Motorrijders.nl

Decorative toolLogin voor premium content
Login
Decorative tool
Zoeken
Zoeken
  • Motorrijden
    • Clubs
    • Motorrijles
    • Motor kopen
    • Motorkleding
    • (Zelf)verzekerd op weg
  • Mijn motor
    • Techniek
    • Zelfbouw
  • Routes
  • Reizen
    • Reisverhalen
    • Reisgebieden
    • Voorbereid op reis
    • Motorhotels
  • Stories
    • Mens achter de motor
    • Pitstop
    • Motormuis
    • Podcast
  • Video’s
    • Totaal Nutteloze Test
    • De Ambachtsman
    • Rij-tips
    • Onderhoud
  • Motorfest
    • Liberation Route
  • Inloggen
Skip to content

Mens achter de motor

6 maart 2021 5 min ... 5 Reacties

De motorrijdende duizendpoot – Ron Betist

Door Leonoor Fischer

...
TwitterFacebookE-mail

Ron Betist is een man met heel veel bijnamen. Maar wie er nou écht schuilgaat achter namen als de ‘Prince of Cool’? We vragen de motorrijdende duizendpoot het hemd van het lijf.

Foto’s: Ron Betist, Vincent Burger, Sjoerd Schenk, Gijs Paradijs

Velen kennen Ron als de man op de groene Triumph Thruxton. “Ik zeg altijd dat ik ben getrouwd met Triumph, maar dat Norton mijn maîtresse is. Hiermee wil ik maar aangeven dat Engelse motoren een speciaal plekje hebben.” Alles klopt volgens hem: het design, het geluid, de rijeigenschappen en het gevoel op reis te zijn in de tijd. Met name de caféracer stijl heeft altijd zijn voorkeur gehad, maar dan wel met alles erop en eraan.

“Daarmee doel ik gelijk op mijn andere credo “always ride in style”. Hoe leuk is het als het totaalplaatje gewoon klopt!” De manier waarop Ron rondrijdt op zijn verbouwde Thruxton doet veel mensen het hoofd draaien. Zijn liefde voor motoren is niet beperkt tot alleen die van Engelse origine. Ron: “Ik heb van alles gereden en vind heel veel mooi. Van vet Amerikaans naar gestileerd Italiaans tot aan het ‘zen-achtige’ getump van een Royal Enfield.”

“Ik had er vandoor moeten gaan!”

Ron groeide op met motoren en de politie. Zijn vader werkte vanaf de late jaren vijftig bij de Motordienst in Amsterdam. Tot aan zijn pensioen in 1985 is hij daar gebleven. Ron: “Op het laatst was hij ‘Chef Motordienst’, een legendarische man zonder angst. Niet de makkelijkste, maar wel alom gerespecteerd.”

Tijdens de rellen van 1966 en 1980 voerde zijn vader de motorrijders aan die toen nog een gevreesd onderdeel waren van de Mobiele Eenheid met zijspannen. Privé reed vader ook motor, maar Ron was altijd al net even fanatieker. Ron: “Als jongetje van twaalf ging ik al naar sprintwedstrijden in het havengebied in Amsterdam en dan pikte ik regelmatig de motor van mijn vader. Dat ging een keer niet goed toen zijn collega’s mij aanhielden en de motor in beslag namen. Mijn vader zag later de motor op het bureau binnenkomen en vroeg zijn collega’s hoe ze daar aan kwamen. Nou toen heb ik op mijn kop gekregen: Ik had me laten pakken, terwijl ik er vandoor had moeten gaan haha!”

“Ik heb een aantal jaren onder zijn leiding als motorrijder bij de verkeersdienst mogen werken. Echt een unieke ervaring wat betreft motorrijden, maar het samenwerken botste nog wel eens.” Ron is volgens eigen zeggen veel te eigenwijs voor hiërarchie. Na zeven jaar heeft hij de politie vaarwel gezegd en is hij aan de slag gegaan in de muziekindustrie. Ron: “Dat ging ongeveer van zwart/wit naar fullcolour!”

Bezig baasje

Ron heeft energie voor tien: “Weinig slapen en vroeg op staan om te sporten, want dan heb ik ‘een voorsprong op de rest van de wereld’. Vooral in de zomer is dat wel fijn hoor. We hebben een huisje op het strand tussen Bloemendaal en Zandvoort waar ik heerlijk met mijn kajak ver de zee op ga om de zonsopgang te bewonderen.” In de tijd dat hij in de muziekindustrie zat, was hij altijd druk en onderweg. Met 120 vluchten per jaar is het een wonder dat hij drie zoons heeft. Sinds de jongste ook uitgevlogen is, zou je denken dat hij tijd over heeft. Niets is minder waar: “Ik werk al jaren veel vanuit huis, maar mijn dagen beginnen vroeg in de ochtend en de computer gaat meestal pas rond half elf in de avond uit.”

En dat hij druk is, is goed te merken. Google Rons naam en je komt o.a. uit op initiatieven als BikeBrewers, Amsterdam Classic Riders en MotoShare. “BikeBrewers is een uit de hand gelopen hobbyproject. Ik ben begonnen met schrijven over motoren toen ik mezelf als sleutelaar had gediskwalificeerd.” De Triumph Thruxton die hij uit Amerika had gehaald wilde hij zelf gaan verbouwen tot een caféracer. Diezelfde winter wilde hij de Bonneville van zijn oudste zoon aanpakken. “Alles liep even anders met als gevolg dat mijn motorblok total loss was en dat van hem moest twee keer gereviseerd worden.” Een medelid van het Triumph Owners clubblad had gelukkig nog een blok liggen dat hij mocht overnemen, maar daarvoor moest hij eerst even een stuk schrijven.

“Het technische deel laat ik tegenwoordig aan anderen over. Ik beperk mij tot het rijden en schrijven.” In 2015 is BikeBrewers gestart door vriend Joeri. Uiteindelijk had hij er geen tijd en zin meer in en neemt Ron het twee jaar geleden over. Inmiddels werkt hij er met vier anderen en is het customplatform één van de vijf grootsten ter wereld. Daarvan is het overigens ook de enige met Europa als basis. Ron: “We werken nu hard aan het realiseren van nieuwe plannen waarmee we ons gaan onderscheiden van de rest. Nu is dat nog veelal hetzelfde; Alles heeft de vorm van een online ‘glossy’ magazine. Gezamenlijk strijden de grootste ‘bladen’ om als eerste het verhaal van een nieuwe custombouw te publiceren. Ron: “Ik ben ervan overtuigd dat BikeBrewers met een andere koers een heel andere positie binnen de Europese motorwereld zal krijgen.”

Nationaal en internationaal verbinden

Tijdens een kop koffie met de Classic Riders-afdeling uit Amsterdam, komt Ron in contact met medelid Michel Peters. “Hij vertelde mij actieve investeerder te zijn in MotoShare. Als vanzelf pakten we wat zaken op waardoor ik vanaf april 2020 actief betrokken ben geraakt bij de organisatie.” En de zaken gaan goed. Motoshare groeide met liefst 125%. Mede doordat dealers de verhuurwebsite nu ook weten te vinden, is het aanbod enorm toegekomen. Ron: “MotoShare is actief in Nederland, België, Frankrijk en Spanje en we zullen verder uitbreiden naar Portugal, Italië, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Wat ooit begonnen is als verhuurplatform voor particulieren, heeft nu de focus om in het buitenland ook vooral dealers erbij te betrekken.”

"Alles liep even anders, met als gevolg dat mijn motorblok total loss was" - Ron Betist

Maar ook dichter bij huis is Ron actief met de Amsterdam Classic Riders, door hem opgericht in 2018. Het is een onderdeel van de New York Classic Riders. Daarvan zijn wereldwijd nu zo’n veertig communities, met in totaal meer dan vijfduizend rijders. De motoren zijn retro, vintage of klassiek maar het gaat vooral om de verbinding tussen elkaar; Het maken van leuke ritten en de bijzondere ervaringen uitwisselen. Ron: “De groep in Nederland bestaat inmiddels uit zo’n 250 (inter)nationale leden. Het is fantastisch om de verbinding en energie tussen de mensen te zien, zowel onderweg als online.”

Lees ook: The Distinguished Gentleman’s Ride

Iets wat die energie als geen ander verbindt zijn de motorevenementen. Ron houdt zijn interne ‘ondeugende kwajongen’ in toom door betrokken te zijn bij goede doelen. Ron: “Zo ben ik ooit begonnen met de ‘Máxima’s Helden Kerstrit’. De kinderen in het Prinses Máxima Centrum voor Kinderoncologie vechten voor het herwinnen van hun gezondheid. Met deze rit proberen we ze een hart onder de riem te steken. Deelnemers rijden dan verkleed als kerstman of -vrouw op de motor en zamelen geld in voor het centrum.”

Voor Ron Betist is eigenlijk elk moment op de motor bijzonder, al zo’n 45 jaar: “Ik vind (te) veel dingen leuk en zou het liefst alleen maar met motorrijden bezig zijn. Gelukkig kan ik dat met mijn werk goed combineren waarbij ik waanzinnig mooie content mag maken en motoren mag uittesten. Het rijden op echte klassiekers zoals de Honda CB750 of Laverda SFC 750 zal ik dan ook niet snel vergeten.”

Volg Ron Betist via Instagram, Facebook of verbind met hem op LinkedIn.

TwitterFacebookE-mail
...
GEEF EEN REACTIE
...
TwitterFacebookE-mail

Reacties

geef een reactie
  1. Jan schreef:
    7 maart 2021 om 22:08

    Heelllll leuk om te lezen Ron. Groetjes

    Beantwoorden
  2. Anoniem schreef:
    8 maart 2021 om 17:24

    Geweldig verhaal, gouden gozer.

    Beantwoorden
  3. Mathieu schreef:
    8 maart 2021 om 21:00

    Super leuk artikel Ron.

    Beantwoorden
  4. Roel de Geus schreef:
    10 maart 2021 om 18:00

    Dag Ron, mocht je een keer ‘vreemd willen gaan’ met een Nederlandse motor, 100% elektrisch: let me know! Groet, Roel de Geus. http://www.nxtmotors.com

    Beantwoorden
  5. dennis schreef:
    26 juni 2021 om 15:07

    hallo ron,volgens mij heb ik bij je op school gezeten montessori mavo 3 in de nieuwe looiersstraat,mijn naam is dennis zeegers ik rij een harley roadking en lees eigenlijk net je naam in hugo,s hoek motor plus Mvg Dennis

    Beantwoorden

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Lees ook:

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

12 maart 2023 5 min

Mijn motor en ik – Wils van Soldt

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

26 februari 2023 4 min

Mijn motor en ik – Frank Eggerding

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

12 februari 2023 3 min

Mijn motor en ik – Dirk de Jonge

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

29 januari 2023 5 min

Mijn motor en ik – John Props

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

15 januari 2023 2 min

Mijn motor en ik – Bart van den Dungen

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

1 januari 2023 5 min

Mijn motor en ik – Arend Otten

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

18 december 2022 4 min

Mijn motor en ik – Jethro Hosvelt

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

4 december 2022 4 min

Mijn motor en ik – Nellie Geraets

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

20 november 2022 5 min

Mijn motor en ik – Evert Kuiken

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

6 november 2022 3 min

Mijn motor en ik – Hans Veen

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

9 oktober 2022 3 min

Mijn motor en ik – Peter van der Zon

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

27 september 2022 6 min

Rijst met ketchup: de lange weg naar succes van custom motorbouwer Bert-Jan Blok

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

25 september 2022 3 min

Mijn motor en ik – Sjors Thijssen

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

15 september 2022 9 min

Leven in het verleden: de WOII-motoren van John

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

11 september 2022 5 min

Mijn motor en ik – Urban Tiemissen

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

4 september 2022 2 min

Mijn motor en ik – Erik Bakhuis

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

21 augustus 2022 3 min

Mijn motor en ik – Zed van Rosmalen

Mens achter de motor

Door Leonoor Fischer

8 augustus 2022 5 min

Chantal Doortje: “Het Zwarte Woud heeft echt mijn hart gestolen.”

Mens achter de motor

Door Leonoor Fischer

1 augustus 2022 4 min

Aya over motorrijden in Utah en modellenwerk voor REV’IT!

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

31 juli 2022 3 min

Mijn Motor en Ik – Lisenka Gorter

Pitstop

Door Jarno van Osch

20 juli 2022 4 min

De pareltjes van Nederland – het Indian Motorcycle museum

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

10 juli 2022 4 min

Mijn motor en ik – Max Schoenmakers

Mens achter de motor

Door Jarno van Osch

7 juli 2022 5 min

Motormodel – Voxan Black Magic

Mens achter de motor

Door Jarno van Osch

6 juli 2022 4 min

De parels van Nederland – Norton Museum

Mens achter de motor

Door Jarno van Osch

23 juni 2022 4 min

Motormodel – Laverda 750 SF

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

19 juni 2022 3 min

Mijn motor en ik – Jordy Vereecke

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

14 juni 2022 2 min

Motorrijden met een verlamde arm: Jan Wouda (79) zit weer in het zadel

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

24 mei 2022 3 min

Motormuseum Friesland

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

13 mei 2022 4 min

Uit de kunst: De weergaloos gespoten helmen en motoren van Erik Weersing

Mens achter de motor

Door Jarno van Osch

12 mei 2022 4 min

Motormodel – MV Agusta F4 750 S

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

1 mei 2022 4 min

Mijn motor en ik – Saskia Jansen

Mens achter de motor

Door Leonoor Fischer

24 april 2022 5 min

Fotograaf op snelheid – Lorenzo van Aarle

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

17 april 2022 4 min

Mijn Motor en Ik – Nicole Dekker

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

3 april 2022 3 min

Mijn Motor en Ik – Timothy van Roy

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

19 maart 2022 5 min

Mijn motor en ik – Chris Hermes

Mens achter de motor

Door Jarno van Osch

4 maart 2022 6 min

Danilo Petrucci – Goedlachse cultheld

Pitstop

Door Leonoor Fischer

28 februari 2022 5 min

Offroad met Nikki van der Spek

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

27 februari 2022 4 min

Mijn motor en ik – Ruud Wagemakers

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

25 februari 2022 5 min

‘Alles mag naar de klote tijdens een stuntshow’

Mens achter de motor

Door Leonoor Fischer

20 februari 2022 5 min

Randy aka Ranic: “Het is jammer dat het circuit geen goedkope hobby is.”

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

14 februari 2022 4 min

Dwarslaesie-coureur Edwald Oude Huikink: ‘Racen geeft mijn leven zin’

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

13 februari 2022 4 min

Mijn motor en ik – Chel Horrevoets

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

7 februari 2022 4 min

Sjaak Lucassen: ‘De ideale motor voor een wereldreis bestaat niet’

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

31 januari 2022 3 min

Biker sisters: Liefde voor twee wielen

Mens achter de motor

Door Leonoor Fischer

24 januari 2022 4 min

Het perfecte plaatje volgens Ducatilex

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

16 januari 2022 3 min

Mijn motor en ik – Dennis Korten

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

7 januari 2022 3 min

Liefde voor een spotgoedkope DDR-motorfiets – MZ

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

2 januari 2022 3 min

Mijn motor en ik – Eric van Gestel

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

26 december 2021 3 min

Mijn motor en ik – Fabienne Draaijer

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

16 december 2021 3 min

Onvoorwaardelijke liefde voor de Moto Guzzi V50 NATO

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

12 december 2021 3 min

Mijn motor en ik – Tim Mutsaers

Mens achter de motor

Door Bas van der Wal

28 november 2021 4 min

Mijn motor en ik – Andries Mons

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

14 november 2021 3 min

Mijn Motor en Ik – Wim Bakkers

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

31 oktober 2021 4 min

Mijn Motor en Ik – Thamara Janssen

Mens achter de motor

Door Mark Meisner

24 oktober 2021 3 min

Mijn motor en ik – Erskine Schoenmakers

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

17 oktober 2021 3 min

Mijn motor en ik – Ben Hansen

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

10 oktober 2021 5 min

Mijn motor en ik – Joram Huisman

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

10 oktober 2021 3 min

Mijn motor en ik – Madelaine Vos

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

3 oktober 2021 4 min

Mijn motor en ik – Ilse van Oostenbrugge

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

12 september 2021 3 min

Mijn motor en ik – Jeffrey Planting

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

10 september 2021 4 min

Motorrijden met Rick Nieman: ‘Het mag allemaal best iets avontuurlijker’

Mens achter de motor
Anja Filak

Door Tom van Appeldoorn

5 september 2021 3 min

Mijn motor en ik – Anja Filak

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

31 augustus 2021 4 min

Van de Balkan tot de Noordkaap: Sabrina doet het op haar Ducati

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

22 augustus 2021 3 min

Mijn motor en ik – Jelmer Jongstra

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

15 augustus 2021 3 min

Mijn motor en ik – Melle Lorijn

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

8 augustus 2021 5 min

Mijn motor en ik – Annette Koelink

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

4 augustus 2021 5 min

Gabriël Kousbroek over spek-en-bonen-Hells-Angel, brommers en drugssmokkel

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

1 augustus 2021 4 min

Mijn motor en ik – John Teheux

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

25 juli 2021 3 min

Mijn Motor en Ik – Mathiske van der Donk

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

11 juli 2021 3 min

Mijn Motor en Ik – Jo van Gaal

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

4 juli 2021 3 min

Mijn Motor en Ik – Annette van Oostenbrugge

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

24 juni 2021 3 min

Mijn Motor en Ik – Musab Celil

Mens achter de motor

Door Jarno van Osch

20 juni 2021 4 min

De parels van Nederland – het Gilera Museum

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

10 juni 2021 3 min

Mijn Motor en Ik – Joes Hermsen

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

4 juni 2021 6 min

Avonturier Paul van Hooff: ‘Mijn oude Guzzi is mijn ambassadeur’

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

20 mei 2021 4 min

Mijn motor en ik – Hans ten Broeke

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

13 mei 2021 4 min

Mijn motor en ik – Frans Broers

Mens achter de motor

Door Bas van der Wal

12 mei 2021 4 min

Schaaf: “Rijd ik sneller als de camera aanstaat? Jazeker!”

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

29 april 2021 3 min

Mijn motor en ik – Pepijn Kramer

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

22 april 2021 3 min

Mijn motor en ik – Marion Hinrichs

Blijven rijden

Door Tom van Appeldoorn

8 april 2021 3 min

Mijn motor en ik – Perry van Zetten

Mens achter de motor

Door Tom van Appeldoorn

31 maart 2021 3 min

Mijn motor en ik – Tonnie van der Haar

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

25 maart 2021 4 min

Mijn motor en ik – Jessica Kost

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

13 maart 2021 3 min

Mijn motor en ik – Marijke Visser

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

4 maart 2021 5 min

Mijn motor en ik – Bas van der Wal

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

11 februari 2021 4 min

Mijn motor en ik – Celesta Korse

Blijven rijden

Door Leonoor Fischer

6 februari 2021 5 min

Samantha van Wijk: “De motorsport is een mannenwereld, maar dat was ik wel gewend”

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

28 januari 2021 4 min

Mijn motor en ik – Jos Klijn

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

21 januari 2021 3 min

Mijn motor en ik – Jos Wensink

Mens achter de motor
Rinze Kats, Mijn motor en ik

Frank Door Frank Andringa

16 januari 2021 3 min

Mijn motor en ik – Rinze Kats

Mens achter de motor

Door Leonoor Fischer

10 januari 2021 5 min

De droommotor van Angela Sudmeijer

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

7 januari 2021 3 min

Mijn motor en ik – Chris Romeijn

Pitstop

Door Leonoor Fischer

24 december 2020 4 min

Anne en haar Transbrep

Pitstop

Bas Vis Door Bas Vis

18 december 2020 1 min

Itchy Boots – Behind the scenes

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

10 december 2020 3 min

Mijn motor en ik – Mariele Preker

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

8 oktober 2020 3 min

Mijn motor en ik – Jan Hebers

Pitstop

Door Mark Meisner

24 september 2020 2 min

Mijn motor en ik – Miranda van Twisk

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

10 september 2020 3 min

Mijn motor en ik – Frank van der Jagt

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

3 september 2020 2 min

Mijn motor en ik – Miranda van den Brink

Helden
Carmen

Frank Door Frank Andringa

13 augustus 2020 2 min

Carmen en haar Suzuki Volty

Pitstop

Door Mark Meisner

30 juli 2020 2 min

Mijn motor en ik – Nathalie Christoffels

Mens achter de motor
Zelfbouwer Bo Janssis in zijn werkplaats

Door Mark Meisner

5 juli 2020 3 min

Zelfbouwer: Bo Janssis

Helden

Frank Door Frank Andringa

2 juli 2020 2 min

Mijn motor en ik – Sander Beesteheerde

Blijven rijden

Door Leonoor Fischer

25 juni 2020 2 min

Mijn motor en ik – Christa Kloosman

Stories

Door Mark Meisner

8 mei 2020 3 min

Ibolya en haar CB

Mens achter de motor

Frank Door Frank Andringa

5 april 2020 1 min

Podcast: Monteur van het menselijk lichaam

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

18 maart 2020 3 min

‘Ik hoop dat iemand mij een wheelie leert’

Pitstop

Frank Door Frank Andringa

20 januari 2020 3 min

Robbert en zijn Honda Firestorm

Pitstop
de motorrijder

Frank Door Frank Andringa

19 juni 2019 2 min

Mijn motor en ik – Almar Gritter

Pitstop
Smeerolie Jarno van Osch

Door Mark Meisner

11 juni 2019 3 min

Journalist Jarno van Osch

Motorrijders.nl

Sluit je aan bij onze community!

Elke week de laatste motortips, tricks, acties en mooiste verhalen in de mailbox? Abonneer je op onze nieuwsbrief!

  • Bij het inschrijven op de nieuwsbrief ga je akkoord met ons Privacy- en Cookiebeleid.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Blijf in contact

  • Instagram
  • Facebook
  • E-mail
  • Youtube

Footer

MEER OVER MOTORRIJDERS.NL – POWERED BY KNMV

#wefueltheride!
Motorrijder en -liefhebber ben je niet alleen als je op de motor zit, maar elk moment van de dag. Motorrijders.nl is het online ‘thuis’ dat de passie van motorrijders voedt met inspiratie en praktische informatie. We zijn het vertrekpunt als je wilt beginnen met motorrijden en het eindpunt als je er zelf niet meer op stapt, maar wel graag op de hoogte blijft.

CONTACTGEGEVENS

Papendallaan 51
6816 VD Arnhem
Info@motorrijders.nl

Heb je een tip voor de redactie? Mail naar redactie@motorrijders.nl

PARTNERS

Met trots werkt Motorrijders.nl samen met een aantal partners. Met een centrale en relevante rol voor alle motorliefhebbers kunnen wij ons bij uitstek vinden in de visie en werkwijze van deze partners.

Sluit je aan bij onze community!

Elke week de laatste motortips, tricks, acties en mooiste verhalen in de mailbox? Abonneer je op onze nieuwsbrief!

  • Bij het inschrijven op de nieuwsbrief ga je akkoord met ons Privacy- en Cookiebeleid.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Eifel
X