achter de motor

Door Leonoor Fischer

8 augustus 2022 5 min

Chantal Doortje: “Het Zwarte Woud heeft echt mijn hart gestolen.”

Mens achter de motor

Door Leonoor Fischer

1 augustus 2022 4 min

Aya over motorrijden in Utah en modellenwerk voor REV’IT!

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

31 juli 2022 3 min

Mijn Motor en Ik – Lisenka Gorter

Pitstop

Door Jarno van Osch

20 juli 2022 4 min

De pareltjes van Nederland – het Indian Motorcycle museum

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

10 juli 2022 4 min

Mijn motor en ik – Max Schoenmakers

Mens achter de motor

Door Jarno van Osch

7 juli 2022 5 min

Motormodel – Voxan Black Magic

Mens achter de motor

Door Jarno van Osch

6 juli 2022 4 min

De parels van Nederland – Norton Museum

Mens achter de motor

Door Jarno van Osch

23 juni 2022 4 min

Motormodel – Laverda 750 SF

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

19 juni 2022 3 min

Mijn motor en ik – Jordy Vereecke

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

14 juni 2022 2 min

Motorrijden met een verlamde arm: Jan Wouda (79) zit weer in het zadel

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

24 mei 2022 3 min

Motormuseum Friesland

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

13 mei 2022 4 min

Uit de kunst: De weergaloos gespoten helmen en motoren van Erik Weersing

Mens achter de motor

Door Jarno van Osch

12 mei 2022 4 min

Motormodel – MV Agusta F4 750 S

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

1 mei 2022 4 min

Mijn motor en ik – Saskia Jansen

Mens achter de motor

Door Leonoor Fischer

24 april 2022 5 min

Fotograaf op snelheid – Lorenzo van Aarle

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

17 april 2022 4 min

Mijn Motor en Ik – Nicole Dekker

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

3 april 2022 3 min

Mijn Motor en Ik – Timothy van Roy

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

19 maart 2022 5 min

Mijn motor en ik – Chris Hermes

Mens achter de motor

Door Jarno van Osch

4 maart 2022 6 min

Danilo Petrucci – Goedlachse cultheld

Pitstop

Door Leonoor Fischer

28 februari 2022 5 min

Offroad met Nikki van der Spek

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

27 februari 2022 4 min

Mijn motor en ik – Ruud Wagemakers

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

25 februari 2022 5 min

‘Alles mag naar de klote tijdens een stuntshow’

Mens achter de motor

Door Leonoor Fischer

20 februari 2022 5 min

Randy aka Ranic: “Het is jammer dat het circuit geen goedkope hobby is.”

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

14 februari 2022 4 min

Dwarslaesie-coureur Edwald Oude Huikink: ‘Racen geeft mijn leven zin’

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

13 februari 2022 4 min

Mijn motor en ik – Chel Horrevoets

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

7 februari 2022 4 min

Sjaak Lucassen: ‘De ideale motor voor een wereldreis bestaat niet’

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

31 januari 2022 3 min

Biker sisters: Liefde voor twee wielen

Mens achter de motor

Door Leonoor Fischer

24 januari 2022 4 min

Het perfecte plaatje volgens Ducatilex

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

19 januari 2022 5 min

Daniëlle Boelens: ‘Als vrouw met de motor op wereldreis? Doen!’

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

16 januari 2022 3 min

Mijn motor en ik – Dennis Korten

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

7 januari 2022 3 min

Liefde voor een spotgoedkope DDR-motorfiets – MZ

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

2 januari 2022 3 min

Mijn motor en ik – Eric van Gestel

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

26 december 2021 3 min

Mijn motor en ik – Fabienne Draaijer

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

12 december 2021 3 min

Mijn motor en ik – Tim Mutsaers

Mens achter de motor

Door Bas van der Wal

28 november 2021 4 min

Mijn motor en ik – Andries Mons

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

14 november 2021 3 min

Mijn Motor en Ik – Wim Bakkers

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

31 oktober 2021 4 min

Mijn Motor en Ik – Thamara Janssen

Mens achter de motor

Door Mark Meisner

24 oktober 2021 3 min

Mijn motor en ik – Erskine Schoenmakers

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

17 oktober 2021 3 min

Mijn motor en ik – Ben Hansen

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

10 oktober 2021 5 min

Mijn motor en ik – Joram Huisman

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

10 oktober 2021 3 min

Mijn motor en ik – Madelaine Vos

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

3 oktober 2021 4 min

Mijn motor en ik – Ilse van Oostenbrugge

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

19 september 2021 3 min

Mijn motor en ik – Menno Kramer

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

12 september 2021 3 min

Mijn motor en ik – Jeffrey Planting

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

10 september 2021 4 min

Motorrijden met Rick Nieman: ‘Het mag allemaal best iets avontuurlijker’

Mens achter de motor
Anja Filak

Door Tom van Appeldoorn

5 september 2021 3 min

Mijn motor en ik – Anja Filak

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

31 augustus 2021 4 min

Van de Balkan tot de Noordkaap: Sabrina doet het op haar Ducati

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

22 augustus 2021 3 min

Mijn motor en ik – Jelmer Jongstra

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

15 augustus 2021 3 min

Mijn motor en ik – Melle Lorijn

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

8 augustus 2021 5 min

Mijn motor en ik – Annette Koelink

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

4 augustus 2021 5 min

Gabriël Kousbroek over spek-en-bonen-Hells-Angel, brommers en drugssmokkel

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

1 augustus 2021 4 min

Mijn motor en ik – John Teheux

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

25 juli 2021 3 min

Mijn Motor en Ik – Mathiske van der Donk

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

11 juli 2021 3 min

Mijn Motor en Ik – Jo van Gaal

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

4 juli 2021 3 min

Mijn Motor en Ik – Annette van Oostenbrugge

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

24 juni 2021 3 min

Mijn Motor en Ik – Musab Celil

Mens achter de motor

Door Jarno van Osch

20 juni 2021 4 min

De parels van Nederland – het Gilera Museum

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

10 juni 2021 3 min

Mijn Motor en Ik – Joes Hermsen

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

4 juni 2021 6 min

Avonturier Paul van Hooff: ‘Mijn oude Guzzi is mijn ambassadeur’

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

20 mei 2021 4 min

Mijn motor en ik – Hans ten Broeke

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

13 mei 2021 4 min

Mijn motor en ik – Frans Broers

Mens achter de motor

Door Bas van der Wal

12 mei 2021 4 min

Schaaf: “Rijd ik sneller als de camera aanstaat? Jazeker!”

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

29 april 2021 3 min

Mijn motor en ik – Pepijn Kramer

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

22 april 2021 3 min

Mijn motor en ik – Marion Hinrichs

Blijven rijden

Door Tom van Appeldoorn

8 april 2021 3 min

Mijn motor en ik – Perry van Zetten

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

31 maart 2021 3 min

Mijn motor en ik – Tonnie van der Haar

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

25 maart 2021 4 min

Mijn motor en ik – Jessica Kost

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

13 maart 2021 3 min

Mijn motor en ik – Marijke Visser

Mens achter de motor

Door Leonoor Fischer

6 maart 2021 5 min

De motorrijdende duizendpoot – Ron Betist

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

4 maart 2021 5 min

Mijn motor en ik – Bas van der Wal

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

11 februari 2021 4 min

Mijn motor en ik – Celesta Korse

Blijven rijden

Door Leonoor Fischer

6 februari 2021 5 min

Samantha van Wijk: “De motorsport is een mannenwereld, maar dat was ik wel gewend”

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

28 januari 2021 4 min

Mijn motor en ik – Jos Klijn

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

21 januari 2021 3 min

Mijn motor en ik – Jos Wensink

Mens achter de motor
Rinze Kats, Mijn motor en ik

Frank Door Frank Andringa

16 januari 2021 3 min

Mijn motor en ik – Rinze Kats

Mens achter de motor

Door Leonoor Fischer

10 januari 2021 5 min

De droommotor van Angela Sudmeijer

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

7 januari 2021 3 min

Mijn motor en ik – Chris Romeijn

Pitstop

Door Leonoor Fischer

24 december 2020 4 min

Anne en haar Transbrep

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

23 december 2020 3 min

Mijn motor en ik – Dirk de Jonge

Pitstop

Bas Vis Door Bas Vis

18 december 2020 1 min

Itchy Boots – Behind the scenes

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

10 december 2020 3 min

Mijn motor en ik – Mariele Preker

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

8 oktober 2020 3 min

Mijn motor en ik – Jan Hebers

Pitstop

Door Mark Meisner

24 september 2020 2 min

Mijn motor en ik – Miranda van Twisk

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

10 september 2020 3 min

Mijn motor en ik – Frank van der Jagt

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

3 september 2020 2 min

Mijn motor en ik – Miranda van den Brink

Helden
Carmen

Frank Door Frank Andringa

13 augustus 2020 2 min

Carmen en haar Suzuki Volty

Pitstop

Door Mark Meisner

30 juli 2020 2 min

Mijn motor en ik – Nathalie Christoffels

Mens achter de motor
Zelfbouwer Bo Janssis in zijn werkplaats

Door Mark Meisner

5 juli 2020 3 min

Zelfbouwer: Bo Janssis

Helden

Frank Door Frank Andringa

2 juli 2020 2 min

Mijn motor en ik – Sander Beesteheerde

Blijven rijden

Door Leonoor Fischer

25 juni 2020 2 min

Mijn motor en ik – Christa Kloosman

Stories

Door Mark Meisner

8 mei 2020 3 min

Ibolya en haar CB

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

5 april 2020 1 min

Podcast: Monteur van het menselijk lichaam

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

18 maart 2020 3 min

‘Ik hoop dat iemand mij een wheelie leert’

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

20 januari 2020 3 min

Robbert en zijn Honda Firestorm

Pitstop
de motorrijder

Frank Door Frank Andringa

19 juni 2019 2 min

Mijn motor en ik – Almar Gritter

Pitstop
Smeerolie Jarno van Osch

Door Mark Meisner

11 juni 2019 3 min

Journalist Jarno van Osch

Motorrijders.nl

Sluit je aan bij onze community!

Elke week de laatste motortips, tricks, acties en mooiste verhalen in de mailbox? Abonneer je op onze nieuwsbrief!

  • Bij het inschrijven op de nieuwsbrief ga je akkoord met ons Privacy- en Cookiebeleid.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Blijf in contact

  • Instagram
  • Facebook
  • E-mail
  • Youtube

Footer

MEER OVER MOTORRIJDERS.NL – POWERED BY KNMV

#wefueltheride!
Motorrijder en -liefhebber ben je niet alleen als je op de motor zit, maar elk moment van de dag. Motorrijders.nl is het online ‘thuis’ dat de passie van motorrijders voedt met inspiratie en praktische informatie. We zijn het vertrekpunt als je wilt beginnen met motorrijden en het eindpunt als je er zelf niet meer op stapt, maar wel graag op de hoogte blijft.

CONTACTGEGEVENS

Papendallaan 51
6816 VD Arnhem
Info@motorrijders.nl

Heb je een tip voor de redactie? Mail naar redactie@motorrijders.nl

PARTNERS

Met trots werkt Motorrijders.nl samen met een aantal partners. Met een centrale en relevante rol voor alle motorliefhebbers kunnen wij ons bij uitstek vinden in de visie en werkwijze van deze partners.

Sluit je aan bij onze community!

Elke week de laatste motortips, tricks, acties en mooiste verhalen in de mailbox? Abonneer je op onze nieuwsbrief!

  • Bij het inschrijven op de nieuwsbrief ga je akkoord met ons Privacy- en Cookiebeleid.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Eifel
X