Motorrijders.nl

Decorative toolLogin voor premium content
Login
Decorative tool
Zoeken
Zoeken
  • Motorrijden
    • Clubs
    • Motorrijles
    • Motor kopen
    • Motorkleding
    • (Zelf)verzekerd op weg
  • Mijn motor
    • Techniek
    • Zelfbouw
  • Routes
  • Reizen
    • Reisverhalen
    • Reisgebieden
    • Voorbereid op reis
    • Motorhotels
  • Stories
    • Mens achter de motor
    • Pitstop
    • Motormuis
    • Podcast
  • Video’s
    • Totaal Nutteloze Test
    • De Ambachtsman
    • Rij-tips
    • Onderhoud
  • Motorfest
    • Liberation Route
  • Inloggen
Skip to content

Mens achter de motor

24 april 2022 5 min ... 2 Reacties

Fotograaf op snelheid – Lorenzo van Aarle

Door Leonoor Fischer

...
TwitterFacebookE-mail

Fotograaf, motorrijder en verzamelaar van helmen die zijn naam dragen. Lorenzo van Aarle is het alle drie. Een circuitliefhebber zonder er zelf per sé op te hoeven rijden. Ze bestaan!

Foto’s door Lorenzo van Aarle / Need 4 Speed Photography

Onze motoren zijn een beetje verwend

Veel van Lorenzo van Aarle’s familieleden reden motor in hun leven, waarvan zijn vader nog als enige actief rijdt. Lorenzo: “Moto Guzzi was tot voor kort altijd het merk naar keuze en hierdoor is mijn liefde voor Italiaanse motoren ontstaan. Door de vele uurtjes zelf sleutelen in de schuur heb ik veel geleerd.” Op dit moment staan er bij Lorenzo en zijn vriendin Sarah thuis drie motoren en ze hebben nog een vierde in bezit. “Wij rijden allebei op een Suzuki GSXR-600. Die van mij komt uit 2008, die van haar uit 2009.”

Lorenzo: “Daar staat een Honda Grom naast en elders nog een Honda CB1. Eigenlijk zijn onze motoren een beetje verwend. Ik ben erg content met de staat van mijn GSXR-600 en heb ervoor gekozen hem naar eigen stijl te brengen. Samen met mijn vriendin hebben we de volledige voorremmen omgebouwd naar Brembo en zijn onze uitlaten nu eindelijk naar wens. Dit hebben we bij Mile Pajic laten doen.”

Een bezoekje aan Pajic was iets wat al lange tijd op de planning stond. Lorenzo: “Vorig jaar april hebben ze samen de trip vanuit Eindhoven naar Gendringen gemaakt en genoten van hoe deze uitlaatspecialist te werk gaat. Ik had al twee jaar een Yoshimura R11-uitlaat in de kast liggen, moet ik schaamtevol bekennen. Het werd tijd om die er eens onder te gaan laten monteren.

Lorenzo: “De werkplaats is nog ouderwets in de beste zin van het woord en de service is er top.” De dag eindigde met een verkeerde afslag en een stuk door Duitsland terug. Normaal gezien best een leuk uitstapje, maar dit keer wat minder plezierig. “Met 40cm aan uitlaat wat uit de rugzak steekt en een galm die alleen beschreven kan worden als ‘asozial’ was ik blij toen we weer de Nederlandse grens over waren.”

L.A. was de droom

Echte kilometervreters zijn het niet. Hij rijdt ongeveer vijf tot tienduizend kilometer per jaar. Wel het hele jaar door, daar het meestal zijn enige middel van transport is. “Mijn vriendin en ik rijden samen relatief weinig motor. De combinatie van onze drukke banen en weinig vrije tijd maakt dit wat lastiger te realiseren.” Verder dan Pajic zijn ze samen qua motortrips nog niet echt gekomen. “We zijn beiden mensen die ook graag steden en landen bezoeken die iets verder weg op de kaart liggen, waardoor het niet altijd per motor te bereiken is.” Mochten ze iets langer van huis gaan, dan dus het liefst niet in Nederland.

Zo zijn ze in December 2019 samen een kleine maand in Californië geweest. “Los Angeles is zolang als ik mij herinner ‘de droom’. Hier hebben we elke dag genoten, weliswaar zonder motor. Na een decennia lang dromen over die stad, was er zoveel wat we wilden doen dat een motor eigenlijk geen optie was. Wel zou ik nog heel graag de wegen boven L.A. met de motor bereiden, want dat waren de mooiste stukken die ik ooit gezien heb.”

Van je hobby je werk maken

Op dit moment is Lorenzo werkzaam als verkoper en administratief medewerker voor MKC Moto. Daarnaast is hij augustus 2020 begonnen als zelfstandig fotograaf met Need 4 Speed Photography. Daarbij hanteert hij de passende slogan: ‘Most times motorcycles, all times fast’. Maar Lorenzo zit al veel langer in het wereldje. Al in 2013 begon hij zijn foto’s op Facebook te delen. Lorenzo: “Inmiddels gebruik ik mijn pagina eigenlijk als digitaal visitekaartje voor mijn werk. En daardoor heb ik al de leukste mensen ontmoet. Dat ik door mijn fotografie mensen zoals Nick Enghardt (onder andere werkzaam voor motortijdschrift MOTO73) en Nigel Walraven (coureur in het FIM Endurance World Championship) heb leren kennen, zijn highlights waar ik erg van geniet.”

Toch zit er voor sommigen ook een kleine keerzijde aan de sociale kanalen. “Naar mijn mening wordt vooral de online “bike-life” scene steeds meer gebruikt om te posen, in plaats van te rijden. De algehele kwaliteit van content neemt erg af, maar hierdoor word ik juist gemotiveerd om nog betere platen af te leveren!”

Wanneer hij fotografeert voor MKC Moto legt hij vooral de kleding en de interacties die het bedrijf maakt vast die interessant kunnen zijn voor de social mediakanalen en de marketing. Dit kan wisselen van studiowerk en productfotografie tot het assisteren en fotograferen op locatie. “Mijn laatste werk was een stuk van de REV’IT! 2021 collectie.”

Ooit nog het circuit op

Zijn voorkeur qua fotografie is motorsport en actie in natuurlijk licht. Doordat hij daarbij in de buitenlucht is en vrij rond kan bewegen, heeft Lorenzo de ruimte en kan hij zijn creativiteit op een prettige manier kwijt. Lorenzo: “Actiefoto’s van motoren bevatten veel emotie, daarom sta ik op circuits graag gereed met mijn zoomlenzen.” Zelf heeft Lorenzo echter nog nooit op het circuit gereden. Een stukje zelfkennis en maar ook financieel bewustzijn die aan de risico’s van het circuit kleven zorgen ervoor dat dit nog nooit gebeurd is. “Mijn vriendin had het wel altijd graag willen doen en gezien haar rijstijl zou ze best een eind kunnen komen. Door een ongeluk een aantal jaar geleden is dit voor haar spijtig genoeg een te groot fysiek risico. Maar rijden kan ze!” (Red. zie bovenstaande foto!)

Lees ook: “Het is jammer dat het circuit geen goedkope hobby is.”

Zelf wil Lorenzo absoluut nog eens het circuit op, maar op dit moment zit de investering in zijn materiaal om naast de baan te kunnen werken. “Ik zou nog wel eens een simpele trackday met de Grom willen doen, maar dat zou meer voor de grap zijn.”

Even op en neer naar de Nürburgring

In de tijd dat Lorenzo werkzaam was bij een BMW Motorrad-dealer, heeft hij een weekend de nieuwe S1000RR mee gehad en in twee dagen ruim 800 kilometer gereden. “We kregen een week een demomodel ter beschikking. Deze tijd heb ik goed weten te benutten door te testen waar de motor toe in staat was.” Hij kan je inmiddels vertellen dat je een boete van €457 binnen 350 meter kan behalen. “Een vriendelijke blonde agente heeft mij toen aan de kant gezet en zo is mijn bijdrage aan het CJIB tevens een goede reden geweest om de volgende dag de autobahn maar even op te zoeken.”

Het weer was heerlijk en de vooruitzichten prima. Een rit die doorgaans twee en een half uur duurt, was binnen twee uur gereden. Als er iets is waar de S1000RR in uitstraalt, dan is dat wel grote stukken weg verorberen met bijzondere snelheden. “Ik heb de dag daarna een vriend van mij opgezocht die werkt bij de Nürburgring en genoten van de wegen rond de dorpjes. Helaas kon ik zelf geen rondje rijden, want de baan was die dag gesloten voor motoren.” Ook het risico dat BMW Motorrad Nederland het idee iets minder tof vond, was iets dat meespeelde.  

Ondanks dat hij zelf nog nooit op het circuit heeft gereden vanwege financiële afwegingen, vind hij het wel prachtig om de actie daar vast te leggen. In zijn top drie van geliefde locaties staan Assen, de Nürburgring en Spa Franchorchamps. Lorenzo: “Het Nederlandse circuit is een van de professionelere circuits om te staan als fotograaf, vanwege de goede infrastructuur. Zo kun je snel van de ene naar de andere bocht komen en dat maakt het werken gewoon een stuk makkelijker. De Ring en Spa zijn daarentegen wat uitdagender door de langere afstanden tussen de fotolocaties. Daar staat tegenover dat je er wel mooiere platen kunt schieten waar ik dan weer meer voldoening uithaal.”

“Ze spaart graag Lorenzo’s”

Sommigen verzamelen postzegels, badeendjes of lege parfumflesjes. Bij Lorenzo en Sarah zijn het motorhelmen. Een verzameling die inmiddels is uitgegroeid tot een vijftiental helmen. Het overgrote deel van die helmen zijn Jorge Lorenzo replica’s. Dit is deels begonnen vanwege de designs en deels als een running gag: “Sarah heeft ooit de grap gemaakt dat ze graag ‘Lorenzo’s’ spaarde en dit is uitgegroeid tot twee kasten vol replica’s.”

Volg Lorenzo via Instagram en Facebook.

TwitterFacebookE-mail
...
GEEF EEN REACTIE
...
TwitterFacebookE-mail

Reacties

geef een reactie
  1. Myrte schreef:
    1 maart 2021 om 17:51

    Best photographer in the business en ook nog eens een onwijs toffe gast.. leuk artikel!!

    Beantwoorden
  2. Randy schreef:
    1 maart 2021 om 19:40

    Erg leuk stuk tekst! Hele aardige jongen die foto’s maakt van zeer hoge kwaliteit!

    Beantwoorden

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Lees ook:

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

12 maart 2023 5 min

Mijn motor en ik – Wils van Soldt

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

26 februari 2023 4 min

Mijn motor en ik – Frank Eggerding

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

12 februari 2023 3 min

Mijn motor en ik – Dirk de Jonge

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

29 januari 2023 5 min

Mijn motor en ik – John Props

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

15 januari 2023 2 min

Mijn motor en ik – Bart van den Dungen

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

1 januari 2023 5 min

Mijn motor en ik – Arend Otten

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

18 december 2022 4 min

Mijn motor en ik – Jethro Hosvelt

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

4 december 2022 4 min

Mijn motor en ik – Nellie Geraets

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

20 november 2022 5 min

Mijn motor en ik – Evert Kuiken

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

6 november 2022 3 min

Mijn motor en ik – Hans Veen

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

9 oktober 2022 3 min

Mijn motor en ik – Peter van der Zon

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

27 september 2022 6 min

Rijst met ketchup: de lange weg naar succes van custom motorbouwer Bert-Jan Blok

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

25 september 2022 3 min

Mijn motor en ik – Sjors Thijssen

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

15 september 2022 9 min

Leven in het verleden: de WOII-motoren van John

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

11 september 2022 5 min

Mijn motor en ik – Urban Tiemissen

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

4 september 2022 2 min

Mijn motor en ik – Erik Bakhuis

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

21 augustus 2022 3 min

Mijn motor en ik – Zed van Rosmalen

Mens achter de motor

Door Leonoor Fischer

8 augustus 2022 5 min

Chantal Doortje: “Het Zwarte Woud heeft echt mijn hart gestolen.”

Mens achter de motor

Door Leonoor Fischer

1 augustus 2022 4 min

Aya over motorrijden in Utah en modellenwerk voor REV’IT!

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

31 juli 2022 3 min

Mijn Motor en Ik – Lisenka Gorter

Pitstop

Door Jarno van Osch

20 juli 2022 4 min

De pareltjes van Nederland – het Indian Motorcycle museum

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

10 juli 2022 4 min

Mijn motor en ik – Max Schoenmakers

Mens achter de motor

Door Jarno van Osch

7 juli 2022 5 min

Motormodel – Voxan Black Magic

Mens achter de motor

Door Jarno van Osch

6 juli 2022 4 min

De parels van Nederland – Norton Museum

Mens achter de motor

Door Jarno van Osch

23 juni 2022 4 min

Motormodel – Laverda 750 SF

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

19 juni 2022 3 min

Mijn motor en ik – Jordy Vereecke

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

14 juni 2022 2 min

Motorrijden met een verlamde arm: Jan Wouda (79) zit weer in het zadel

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

24 mei 2022 3 min

Motormuseum Friesland

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

13 mei 2022 4 min

Uit de kunst: De weergaloos gespoten helmen en motoren van Erik Weersing

Mens achter de motor

Door Jarno van Osch

12 mei 2022 4 min

Motormodel – MV Agusta F4 750 S

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

1 mei 2022 4 min

Mijn motor en ik – Saskia Jansen

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

17 april 2022 4 min

Mijn Motor en Ik – Nicole Dekker

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

3 april 2022 3 min

Mijn Motor en Ik – Timothy van Roy

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

19 maart 2022 5 min

Mijn motor en ik – Chris Hermes

Mens achter de motor

Door Jarno van Osch

4 maart 2022 6 min

Danilo Petrucci – Goedlachse cultheld

Pitstop

Door Leonoor Fischer

28 februari 2022 5 min

Offroad met Nikki van der Spek

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

27 februari 2022 4 min

Mijn motor en ik – Ruud Wagemakers

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

25 februari 2022 5 min

‘Alles mag naar de klote tijdens een stuntshow’

Mens achter de motor

Door Leonoor Fischer

20 februari 2022 5 min

Randy aka Ranic: “Het is jammer dat het circuit geen goedkope hobby is.”

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

14 februari 2022 4 min

Dwarslaesie-coureur Edwald Oude Huikink: ‘Racen geeft mijn leven zin’

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

13 februari 2022 4 min

Mijn motor en ik – Chel Horrevoets

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

7 februari 2022 4 min

Sjaak Lucassen: ‘De ideale motor voor een wereldreis bestaat niet’

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

31 januari 2022 3 min

Biker sisters: Liefde voor twee wielen

Mens achter de motor

Door Leonoor Fischer

24 januari 2022 4 min

Het perfecte plaatje volgens Ducatilex

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

16 januari 2022 3 min

Mijn motor en ik – Dennis Korten

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

7 januari 2022 3 min

Liefde voor een spotgoedkope DDR-motorfiets – MZ

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

2 januari 2022 3 min

Mijn motor en ik – Eric van Gestel

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

26 december 2021 3 min

Mijn motor en ik – Fabienne Draaijer

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

16 december 2021 3 min

Onvoorwaardelijke liefde voor de Moto Guzzi V50 NATO

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

12 december 2021 3 min

Mijn motor en ik – Tim Mutsaers

Mens achter de motor

Door Bas van der Wal

28 november 2021 4 min

Mijn motor en ik – Andries Mons

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

14 november 2021 3 min

Mijn Motor en Ik – Wim Bakkers

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

31 oktober 2021 4 min

Mijn Motor en Ik – Thamara Janssen

Mens achter de motor

Door Mark Meisner

24 oktober 2021 3 min

Mijn motor en ik – Erskine Schoenmakers

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

17 oktober 2021 3 min

Mijn motor en ik – Ben Hansen

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

10 oktober 2021 5 min

Mijn motor en ik – Joram Huisman

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

10 oktober 2021 3 min

Mijn motor en ik – Madelaine Vos

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

3 oktober 2021 4 min

Mijn motor en ik – Ilse van Oostenbrugge

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

12 september 2021 3 min

Mijn motor en ik – Jeffrey Planting

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

10 september 2021 4 min

Motorrijden met Rick Nieman: ‘Het mag allemaal best iets avontuurlijker’

Mens achter de motor
Anja Filak

Door Tom van Appeldoorn

5 september 2021 3 min

Mijn motor en ik – Anja Filak

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

31 augustus 2021 4 min

Van de Balkan tot de Noordkaap: Sabrina doet het op haar Ducati

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

22 augustus 2021 3 min

Mijn motor en ik – Jelmer Jongstra

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

15 augustus 2021 3 min

Mijn motor en ik – Melle Lorijn

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

8 augustus 2021 5 min

Mijn motor en ik – Annette Koelink

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

4 augustus 2021 5 min

Gabriël Kousbroek over spek-en-bonen-Hells-Angel, brommers en drugssmokkel

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

1 augustus 2021 4 min

Mijn motor en ik – John Teheux

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

25 juli 2021 3 min

Mijn Motor en Ik – Mathiske van der Donk

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

11 juli 2021 3 min

Mijn Motor en Ik – Jo van Gaal

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

4 juli 2021 3 min

Mijn Motor en Ik – Annette van Oostenbrugge

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

24 juni 2021 3 min

Mijn Motor en Ik – Musab Celil

Mens achter de motor

Door Jarno van Osch

20 juni 2021 4 min

De parels van Nederland – het Gilera Museum

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

10 juni 2021 3 min

Mijn Motor en Ik – Joes Hermsen

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

4 juni 2021 6 min

Avonturier Paul van Hooff: ‘Mijn oude Guzzi is mijn ambassadeur’

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

20 mei 2021 4 min

Mijn motor en ik – Hans ten Broeke

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

13 mei 2021 4 min

Mijn motor en ik – Frans Broers

Mens achter de motor

Door Bas van der Wal

12 mei 2021 4 min

Schaaf: “Rijd ik sneller als de camera aanstaat? Jazeker!”

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

29 april 2021 3 min

Mijn motor en ik – Pepijn Kramer

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

22 april 2021 3 min

Mijn motor en ik – Marion Hinrichs

Blijven rijden

Door Tom van Appeldoorn

8 april 2021 3 min

Mijn motor en ik – Perry van Zetten

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

31 maart 2021 3 min

Mijn motor en ik – Tonnie van der Haar

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

25 maart 2021 4 min

Mijn motor en ik – Jessica Kost

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

13 maart 2021 3 min

Mijn motor en ik – Marijke Visser

Mens achter de motor

Door Leonoor Fischer

6 maart 2021 5 min

De motorrijdende duizendpoot – Ron Betist

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

4 maart 2021 5 min

Mijn motor en ik – Bas van der Wal

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

11 februari 2021 4 min

Mijn motor en ik – Celesta Korse

Blijven rijden

Door Leonoor Fischer

6 februari 2021 5 min

Samantha van Wijk: “De motorsport is een mannenwereld, maar dat was ik wel gewend”

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

28 januari 2021 4 min

Mijn motor en ik – Jos Klijn

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

21 januari 2021 3 min

Mijn motor en ik – Jos Wensink

Mens achter de motor
Rinze Kats, Mijn motor en ik

Frank Door Frank Andringa

16 januari 2021 3 min

Mijn motor en ik – Rinze Kats

Mens achter de motor

Door Leonoor Fischer

10 januari 2021 5 min

De droommotor van Angela Sudmeijer

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

7 januari 2021 3 min

Mijn motor en ik – Chris Romeijn

Pitstop

Door Leonoor Fischer

24 december 2020 4 min

Anne en haar Transbrep

Pitstop

Bas Vis Door Bas Vis

18 december 2020 1 min

Itchy Boots – Behind the scenes

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

10 december 2020 3 min

Mijn motor en ik – Mariele Preker

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

8 oktober 2020 3 min

Mijn motor en ik – Jan Hebers

Pitstop

Door Mark Meisner

24 september 2020 2 min

Mijn motor en ik – Miranda van Twisk

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

10 september 2020 3 min

Mijn motor en ik – Frank van der Jagt

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

3 september 2020 2 min

Mijn motor en ik – Miranda van den Brink

Helden
Carmen

Frank Door Frank Andringa

13 augustus 2020 2 min

Carmen en haar Suzuki Volty

Pitstop

Door Mark Meisner

30 juli 2020 2 min

Mijn motor en ik – Nathalie Christoffels

Mens achter de motor
Zelfbouwer Bo Janssis in zijn werkplaats

Door Mark Meisner

5 juli 2020 3 min

Zelfbouwer: Bo Janssis

Helden

Frank Door Frank Andringa

2 juli 2020 2 min

Mijn motor en ik – Sander Beesteheerde

Blijven rijden

Door Leonoor Fischer

25 juni 2020 2 min

Mijn motor en ik – Christa Kloosman

Stories

Door Mark Meisner

8 mei 2020 3 min

Ibolya en haar CB

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

5 april 2020 1 min

Podcast: Monteur van het menselijk lichaam

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

18 maart 2020 3 min

‘Ik hoop dat iemand mij een wheelie leert’

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

20 januari 2020 3 min

Robbert en zijn Honda Firestorm

Pitstop
de motorrijder

Frank Door Frank Andringa

19 juni 2019 2 min

Mijn motor en ik – Almar Gritter

Pitstop
Smeerolie Jarno van Osch

Door Mark Meisner

11 juni 2019 3 min

Journalist Jarno van Osch

Motorrijders.nl

Sluit je aan bij onze community!

Elke week de laatste motortips, tricks, acties en mooiste verhalen in de mailbox? Abonneer je op onze nieuwsbrief!

  • Bij het inschrijven op de nieuwsbrief ga je akkoord met ons Privacy- en Cookiebeleid.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Blijf in contact

  • Instagram
  • Facebook
  • E-mail
  • Youtube

Footer

MEER OVER MOTORRIJDERS.NL – POWERED BY KNMV

#wefueltheride!
Motorrijder en -liefhebber ben je niet alleen als je op de motor zit, maar elk moment van de dag. Motorrijders.nl is het online ‘thuis’ dat de passie van motorrijders voedt met inspiratie en praktische informatie. We zijn het vertrekpunt als je wilt beginnen met motorrijden en het eindpunt als je er zelf niet meer op stapt, maar wel graag op de hoogte blijft.

CONTACTGEGEVENS

Papendallaan 51
6816 VD Arnhem
Info@motorrijders.nl

Heb je een tip voor de redactie? Mail naar redactie@motorrijders.nl

PARTNERS

Met trots werkt Motorrijders.nl samen met een aantal partners. Met een centrale en relevante rol voor alle motorliefhebbers kunnen wij ons bij uitstek vinden in de visie en werkwijze van deze partners.

Sluit je aan bij onze community!

Elke week de laatste motortips, tricks, acties en mooiste verhalen in de mailbox? Abonneer je op onze nieuwsbrief!

  • Bij het inschrijven op de nieuwsbrief ga je akkoord met ons Privacy- en Cookiebeleid.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Eifel
X