Motorrijders.nl

Decorative toolLogin voor premium content
Login
Decorative tool
Zoeken
Zoeken
  • Motorrijden
    • Clubs
    • Motorrijles
    • Motor kopen
    • Motorkleding
    • (Zelf)verzekerd op weg
  • Mijn motor
    • Techniek
    • Zelfbouw
  • Routes
  • Reizen
    • Reisverhalen
    • Reisgebieden
    • Voorbereid op reis
    • Motorhotels
  • Stories
    • Mens achter de motor
    • Pitstop
    • Motormuis
    • Podcast
  • Video’s
    • Totaal Nutteloze Test
    • De Ambachtsman
    • Rij-tips
    • Onderhoud
  • Motorfest
    • Liberation Route
  • Inloggen
Skip to content

Mens achter de motor

12 mei 2022 4 min ... 3 Reacties

Motormodel – MV Agusta F4 750 S

Door Jarno van Osch

...
TwitterFacebookE-mail

De één vindt de rust op een lekker ploffende cruiser, terwijl de ander helemaal wild wordt van een schreeuwende superbike… We hebben allemaal dezelfde hobby, maar er is gelukkig een flinke diversiteit onder motorrijders en motoren. In de rubriek Motormodel zetten we steeds een ander type motor in het zonnetje. Ditmaal de MV Agusta F4 750 S.

Je hebt van die motoren die gelijk een onuitwisbare indruk achterlaten, die je haast achterover doen laten vallen door hun pure schoonheid. Dat geldt zeker voor de F4 van MV Agusta: de ultieme droom op twee wielen voor de sportieve motorrijder. Ook Dries Juffer bezwijkt eind jaren negentig voor de F4 na het zien van de eerste foto’s, ruim voordat de motor in een showroom te bekijken is. Hij raakt stapelverliefd op de Italiaanse superbike.

“Vanaf mijn achttiende rijd ik motor. Ik begon op tweetakten en ben daarna op de Italiaanse toer gegaan. Ik kwam toen uit bij een Ducati 888 die in 1995 opgevolgd werd door een gloednieuwe 916SP. Dat was natuurlijk ook een fantastische motor en met de wijsheid van nu had ik die eigenlijk nooit weg moeten doen. Maar ja, dat wist ik destijds niet en de verkoop was uiteindelijk ook wel echt nodig om mijn volgende droommotor te kunnen bereiken. Vanaf het eerste beeld dat ik van de MV Agusta F4 zag, was ik helemaal van slag. Ik was via de 916 al in aanraking gekomen met het prachtige werk van designer Massimo Tamburini, maar de F4 vond ik toch wel weer next level.”

Bovenaan de lijst

Begin 1998 wordt Dries’ liefde voor de F4 nog meer in vuur en vlam gezet, te danken aan de MotorBeurs in Utrecht. De inmiddels 53-jarige verkeersongevallenanalist van Politie Midden-Nederland is er als de kippen bij als de superbike van MV Agusta voor het eerst buiten Italië te zien is.

“Donderdagochtend vroeg stond ik voor de nog gesloten haldeuren. Toen die geopend werden, stoof ik gelijk naar het draaiplateau waar de F4 op stond. Ik wist het gelijk: dit moet ‘m worden. Ik heb de rest van de beurs ook nog wel bekeken, maar ik kwam telkens toch weer uit bij de ingang waar de MV Agusta stond. Naderhand ben ik ook gelijk naar mijn toenmalige dealer gereden om aan te geven dat ik er eentje wilde hebben. Hij moest maar proberen om me ergens op een inschrijflijst te krijgen, want dealers waren er nog niet. Dat moest allemaal nog geregeld worden.”

Rode loper en champagne

Het lukt zijn dealer om Dries Juffer bovenaan de lijst voor de MV Agusta F4 750 S te krijgen. Allereerst wordt in 1999 het Serie Oro-model geleverd, maar die exclusieve F4 is Juffer te gortig qua prijs. Zodoende moet hij nog iets meer geduld tonen, maar aan het einde van datzelfde jaar kan hij dan eindelijk de sleutels van zijn F4 in ontvangst nemen. De feestelijke overdracht vindt zelfs plaats bij importeur Jan Ykema.

“Rode loper uitgerold en champagne om te proosten met vier andere eigenaren. Volgens mij waren het zelfs de allereerste S-versies die uit de fabriek van MV Agusta kwamen rollen. Honderd procent zekerheid kan ik niet geven, maar ik dacht dat Jan zelf naar Varese is geracet om die eerste exemplaren op te halen. Hij had namelijk te horen gekregen dat ze klaar waren.

Uiteindelijk is op een later moment de motor bij de dealer op naam gezet en dat wilde ik per se nog in 1999 doen. Veel eigenaren deden dat na de jaarwisseling, zodat het wellicht gunstiger zou zijn bij een eventuele verkoop. Daar had ik maling aan. De motor kwam uit 1999, dus zo moest dat ook op de papieren staan. Hartje winter heb ik niet met de F4 gereden, maar de motor kwam daarentegen in huis te staan. Bank een beetje aan de kant geschoven en op die manier kon ik in de woonkamer genieten van een prachtig kunstwerk.”

Slechts vijf jaar productie

Als de eerste lente na het millennium aanbreekt, besluit Juffer om zijn eerste rit op de F4 te gaan maken. “Dat was geweldig, echt een feest. Uiteraard moest ik nog wel erg wennen aan het karakter van de hoogtoerige MV, aangezien ik daarvoor op een Ducati 916SP reed. Ook een echte Italiaanse sportmotor, maar die moet je op een heel andere manier benaderen.”

Na verloop van tijd raakt de liefhebber van Italiaanse tweewielers gewend aan de MV, voorzien van een prachtige parel als krachtbron. De 749 cc viercilinder wordt namelijk ontwikkeld door de technici die zich daarvoor met het Grand Prix-project van Cagiva bezighielden. Zelfs Ferrari heeft invloed op het blok. Hoewel veel oorspronkelijke technieken van de Italiaanse autofabrikant niet doorgevoerd worden, komen de vrij unieke radiale kleppen uiteindelijk in het rauw lopende F4-blok terecht.

De 126 pk sterke viercilinder ontvangt daarnaast een injectiesysteem van Weber-Marelli én een cassette-versnellingsbak. Zoals het MV betaamd gebruiken ze enkel de beste onderdelen. Zodoende zie je een high-end voorvork van Showa en achterschokbreker van Sachs terug op de F4 750 S, evenals stevige zeszuigerremklauwen van Nissin.

Echt genieten

Na vijf jaar productie moet het 750-model uiteindelijk ruimte maken voor de sterkere 1000. Een relatief kort tijdperk, maar dat weerhoudt MV er niet van om alsnog redelijk wat verschillende versies van de F4 750 op de markt te brengen. Naast de al genoemde Serie Oro en S zijn dat de S 1+1, S Evo 2, Senna, S Evo 3, SPR en de SR. Ook is er een SP-01 Viper leverbaar geweest, als upgrade-kit voor de 750S. Door de korte leveringsperiode en de beperkte productieaantallen zal een MV Agusta F4 750 altijd een exclusief en prachtige icoon blijven.

Hoewel Dries Juffer tegenwoordig niet meer heel veel kilometers met zijn superbike maakt, blijft de beleving groot als hij weer eens de rauwe vierpitter aan het werk zet. “Hij moet een beetje de ruimte krijgen, maar als die er is… Dan is het wel echt genieten, hoor. Plus, na al die jaren vind ik het nog steeds een geweldig mooie motor om te zien, met een tijdloos ontwerp.” Het is ook de reden waarom Juffer nog niet in de verleiding is geweest om zijn Italiaanse schoonheid in de verkoop te zetten.

Hoewel de inzet van de MV tegenwoordig dus beperkt wordt tot zomerse ritjes, denkt hij er niet aan om een andere eigenaar voor z’n F4 te zoeken. “De nood moet dan echt vreselijk hoog zijn. Alleen als ik in financieel noodweer zou komen, gaat de MV eruit. Ik kan natuurlijk niet in de toekomst kijken, maar in principe gaat ie dus nooit meer bij me weg.”

In de rubriek Motormodel zetten we steeds een ander type motor in het zonnetje. Over twee weken lees je het verhaal achter de beroemde Yamaha MT-01. Heb jij een mooi verhaal bij onze gezochte lijst met motoren, meld je dan nu aan via deze pagina!

TwitterFacebookE-mail
...
GEEF EEN REACTIE
...
TwitterFacebookE-mail

Reacties

geef een reactie
  1. Michael schreef:
    12 mei 2022 om 23:18

    Mooi! Ook om me zelf terug te zien op 1 van die foto’s. Het was een mooie dag in Giessenburg 🙂

    Beantwoorden
  2. ger OUTERS schreef:
    17 mei 2022 om 18:15

    zelf een jaar gereden op de F4, had hem nooit moeten inruilen ,maar hem erbij moeten houden. Deze motor had maar een nadeel als je ging tanken had je een half uur nodig zoveel bekijks en vragen kreeg over de F4. Nu rij ik een FJR 1300.

    Beantwoorden
  3. Ad schreef:
    21 mei 2022 om 17:52

    Mooi verhaal! Heb ook een Gele 1999 Suzuki SV650S waar ik ook weer verliefd op ben geraakt (na R1-en Gsxr ren) rijdt geweldig en ik mis niets! Leuk om te zien dat sommige ontwerpen gewoon helemaal goed zijn! En tevredenheid met wat je hebt is erg rustgevend.. ,)

    Beantwoorden

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Lees ook:

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

15 januari 2023 2 min

Mijn motor en ik – Bart van den Dungen

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

1 januari 2023 5 min

Mijn motor en ik – Arend Otten

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

18 december 2022 4 min

Mijn motor en ik – Jethro Hosvelt

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

4 december 2022 4 min

Mijn motor en ik – Nellie Geraets

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

20 november 2022 5 min

Mijn motor en ik – Evert Kuiken

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

6 november 2022 3 min

Mijn motor en ik – Hans Veen

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

9 oktober 2022 3 min

Mijn motor en ik – Peter van der Zon

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

4 oktober 2022 6 min

Jongste Honda Goldwing-rijders van Nederland: ‘Goldwing zit in ons bloed’

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

27 september 2022 6 min

Rijst met ketchup: de lange weg naar succes van custom motorbouwer Bert-Jan Blok

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

25 september 2022 3 min

Mijn motor en ik – Sjors Thijssen

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

15 september 2022 9 min

Leven in het verleden: de WOII-motoren van John

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

11 september 2022 5 min

Mijn motor en ik – Urban Tiemissen

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

4 september 2022 2 min

Mijn motor en ik – Erik Bakhuis

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

21 augustus 2022 3 min

Mijn motor en ik – Zed van Rosmalen

Mens achter de motor

Door Leonoor Fischer

8 augustus 2022 5 min

Chantal Doortje: “Het Zwarte Woud heeft echt mijn hart gestolen.”

Mens achter de motor

Door Leonoor Fischer

1 augustus 2022 4 min

Aya over motorrijden in Utah en modellenwerk voor REV’IT!

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

31 juli 2022 3 min

Mijn Motor en Ik – Lisenka Gorter

Pitstop

Door Jarno van Osch

20 juli 2022 4 min

De pareltjes van Nederland – het Indian Motorcycle museum

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

10 juli 2022 4 min

Mijn motor en ik – Max Schoenmakers

Mens achter de motor

Door Jarno van Osch

7 juli 2022 5 min

Motormodel – Voxan Black Magic

Mens achter de motor

Door Jarno van Osch

6 juli 2022 4 min

De parels van Nederland – Norton Museum

Mens achter de motor

Door Jarno van Osch

23 juni 2022 4 min

Motormodel – Laverda 750 SF

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

19 juni 2022 3 min

Mijn motor en ik – Jordy Vereecke

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

14 juni 2022 2 min

Motorrijden met een verlamde arm: Jan Wouda (79) zit weer in het zadel

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

24 mei 2022 3 min

Motormuseum Friesland

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

13 mei 2022 4 min

Uit de kunst: De weergaloos gespoten helmen en motoren van Erik Weersing

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

1 mei 2022 4 min

Mijn motor en ik – Saskia Jansen

Mens achter de motor

Door Leonoor Fischer

24 april 2022 5 min

Fotograaf op snelheid – Lorenzo van Aarle

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

17 april 2022 4 min

Mijn Motor en Ik – Nicole Dekker

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

3 april 2022 3 min

Mijn Motor en Ik – Timothy van Roy

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

19 maart 2022 5 min

Mijn motor en ik – Chris Hermes

Mens achter de motor

Door Jarno van Osch

4 maart 2022 6 min

Danilo Petrucci – Goedlachse cultheld

Pitstop

Door Leonoor Fischer

28 februari 2022 5 min

Offroad met Nikki van der Spek

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

27 februari 2022 4 min

Mijn motor en ik – Ruud Wagemakers

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

25 februari 2022 5 min

‘Alles mag naar de klote tijdens een stuntshow’

Mens achter de motor

Door Leonoor Fischer

20 februari 2022 5 min

Randy aka Ranic: “Het is jammer dat het circuit geen goedkope hobby is.”

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

14 februari 2022 4 min

Dwarslaesie-coureur Edwald Oude Huikink: ‘Racen geeft mijn leven zin’

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

13 februari 2022 4 min

Mijn motor en ik – Chel Horrevoets

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

7 februari 2022 4 min

Sjaak Lucassen: ‘De ideale motor voor een wereldreis bestaat niet’

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

31 januari 2022 3 min

Biker sisters: Liefde voor twee wielen

Mens achter de motor

Door Leonoor Fischer

24 januari 2022 4 min

Het perfecte plaatje volgens Ducatilex

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

19 januari 2022 5 min

Daniëlle Boelens: ‘Als vrouw met de motor op wereldreis? Doen!’

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

16 januari 2022 3 min

Mijn motor en ik – Dennis Korten

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

7 januari 2022 3 min

Liefde voor een spotgoedkope DDR-motorfiets – MZ

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

2 januari 2022 3 min

Mijn motor en ik – Eric van Gestel

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

26 december 2021 3 min

Mijn motor en ik – Fabienne Draaijer

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

16 december 2021 3 min

Onvoorwaardelijke liefde voor de Moto Guzzi V50 NATO

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

12 december 2021 3 min

Mijn motor en ik – Tim Mutsaers

Mens achter de motor

Door Bas van der Wal

28 november 2021 4 min

Mijn motor en ik – Andries Mons

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

14 november 2021 3 min

Mijn Motor en Ik – Wim Bakkers

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

31 oktober 2021 4 min

Mijn Motor en Ik – Thamara Janssen

Mens achter de motor

Door Mark Meisner

24 oktober 2021 3 min

Mijn motor en ik – Erskine Schoenmakers

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

17 oktober 2021 3 min

Mijn motor en ik – Ben Hansen

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

10 oktober 2021 5 min

Mijn motor en ik – Joram Huisman

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

10 oktober 2021 3 min

Mijn motor en ik – Madelaine Vos

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

3 oktober 2021 4 min

Mijn motor en ik – Ilse van Oostenbrugge

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

19 september 2021 3 min

Mijn motor en ik – Menno Kramer

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

12 september 2021 3 min

Mijn motor en ik – Jeffrey Planting

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

10 september 2021 4 min

Motorrijden met Rick Nieman: ‘Het mag allemaal best iets avontuurlijker’

Mens achter de motor
Anja Filak

Door Tom van Appeldoorn

5 september 2021 3 min

Mijn motor en ik – Anja Filak

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

31 augustus 2021 4 min

Van de Balkan tot de Noordkaap: Sabrina doet het op haar Ducati

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

22 augustus 2021 3 min

Mijn motor en ik – Jelmer Jongstra

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

15 augustus 2021 3 min

Mijn motor en ik – Melle Lorijn

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

8 augustus 2021 5 min

Mijn motor en ik – Annette Koelink

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

4 augustus 2021 5 min

Gabriël Kousbroek over spek-en-bonen-Hells-Angel, brommers en drugssmokkel

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

1 augustus 2021 4 min

Mijn motor en ik – John Teheux

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

25 juli 2021 3 min

Mijn Motor en Ik – Mathiske van der Donk

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

11 juli 2021 3 min

Mijn Motor en Ik – Jo van Gaal

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

4 juli 2021 3 min

Mijn Motor en Ik – Annette van Oostenbrugge

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

24 juni 2021 3 min

Mijn Motor en Ik – Musab Celil

Mens achter de motor

Door Jarno van Osch

20 juni 2021 4 min

De parels van Nederland – het Gilera Museum

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

10 juni 2021 3 min

Mijn Motor en Ik – Joes Hermsen

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

4 juni 2021 6 min

Avonturier Paul van Hooff: ‘Mijn oude Guzzi is mijn ambassadeur’

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

20 mei 2021 4 min

Mijn motor en ik – Hans ten Broeke

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

13 mei 2021 4 min

Mijn motor en ik – Frans Broers

Mens achter de motor

Door Bas van der Wal

12 mei 2021 4 min

Schaaf: “Rijd ik sneller als de camera aanstaat? Jazeker!”

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

29 april 2021 3 min

Mijn motor en ik – Pepijn Kramer

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

22 april 2021 3 min

Mijn motor en ik – Marion Hinrichs

Blijven rijden

Door Tom van Appeldoorn

8 april 2021 3 min

Mijn motor en ik – Perry van Zetten

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

31 maart 2021 3 min

Mijn motor en ik – Tonnie van der Haar

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

25 maart 2021 4 min

Mijn motor en ik – Jessica Kost

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

13 maart 2021 3 min

Mijn motor en ik – Marijke Visser

Mens achter de motor

Door Leonoor Fischer

6 maart 2021 5 min

De motorrijdende duizendpoot – Ron Betist

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

4 maart 2021 5 min

Mijn motor en ik – Bas van der Wal

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

11 februari 2021 4 min

Mijn motor en ik – Celesta Korse

Blijven rijden

Door Leonoor Fischer

6 februari 2021 5 min

Samantha van Wijk: “De motorsport is een mannenwereld, maar dat was ik wel gewend”

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

28 januari 2021 4 min

Mijn motor en ik – Jos Klijn

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

21 januari 2021 3 min

Mijn motor en ik – Jos Wensink

Mens achter de motor
Rinze Kats, Mijn motor en ik

Frank Door Frank Andringa

16 januari 2021 3 min

Mijn motor en ik – Rinze Kats

Mens achter de motor

Door Leonoor Fischer

10 januari 2021 5 min

De droommotor van Angela Sudmeijer

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

7 januari 2021 3 min

Mijn motor en ik – Chris Romeijn

Pitstop

Door Leonoor Fischer

24 december 2020 4 min

Anne en haar Transbrep

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

23 december 2020 3 min

Mijn motor en ik – Dirk de Jonge

Pitstop

Bas Vis Door Bas Vis

18 december 2020 1 min

Itchy Boots – Behind the scenes

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

10 december 2020 3 min

Mijn motor en ik – Mariele Preker

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

8 oktober 2020 3 min

Mijn motor en ik – Jan Hebers

Pitstop

Door Mark Meisner

24 september 2020 2 min

Mijn motor en ik – Miranda van Twisk

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

10 september 2020 3 min

Mijn motor en ik – Frank van der Jagt

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

3 september 2020 2 min

Mijn motor en ik – Miranda van den Brink

Helden
Carmen

Frank Door Frank Andringa

13 augustus 2020 2 min

Carmen en haar Suzuki Volty

Pitstop

Door Mark Meisner

30 juli 2020 2 min

Mijn motor en ik – Nathalie Christoffels

Mens achter de motor
Zelfbouwer Bo Janssis in zijn werkplaats

Door Mark Meisner

5 juli 2020 3 min

Zelfbouwer: Bo Janssis

Helden

Frank Door Frank Andringa

2 juli 2020 2 min

Mijn motor en ik – Sander Beesteheerde

Blijven rijden

Door Leonoor Fischer

25 juni 2020 2 min

Mijn motor en ik – Christa Kloosman

Stories

Door Mark Meisner

8 mei 2020 3 min

Ibolya en haar CB

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

5 april 2020 1 min

Podcast: Monteur van het menselijk lichaam

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

18 maart 2020 3 min

‘Ik hoop dat iemand mij een wheelie leert’

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

20 januari 2020 3 min

Robbert en zijn Honda Firestorm

Pitstop
de motorrijder

Frank Door Frank Andringa

19 juni 2019 2 min

Mijn motor en ik – Almar Gritter

Pitstop
Smeerolie Jarno van Osch

Door Mark Meisner

11 juni 2019 3 min

Journalist Jarno van Osch

Motorrijders.nl

Sluit je aan bij onze community!

Elke week de laatste motortips, tricks, acties en mooiste verhalen in de mailbox? Abonneer je op onze nieuwsbrief!
  • Bij het inschrijven op de nieuwsbrief ga je akkoord met ons Privacy- en Cookiebeleid.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Blijf in contact

  • Instagram
  • Facebook
  • E-mail
  • Youtube

Footer

MEER OVER MOTORRIJDERS.NL – POWERED BY KNMV

#wefueltheride!
Motorrijder en -liefhebber ben je niet alleen als je op de motor zit, maar elk moment van de dag. Motorrijders.nl is het online ‘thuis’ dat de passie van motorrijders voedt met inspiratie en praktische informatie. We zijn het vertrekpunt als je wilt beginnen met motorrijden en het eindpunt als je er zelf niet meer op stapt, maar wel graag op de hoogte blijft.

CONTACTGEGEVENS

Papendallaan 51
6816 VD Arnhem
Info@motorrijders.nl

Heb je een tip voor de redactie? Mail naar redactie@motorrijders.nl

PARTNERS

Met trots werkt Motorrijders.nl samen met een aantal partners. Met een centrale en relevante rol voor alle motorliefhebbers kunnen wij ons bij uitstek vinden in de visie en werkwijze van deze partners.

Sluit je aan bij onze community!

Elke week de laatste motortips, tricks, acties en mooiste verhalen in de mailbox? Abonneer je op onze nieuwsbrief!
  • Bij het inschrijven op de nieuwsbrief ga je akkoord met ons Privacy- en Cookiebeleid.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Eifel
X